Wat leuk!
Ben erg benieuwd naar de namen van de heren en dame :inlove:
Liefs Suzanne
Ik ook wat leuk allemaal zeg :inlove:
Dochter voor Matt Damon
van onze redactie
AMSTERDAM - Hollywood-acteur Matt Damon en zijn vrouw Luciana zijn de trotse ouders geworden van Stella Zavala Damon.
Het meisje werd afgelopen woensdag geboren in New York.
“Moeder en baby zijn gezond”, zo laat de woordvoerder van Matt weten aan People.com. “De hele familie is door het dolle heen.”
De acteur en zijn vrouw trouwden in 2005. Ze hebben samen al twee dochters, Isabella (4) en Gia (2). Luciana heeft ook een dochtertje, Alexia, uit een eerder huwelijk.
Ben ook benieuwd naar de namen van de jongetjes en het meisje.
Heb net nog iets op internet gevonden, weet niet of het al vermeld was :
Doutzen Kroes (1985, model) & Sunnery James (eig. Sunnery Gorré, dj/rapper): 1e kind (een jongen!) Uitgerekend in Januari 2011.
Barbara Barend (1974, sportjournaliste/presentatrice) & Alette Bastiaansen (1980, sales manager): 1e kind (een jongen!)
Uitgerekend in Januari 2011.
Kathleen Aerts (eig. Kathelijne Elisabeth Maria, 1978, ex-K3 zangeres) & Steven Van Hoof (politieagent, 1986): 1e kind (een jongen!)
Uitgerekend in Februari 2011.
@Greetje14 wrote:
Georgina Verbaan is moeder
Babygeluk voor Georgina Verbaan. Shownieuws kan melden dat de 31-jarige actrice is bevallen van een gezonde dochter.
Het is het eerste kindje van Georgina en haar vriend trompettist Rob van de Wouw. De twee zijn sinds eind 2009 samen.
Wil niet miepen om 1 woordje maar toch… :mrgreen:
In de krant staat:
‘Georgina Verbaan bevallen’ van onze redactie
AMSTERDAM - Actrice Georgina Verbaan (31) zou zijn bevallen van een dochter.
Dit meldt Shownieuws.
Georgina liet op 20 oktober via Twitter al weten klaar te zijn voor de kleine spruit: “Ik blijf tevergeefs uit mijn raam kijken in afwachting van de ooievaar. We hebben wel een schmutzige reiger in de straat maar ja…”, schreef ze toen.
Het meisje is het eerste kind voor de actrice en haar vriend, trompettist Rob van de Wouw
Dus het is eigelijk nog niet officieel dan toch? :think:
Ze schijnt toch echt bevallen te zijn. Dit lees ik nu:
Georgina Verbaan bevallen van dochtertje
Copyright 2010, Novum
Georgina Verbaan bevallen van meisje
(Novum) - Georgina Verbaan is bevallen van een dochtertje. De actrice was al ruim een week eerder uitgerekend. Dat meldt het programma Shownieuws.
Verbaan en haar vriend trompettist Rob van der Wouw waren vrijdag al naar het ziekenhuis vetrokken omdat de actrice het gevoel had dat ze ieder moment kon bevallen. Woensdag twitterde de 31-jarige Verbaan nog dat ze in afwachting van de ooievaar uit het raam zat te kijken. “We hebben wel een schmutzige reiger in de straat, maar ja…”
De vader van de spruit richtte eerder het B & W Quintet en Rotterdam Jazz Orchestra op. De 35-jarige trompettist speelt daarnaast in de groep Sinas. De twee hebben sinds eind 2009 een relatie.
Op internet staat ook dat ze zaterdagavond is bevallen …
heb begrepen via een andere site dat t kindje Hedwig heet?
dat lijkt me een grapje hihi
@Ylerion wrote:
heb begrepen via een andere site dat t kindje Hedwig heet?
dat lijkt me een grapje hihi
Dat zou dan wel grappig zijn, aangezien ze Hedwig Harmsen speelde in GTST.

zooow wat een babyboom ineens :mrgreen:
Echt? De baby was wel onrustig vannacht…dus zou zomaar kunnen!
‘Jáá! Wij zijn verheugd te kunnen bevestigen dat vorige week donderdag, op 21-10-2010, de wonderschone mejuffrouw Odilia Lilibet haar grande entrée heeft gemaakt! Ze is prachtig, iedereen is gezond en we zijn zielsgelukkig! Bedankt voor alle felicitaties, Rob & Georgina’
Unieke naam.
tja… uniek dat wel…
apart… ouderwetse naam (nichtje heet ook zo…)
ze was toch op zaterdag bevallen?
ze had vast nog geen zin in kv :mrgreen:
naam… mmmmm niet mijn ding 8)
wie’s dat sweet love?
Sorry haha, dochter van georgina!
Mooi kindje :inlove: , vreselijke naam :silenced: