Net bij Shownieuws werd gemeld dat Beyonce en Jay Z ook papa en mama gaan owrden. Dat hebben familieleden van Beyonce verteld.
Het was nog niet gepland en ze zijn er wel een beetje van geschrokken, maar het is van harte welkom en gewenst.
Renzo en Mara Kazan verwachtten hun tweede kindje in mei 2011.
Werd net bij Shownieuws verteld.
tijgertje… zie bovenstaande berichten… zowel beyonce als renzo…
Dat van Beyonce zag ik toen mijn bericht geplaatst werd.
Maar als ik hem verwijder, staat er een leeg bericht.
Dat van Renzo en Mara is aanvullende info …
@tijgertje1982 wrote:
Dat van Beyonce zag ik toen mijn bericht geplaatst werd.
Maar als ik hem verwijder, staat er een leeg bericht.
Dat van Renzo en Mara is aanvullende info …
maakt ook niet uit hoor… beter 1x teveel, dan 1x te weinig…

Pitje, grappig dat je dat tegen tijgertje zegt, het bericht van Mara en renzo was ook al geplaatst door Rooike :thumbup:
@Mama_jeanet wrote:
Pitje, grappig dat je dat tegen tijgertje zegt, het bericht van Mara en renzo was ook al geplaatst door Rooike :thumbup:![]()
:lol: :lol: dat dacht ik ook meteen.
Wat leuk, al dacht ik dat beyonce allang zwanger was. Zal toendertijd dan wel echt een roddel zijn geweest!
@sonja1985 wrote:
LOS ANGELES - Zangeres Beyoncé (29) is in verwachting van haar eerste kind. Dit heeft een bron verteld aan US Weekly. De zangeres en haar man Jay-Z (41) waren verrast, maar niet minder blij met het nieuws.
Volgens de bron is Beyoncé gek op kinderen, maar concentreerde ze zich eerst op het afronden van haar album en haar aankomende wereldtour. Een andere bron bevestigde dat de zangeres nog in het beginstadium is van haar zwangerschap, maar dat ze zich realiseert “dat het een geschenk van god is en dat ze er heel blij mee is.”
US Weekly vroeg dierbaren van het showbizz-koppel om een reactie. Volgens collega en vriend van Jay-Z, Kevin Liles is het een droom die uitkomt. “Sinds ik hem ken, heeft Jay-Z altijd al een groot gezin gewild, ik wens hem veel geluk.”
Ook het jongere zusje van Beyoncé, Solange reageert enthousiast: “Beyonce heeft een mooi hart en ze wordt een fantastische moeder.” (WTF)
Moeder ontkent zwangerschap Beyoncé
AMSTERDAM - Tina Knowles ontkent de hardnekkige geruchten dat haar dochter Beyoncé zwanger zou zijn van Jay-Z.
Een woordvoerder van de popkoningin weigerde afgelopen donderdag commentaar te geven, maar moeder Tina was niet bereid de kaken op elkaar te houden. Volgens moederlief is de 29-jarige vriendin van rapper Jay-Z helemaal niet zwanger. Dit onthulde ze gisteren in de Ellen DeGeneres Show.
“Niet Beyoncé is zwanger, ik ben het! Nee hoor… Op dit moment is ze niet in verwachting, maar ik kijk er wel naar uitâ€?, reageerde de 56-jarige moeder die de geruchten op humoristische wijze naar het land der fabelen verwees.
Is Mariah nu wel of niet zwanger?
AMSTERDAM - Mariah Carey is de laatste maanden steeds voller geworden. Onduidelijk is of dit nu door cosmetische ingrepen en een gezonde eetlust of eventuele zwangerschap komt.
De zangeres maakte haar opwachting tijdens de lancering van haar kerstalbum in New York en kon haar opgeblazen gezicht niet camoufleren. Het contrast met haar albumcover is dan ook groot. Lang leve de photoshop…
Tot nu toe heeft de 40-jarige Mariah niet willen reageren op de geruchten dat ze zwanger zou zijn van haar man Nick Cannon. “Ik wil iedereen bedanken voor hun gelukwensen, maar ik ben erg bijgelovig. Als de tijd rijp is zal iedereen het weten.”
tjonge wat een muts is dat ook…zeg het dan gewoon.
ik ben er klaar mee geloof ik 8)
@Mutsie86 wrote:
@Mama_jeanet wrote:Pitje, grappig dat je dat tegen tijgertje zegt, het bericht van Mara en renzo was ook al geplaatst door Rooike :thumbup:![]()
:lol: :lol: dat dacht ik ook meteen.
Wat leuk, al dacht ik dat beyonce allang zwanger was. Zal toendertijd dan wel echt een roddel zijn geweest!
ik zag het net ook… :oops:
had ik dus niet eerder gezien…
die mariah… ziet er niet zwanger uit… maar haar gezicht is wel erg strak getrokken…
ze ziet er gewoon niet uit man. Naja in vergelijking tot hoe ze er anders uitziet :mrgreen:
Dinand Woesthoff weer vader
van onze redactie
AMSTERDAM - Kane-zanger Dinand Woesthoff en zijn vrouw Lucy Hopkins zijn de trotse ouders van een kersvers zoontje.
Kane had vanavond een optreden, maar dat werd op het laatste moment afgezegd. Nu wordt duidelijk waarom: Lucy was hun tweede zoon ter wereld aan het brengen.
Het is nog onbekend hoe het ventje heet, meldt RTL Boulevard.
Het is de derde zoon van Dinand: hij en Lucy kregen eerder al zoontje Jimi Frank (3). Uit zijn relatie met de overleden Guusje Nederhorst heeft Dinand zoontje Dean Maddy (6).
Aaah, wat leuk voor ze :inlove: :inlove:
Ik lees nu net dat het 3e zoontje van DInand Che heet,
Ja… daar ging ons avondje Kane, konden ze niet een dagje wachten :lol:! Nee hartstikke leuk voor Dinand en vrouw en wij houden ons concert nog even tegoed.
Georgina Verbaan is moeder
Babygeluk voor Georgina Verbaan. Shownieuws kan melden dat de 31-jarige actrice is bevallen van een gezonde dochter.
Het is het eerste kindje van Georgina en haar vriend trompettist Rob van de Wouw. De twee zijn sinds eind 2009 samen.
@Greetje14 wrote:
Georgina Verbaan is moeder
Babygeluk voor Georgina Verbaan. Shownieuws kan melden dat de 31-jarige actrice is bevallen van een gezonde dochter.
Het is het eerste kindje van Georgina en haar vriend trompettist Rob van de Wouw. De twee zijn sinds eind 2009 samen.
Leuk voor Georgina, ik ben benieuwd naar de naam

Ik las dit net ook en ook hier benieuwd naar de namen.
Céline is vandaag om 11.11 en 11.12 plaatselijke tijd (17.11 u. Nederlandse tijd) bevallen van haar tweeling. De twee jongens kwamen ter wereld via een keizersnede, zijn helemaal gezond en wogen beiden ruim 5 pond. Omdat de jongens te vroeg geboren zijn zullen ze enkele dagen doorbrengen in een couveuse. De twee-eiige tweeling heeft nog geen naam. Céline gaat eerst even goed uitslapen en zal daarna met René gaan beslissen hoe de jongens gaan heten. René-Charles is al in het ziekenhuis geweest om zijn broertjes te bewonderen.
Ron Ackerman, een van Céline’s doktoren vertelde dat de kleintjes werden geboren met een verrassende hoeveelheid haar. In een korte verklaring vertelde René dat hij “direct verliefd” was op zijn zoons toen hij de navelstreng doorknipte. Ze zijn zijn vijfde en zesde kind.
Wat leuk voor Georgina en Celine!!! :dance: