Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Baby Lily Allen dood geboren

AMSTERDAM – Het kindje van zangeres Lilly Allen is afgelopen weekend doodgeboren. Dat melden diverse Britse media maandag. Allen was zes maanden zwanger van haar vriend Sam Cooper.

© WennVolgens de Britse krant The Sun is de zangeres donderdag naar het ziekenhuis gebracht, toen zij met hevige buikpijn kampte.

In het weekend hebben artsen tevergeefs geprobeerd het leven van het ongeboren kind te redden. ABC News meldt dat het bericht door het management van de zangeres is bevestigd.

De woordvoerder laat weten: ‘‘Met groot verdriet moeten we bevestigen dat Lily Allen en Sam Cooper hun baby hebben verloren. Wij vragen om privacy in deze verschrikkelijk verdrietige tijd.’’

In augustus maakte Allen bekend dat ze drie maanden zwanger was. Ook in 2008 is bij Allen een zwangerschap afgebroken. Toen verwachte zij een kindje met haar toenmalige partner Ed Simmons.

Ik hoorde het op Q, sneu hoor :cry: :vlinder: :kaars:

6 mnd :frowning: Als geen ander weet ik hoe ‘af’ je kindje dan al is. Wat vreselijk verdrietig, niemand zou dat moeten mogen meemaken. :kaars:

Ohhh wat erg… :cry:

@Sooki wrote:

6 mnd :frowning: Als geen ander weet ik hoe ‘af’ je kindje dan al is. Wat vreselijk verdrietig, niemand zou dat moeten mogen meemaken. :kaars:

Ik voel me eigenlijk heel dom trouwens. Heb altijd gedacht dat je zoon gewoon saurus heet :oops: Ben er sinds deze week achter dat hij helemaal niet zo heet! :oops:

Ja ik was wel even onder de indruk van het nieuws over Lily Allen. :frowning:

ooooh wat erg :cry:

(slik, beeb is ook bijna 6 maanden in mijn buik)

@mayo28 wrote:

ooooh wat erg :cry:

(slik, beeb is ook bijna 6 maanden in mijn buik)

Dat ging ook door mij heen… bah wat vreselijk :cry:

@ollie wrote:

Ik lees net dat Lily Allen weer een miskraam gehad zou hebben.

Nou ja miskraam…ze zou nu 6 maanden zwanger zijn.

Hoop dat het roddel is…

Wat vreselijk nieuws!

Koude rillingen over mijn lijf.

:kaars: voor de baby! Weer een mensje dat zo welkom was en toch niet blijven kon :cry:

Liefs Suzanne

De hemel heeft er weer een engeltje bij :frowning: :kaars:

Ian Ziering (46) wordt vader

AMSTERDAM - Beverly Hills 90210-acteur Ian Ziering wordt komende lente voor de eerste keer vader.

Hij en zijn echtgenote Erin verwachten in april 2011 een dochtertje. “Erin en ik kijken er heel erg naar uit om ouders te worden”, zo laat de dolblije Ian weten aan People.com.

“Dit hebben we altijd gewild. Erin is inmiddels viereneenhalve maand zwanger en we hebben er ontzettend veel zin in.”

Het koppel gaf elkaar afgelopen mei het jawoord.

zo issie al 46 :shock: Dan werd het ook wel weer eens tijd! :thumbup: :inlove:

@Mutsie86 wrote:

zo issie al 46 :shock: Dan werd het ook wel weer eens tijd! :thumbup: :inlove:

Nou inderdaad 46 :shock: :shock: ouwe l*l inmiddels :lol: :lol:

Ik zag het bericht gisteren op een andere website en viel ook bijna van mn stoel. 46 jaar…whoooh!! :o Als je had gezegd in de 30 had ik je ook geloofd hoor haha

Hij is wel leuk opgedroogd! Ten tijde van BH90210 vond ik er niet veel aan, hij ziet er nu een stuk leuker uit.

The happy couple:

Ik dacht wel al van die moet net als ik over de 40 zijn en inderdaad. Hij is inderdaad wel wat beter opgedroogd dan destijds. Vond er toen ook niet zoveel aan.

Hij lijkt smaller in zijn gezicht.

Maar hemel, 46…

Ga dan meteen denken, wij worden ook oud… :shifty:

Zo was laatst Jason Priestley (Brandon Walsh) bij van der Vorst ziet sterren.

Nou, dat was mijn ‘hunk’ zeg maar.

Ik dacht ook, tjemig, wat is die man oud geworden en eigenlijk helemáál niet leuk.

Serieus, dan is hij maar 6 jaar jonger dan mijn ouders… :eh:

Maar ja hoe lang geleden speelde die serie onderhand. Toch ook wel 20 jaar geleden. En toen waren die gasten in de 20 - dat kan wel kloppen. Ze speelden wel scholieren maar dat waren ze natuurlijk voor geen meter meer. Ik vermoed dat die andere oudere hunk dan ondertussen wel al 50 is - ben even zijn naam kwijt.