Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Tja wat moet je nu weer van dit verhaal denken :think:

Georgina mooi meisje, naam zou ik zelf niet gekozen hebben.

Door Novum, Vernieuwd: 27-10-2010

Miskraam voor vrouw Rob de Nijs

Copyright 2010, Novum

Miskraam voor vrouw Rob de Nijs

(Novum) - De vrouw van Rob de Nijs heeft een miskraam gehad. Henriëtte onderging in het geheim een aantal ivf-behandelingen. Tijdens een weekendje Parijs met haar zingende man ontdekte Henriëtte dat ze zwanger was, maar een maand later ging het mis.

“Het was een roze wolk waarin we terechtkwamen. Dit was waar we zo op hadden gehoopt, wat we zo graag wilden”, zegt Henriëtte in De Telegraaf. “De armpjes, de beentjes, alles zat eraan. Ik had het jochie volgend jaar zomer zo graag zien rondlopen hier in de tuin.”

De miskraam zorgde dan ook voor veel verdriet. “Ik weet nog precies wanneer dat was”, zegt Henriëtte. Maar de miskraam was niet het enige medische ongeluk dat de vrouw van Rob de Nijs te wachten stond.

Henriëtte ontdekt vlak daarna een rare bobbel in haar nek. “Na maanden van echo’s, puncties, biopsies en in spanning wachten op de uitslag weten we eigenlijk nog niet veel meer”, vertelt ze. “Wat het ook is, het is niet kwaadaardig. Maar het moet wel worden weggehaald.”

De Nijs staat klaar om zijn vrouw te steunen. “Ik heb mijn zorgen om Henriëtte”, vertelt de 67-jarige zanger. “Zij is degene die mij heeft gered en uit mijn depressies heeft gehaald. Nu moet ik haar redden.”

Ach wat sneu :frowning:

@klavertje4 wrote:

‘Jáá! Wij zijn verheugd te kunnen bevestigen dat vorige week donderdag, op 21-10-2010, de wonderschone mejuffrouw Odilia Lilibet haar grande entrée heeft gemaakt! Ze is prachtig, iedereen is gezond en we zijn zielsgelukkig! Bedankt voor alle felicitaties, Rob & Georgina’

Mooie datum 8)

mooie naam :inlove:

en mooi meisje!

Daar is het officiële bericht dan eindelijk!!

Mariah Carey is zwanger. Ze heeft haar zwangerschap bevestigd tijdens The Today Show.

Al maanden werd er gespeculeerd over de zwangerschap.

De 41-jarige zangeres weigert bekend te maken wanneer ze precies uitgerekend is. “Het is nog pril”, vertelt ze. Daarnaast wil ze alleen kwijt dat het kindje in de lente verwacht wordt.

De zangeres vertelt dat zij en haar vriend Nick Cannon heel gelukkig zijn. “Het grootste geschenk is een kind”, aldus de 30-jarige Cannon.

Het koppel laat bovendien weten dat de baby op natuurlijke wijze is verwekt. Ze weten naar eigen zeggen nog niet of het een jongetje of een meisje is.

NU.nl

Super leuk voor haar! Maar ik snap niet zo goed waarom ze er zo vaag over doet… misschien probeert ze nu te voorkomen dat ze gestalked wordt rond de periode dat ze uitgerekend is ofzo? :think:

Daar ontkomen ze toch niet aan of ze nou wil of niet.

Maar lees net dat ze ook een miskraam heeft gehad, dus snap haar terughoudendheid aan de ene kant wel.

Céline Dion en tweeling weer thuis

van onze redactie

AMSTERDAM - Céline Dion en haar pasgeboren kindjes zijn weer lekker thuis nadat ze na de bevalling zaterdag in het ziekenhuis moesten blijven.

Céline beviel zaterdag van twee jongetjes. De tweeling kwam om 11.11uur en 11.12uur (lokale tijd) door middel van een keizersnede ter wereld in het St. Mary’s Medical Center in West Palm Beach.

De zangeres, haar eerste zoontje René-Charle en haar man René waren in de wolken, maar moesten de jongetjes nog wel even achterlaten in het ziekenhuis, omdat ze te vroeg waren geboren.

Gelukkig is het allemaal goed gegaan en is het gezinnetje weer compleet, meldt Radaronline.

Vond ook nog deze cover, was eigenlijk op zoek naar plaatjes van de twins, maar nog niets te vinden.

@mamma van sharondenise wrote:

Vond ook nog deze cover, was eigenlijk op zoek naar plaatjes van de twins, maar nog niets te vinden.

Die vind je ook niet want ik las dat ze die gaat verkopen aan de hoogste bieder, dus we kunnen nog effe geduld hebben. :mrgreen:

@NU.nl wrote:

Kinderen Céline Dion hebben eindelijk een naam

Uitgegeven: 29 oktober 2010 09:57

Laatst gewijzigd: 29 oktober 2010 12:18

AMSTERDAM - Ze moest er bijna een week over nadenken maar Céline Dion heeft haar twee zoontjes dan toch eindelijk een naam gegeven. De zangeres en haar man noemen de knulletjes Eddy en Nelson. De tweeling is vernoemd naar personen die Dion en haar man inspireren.

“Eddy komt van Eddy Marnay, de producent van Dions eerste vijf platen”, vertelt een woordvoerder van de 42-jarige zangeres aan het Amerikaanse People. “Hij was als een vader voor haar.”

Nelson is vernoemd naar Nelson Mandela. De zangeres en haar man ontmoetten de voormalig president van Zuid-Afrika twee jaar geleden bij het begin van Dions toer in het Afrikaanse land.

“In de paar minuten die ze met hem doorbrachten, waren ze enorm onder de indruk van hem”, legt de woordvoerder uit.

Donderdag

Céline Dion heeft drie kinderen samen met de 68-jarige René Angélil. Naast de tweeling, die zaterdag werd geboren, hebben ze nog een zoon, de 9-jarige René Charles. De tweeling werd donderdag ontslagen uit het ziekenhuis.

Wisten we dit al?

Kinderen Céline Dion hebben eindelijk een naam

Ze moest er bijna een week over nadenken maar Céline Dion heeft haar twee zoontjes dan toch eindelijk een naam gegeven. De zangeres en haar man noemen de knulletjes Eddy en Nelson. De tweeling is vernoemd naar personen die Dion en haar man inspireren.

Ik vind de 2 namen zó niet bij elkaar passen… maar de gedachten erachter is natuurlijk prachtig.

Vind het wel meevallen qua het bij elkaar passen geloof ik.

Kan wat mij betreft prima.

Leuke gedachte er ook achter.

Céline Dion was in verwachting van drieling

Copyright 2010, Novum

Céline Dion was zwanger van drieling

(Novum) - Céline Dion beviel zaterdag van een kerngezonde tweeling, maar eigenlijk had de zangeres drie baby’s in haar armen moeten sluiten. De 42-jarige was aanvankelijk in verwachting van een drieling, onthulde ze in een interview met de Frans-Canadese zender TVA.

“Hij heeft ervoor gekozen ruimte te maken zodat zijn broers konden groeien”, vertelt een emotionele Céline over het overleden kindje. De zangeres en haar 26 jaar oudere man hebben maar kort van de drie kleintjes kunnen genieten. Vijf dagen nadat ze ontdekten dat Céline drie baby’s verwachtte, wezen verdere tests uit dat een van de kleintjes gestorven was.

De andere twee kwamen zaterdag in Florida ter wereld via een keizersnee. De knulletjes kregen pas bijna een week na hun geboorte een naam. De nieuwste aanwinsten van het gezin heten Eddy en Nelson. De kereltjes zijn vernoemd naar Céline’s vroegere producer Eddy Marnay en de voormalige president van Zuid-Afrika Nelson Mandela.

Wat verdrietig… :frowning:

@Anneke wrote:

Vind het wel meevallen qua het bij elkaar passen geloof ik.

Kan wat mij betreft prima.

Leuke gedachte er ook achter.

Mee eens.

Bron: nu.nl

Mariah Carey is ‘misselijk en uitgeput’

Uitgegeven: 29 oktober 2010 23:56

Laatst gewijzigd: 29 oktober 2010 23:54

AMSTERDAM - De zwangere Mariah Carey voelt zich momenteel ‘misselijk en uitgeput’. Dat zei de zangeres vrijdag, een dag nadat ze bekendmaakte in verwachting te zijn, in de radioshow van haar man, rapper en acteur Nick Cannon.

© Wenn

Donderdag onthulden de twee dat Carey in het voorjaar is uitgerekend. “Het voelde vandaag als een bevrijding”, zegt de zangeres, die na de bekendmaking meteen weer aan het werk ging.

“Ik had het gevoel dat iedereen om me heen zich ook wat meer ontspannen voelde, want ze zagen natuurlijk al een tijdje aan me dat er wel iets aan de hand is.”

Of de 40-jarige Carey en de 30-jarige Cannon, die in 2008 met elkaar trouwden, een jongetje of een meisje verwachten is nog onbekend. Ze vertelden wel al te weten hoe ze hun kind gaan noemen.

Ik lees net dat Lily Allen weer een miskraam gehad zou hebben.

Nou ja miskraam…ze zou nu 6 maanden zwanger zijn.

Hoop dat het roddel is…

Tja ik lees het ook vreselijk zeg, 6 maanden ver al, dan is het geen miskraam meer hè :frowning:

Vreselijk voor hun :cry: