Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Oh trouwens Les, de foto is schaal 1:1 zie ik whahaha :stuck_out_tongue: :lol: :lol: :lol:

:inlove:

Idd mooi kindje maar die naam vind ik ook niet zo…

jeee, die foto lijkt wel uit de seventies…en die naam ook :mrgreen: :angel:

Maar wel een mooi kindje :inlove:

Ik vind het wel een mooie klassieke naam, beter dan de meeste ‘moderne’ namen of wat ervoor door moet gaan. :silenced:

Odilia? :eh: hmmm. Wel prachtige foto!!

wat een schatje zeg :inlove: :inlove: alleen die naam moet ik nog even over denken :eh: nou ja, ieder zijn smaak :mrgreen:

Ik vind de naam leuk! :inlove: En het kindje ook :inlove:

Het is weer eens wat anders he?

Leuk hoor, vind het leuk voor haar!! :inlove:

Lance Armstrong vijfde keer vader

De Amerikaan Lance Armstrong is voor de vijfde keer vader geworden op 18 oktober. Hij twittert dat zijn vriendin Anna Hansen is bevallen van een dochtertje. Het meisje heet Olivia Marie.

Volgens de zevenvoudig winnaar van de Tour de France maken moeder en dochter het goed. Via twitter bedankt hij alle fans voor de steun.

Armstrong en Hansen waren al ouders van zoon Max. Armstrong heeft ook nog drie kinderen uit zijn huwelijk met Kristin Richard. De twee gingen in 2003 uit elkaar.

© ANP

moest bij het horen van de naam denken aan Belfy en Lillibit :shifty:

@Eppo wrote:

Ik vind de naam leuk! :inlove: En het kindje ook :inlove:

Ik ook. Doet mij denken aan een combi van Lydia en Olivia :lol:

Mooi meisje :inlove: , aparte naam …

Maar ze is zaterdag bevallen, vrijdag ging ze toch met haar koffer naar het ziekenhuis ??

@mamaMarije wrote:

moest bij het horen van de naam denken aan Belfy en Lillibit :shifty:

Ja ik ook! :o :lol:

Zo heet een collega, Odilia … ze wordt bij ons Odiliapeel genoemd :shifty:

Wel leuk voor Georgina :inlove: prachtig meisje :inlove:

@tijgertje1982 wrote:

Maar ze is zaterdag bevallen, vrijdag ging ze toch met haar koffer naar het ziekenhuis ??

Volgens het twitterding is ze donderdag geboren.

Ik ken ook iemand die Odylia heet - vind het wel wat hebben.

@tijgertje1982 wrote:

je moet er wat voor over hebben om het “geheim” te houden he…

denk ik?

Ik vind de naam eigenlijk wel leuk.

Het zou niet 1,2,3 mijn keuze zijn, maar zoals al gezegd door pimpernella:

Ik vind het wel een mooie klassieke naam, beter dan de meeste 'moderne' namen of wat ervoor door moet gaan. :silenced:

En wederom het zoveelste bericht… :mrgreen:

'Mariah Carey (40) zwanger door IVF'

AMSTERDAM - Mariah Carey's toegenomen gewicht van de afgelopen maanden zou alles te maken hebben gehad met haar pogingen om zwanger te worden.

De IVF-pogingen zouden inmiddels zijn geslaagd, de zangeres zou in blijde verwachting zijn van een jongetje.

Bevestigen wil ze het nieuws echter nog steeds niet. "Ze is erg bijgelovig door haar leeftijd", onthult een bron uit de omgeving van de zangeres, meldt PerezHilton.com. "Maar binnenkort zal iedereen het weten als ze op promotietournee gaat voor haar kerstalbum."

De behandeling had ook minder leuke gevolgen: "Door de vruchtbaarheidshormonen is Mariah de afgelopen maanden flink aangekomen en ze is in maart of april van dit jaar al gestopt met alcohol."

Mariah en haar man Nick Cannon zouden de baby over een maand of vijf verwachten.

Zou het dan nu echt?

Ik ben benieuwd! :thumbup:

Wat een dotje van Georgina! Mooi poppetje! :inlove:

Naam niet helemaal mijn ding, al vind ik hem wel mooi! :inlove: