Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Luke Perry?

Die vond ik altijd :drool:

edit: volgens wiki is ie geboren in 1965…tjeeeee…

Ja die Luke Perry maar die is dus nog iets jonger dan de aanstaande vader hier. Maar ze zijn dus allemaal wel mid veertig.

Misschien dat de meiden wel iets jonger zijn.

Luke Perry scheelt net een jaar met Ian Ziering, dus zoveel jonger is hij ook niet.

Die is van 1965 en Ian is van 1964

@Anneke wrote:

Serieus, dan is hij maar 6 jaar jonger dan mijn ouders… :eh:

Hij is nog maar 3 jaar ouder dan mijn hubbie :wink:

Die is van '67.

Maar hij ziet er inderdaad heel erg goed uit hoor :thumbup:

luke perry :drool: had vroeger mijn kamner vol posters van hun :lol:

Luke Perry nu :wink:

hij is wel ouder geworden… maar vind m nog steeds niet onaardig eruit zien… net zoals ian…

mwah, is toch niet slecht hoor!! :inlove:

Als ik zou moeten kiezen werd het nog steeds niet Ian :mrgreen:

Nee hoor, niet slecht!

Dan zag Brandon er beroerder uit.

Hoorde laatst dat dat mannetje (inmiddels man) uit The karate kid ook 48 jaar oud was geworden.

Toen dacht ik ook, tjemig, die was ook best wel cute vroegah, haha!

Nu al 48, waar blijft de tijd…

En nu:

Ik zie allemaal helden van vroeger met foto’s van nu :lol: Kunnen wel een apart topic openen met helden van vroeger in het heden :lol:

@Pattycoat wrote:

Ik zie allemaal helden van vroeger met foto’s van nu :lol: Kunnen wel een apart topic openen met helden van vroeger in het heden :lol:

:thumbup: lachu!!

waar kan ik me inschrijven… :mrgreen:

Wie opent hem?

In het speelhoekje had je wel ooit zo’n spelletje, maar zolang we niet hoeven te raden mag het vast wel in de hk.

net geopend…

kan nog vanalles aanpassen in de titel

zou zeggen… barst los… :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4738644#4738644

Ex-Spicegirl Emma Bunton is in verwachting van haar 2e kindje!

Las het net op 421 van NOS teletext.

Wat leuk een mini baby spice erbij!!

Aanvullende info:

Baby Spice Emma Bunton in verwachting

AMSTERDAM - Voormalig Spice Girl Emma Bunton is zwanger van haar tweede kindje.

De blonde zangeres kan haar geluk niet op. Op haar twitterpagina onthult de 34-jarige Emma dat ze voor de tweede keer in verwachting is van haar partner Jade Jones. Samen heeft het stel al een tweejarige zoon genaamd Beau.

Het is de juiste tijd om de familie uit te breiden vindt ‘Baby Spice’ die het hoogtijd vond om haar zoontje wat gezelschap te gunnen. Met de zwangerschap is de wens van moeder Emma uitgekomen. Enkele maanden terug verklapte ze maar al te graag haar familie te willen uitbreiden.

Door Novum, Vernieuwd: 7-11-2010

Vrouw John Travolta staat op knappen

Copyright 2010, Novum

Vrouw John Travolta staat op knappen

(Novum) - John Travolta’s vrouw Kelly Preston kan elk moment bevallen. Dat heeft de Amerikaanse acteur gezegd op het negentigste verjaardagsfeest van de Australische luchtvaartmaatschappij Qantas.

Travolta landde zijn Boeing 707 zaterdag eigenhandig op Australische grond. De acteur, een ervaren piloot, is ambassadeur van Qantas en wilde het feest voor geen goud missen. Hetzelfde geldt voor de geboorte van zijn kind, dus staat hij klaar om meteen weer te vertrekken.

“Als de weeën opkomen, begin ik direct aan de 22 uur durende terugvlucht”, zegt hij tegen de Autralische krant The Courier-Mail. “Dus als ik een telefoontje krijg, moet ik wellicht vaarwel zeggen.”

De 56-jarige Travolta en de 48-jarige Preston verloren begin 2009 hun 16-jarige zoon Jett aan een beroerte. In mei werd bekend dat Preston zwanger is van hun derde kind. De acteur en de actrice, die ook een dochter hebben, verwachten een zoontje.

48 :shock: jeetje da’s best wel heel oud om nog een kindje te krijgen.

Ben wel blij voor ze natuurlijk, maar jeetje op je 47ste zwanger raken dat is best bijzonder.