Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@Marieke_5000 wrote:

@nachtvliinder wrote:
een onsje maar?? :shock:

Ik heb voor jou gewoon een nieuw paar harry’s hangen hoor :mrgreen:

Maar ik vind haar echt prachtig om te zien zo zwanger …

Hahaha ik dacht breng het voorzichtig, heb ook wel een nieuw paar in de aanbieding :mrgreen:

Ze is inderdaad mooi zwanger!

Ben laatst wel wat laatste loodjes foto’s van haar tegengekomen en dan heeft de buik wel de overhand hoor

Hihi gelukkig maar :smiley:

die foto van georgina met haar vriend op de hurken is van 3-9 (staat erbij hoogzwanger)

en heeft nog 7 wkn de tijd voor alles in te richten… dus dan is ze nu rond de 38/39 wkn.

Bij mij groeien ze dus echt bijna niet hè…ik heb maar een bescheiden a/b cup en die heb ik nu nog (maar dan met mooie aders erop 8) )

Lieve Mayo ik zou je met alle liefde wat van mij willen geven :-*

Spannend dus voor Georgina. Is er bekend wat ze krijgt? Ik denk een meid.

De Harries vieln mij ook al gelijk op, maar voor de rest heeft ze een mooi buikje ( vind ik )

De mijne zijn van een B cup naar een C cup gegaan…

( valt nog niet heel erg op, licht aan de shirtjes die ik aantrek )

@Marieke_5000 wrote:

Lieve Mayo ik zou je met alle liefde wat van mij willen geven :-*

Spannend dus voor Georgina. Is er bekend wat ze krijgt? Ik denk een meid.

Ik denk een jongen. :mrgreen:

@nu.nl wrote:

Céline Dion opgenomen in ziekenhuis

Uitgegeven: 18 oktober 2010 18:16

Laatst gewijzigd: 18 oktober 2010 18:15

AMSTERDAM - Céline Dion is maandagochtend opgenomen in een ziekenhuis in Florida. De 42-jarige zangeres moet begin volgende maand bevallen van een tweeling en is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.

Dion werd opgenomen om een vroeggeboorte te voorkomen. Zo staat in een verklaring van het ziekenhuis, aldus het Amerikaanse People.

Eerdere berichten dat de Canadese zangeres speciale eisen zou stellen worden door het ziekenhuis tegengesproken. “Deze geruchten kloppen niet. Céline en René hebben alleen oog voor de gezondheid van hun baby’s.”

Eerder dit jaar maakten de twee bekend dat ze twee jongens verwachten. Het paar heeft al een 9-jarige zoon, René Charles.

Hij werd na een ivf-bevruchting geboren. Ook de huidige zwangerschap is ontstaan na reageerbuisbevruchting.

Oeiii spannend!!! :o

Voor een tweeling die begin volgende maand verwacht wordt zou het weleens tijd kunnen worden - tweelingen komen toch meestal wel wat eerder??

ACTRICE RICKY KOOLE BEVALLEN VAN ZOON

Actrice en zangeres Ricky Koole is bevallen van een zoon. Dat meldt haar vriend Leo Blokhuis vandaag op zijn Twitter.

“Otis Benjamin Blokhuis is gisteren geboren. Te vroeg maar helemaal gezond. @Rickykoole maakt het goed. En ik ben trots en ontroerd”, aldus de wandelende muziekencyclopedie. Het is hun eerste kindje.

De 38-jarige Ricky Koole speelde Noor Rademaker in de NET5-serie ‘Verborgen Gebreken’. Dit jaar was ze druk met de opnames van de film Sonny Boy waarin ze de vrouwelijke hoofdrol speelt. De film is in januari 2011 in de bioscoop te zien.

@Bella wrote:

Voor een tweeling die begin volgende maand verwacht wordt zou het weleens tijd kunnen worden - tweelingen komen toch meestal wel wat eerder??

Ja hoor, heel normaal.

“Onze” novembertweeling is vorige week geboren met bijna 37 weken dus ik denk dat Celine Dion ook zoiets is nu?

Wat een geweldige toepasselijke naam voor het kindje van Leo Blokhuis :thumbup: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

@Bella wrote:

Ja hoor, heel normaal.

“Onze” novembertweeling is vorige week geboren met bijna 37 weken dus ik denk dat Celine Dion ook zoiets is nu?

Onze tweeling is geboren met 38 weken!!

En onze oudste met 32 weken…

De tweeling van mijn zus werd gehaald met 40 weken, maar dat was

meer een uitzondering denk ik :lol:

een ex-collega van mij beviel met bijna 41 wk van een tweeling… dus het kan echt dat ze langer blijven zitten :mrgreen:

gemiddeld komt een tweeling met 37 week, uiteraard zijn er uitzonderingen…

mijn twins kwamen met 36.0, Marie schopte haar vliezen stuk.

gr Louwina

Eva Herzigová weer zwanger

AMSTERDAM - Supermodel Eva Herzigová is voor de tweede keer in verwachting.

Dit meldt People Magazine. De Tsjechische schoonheid is inmiddels vier maanden zwanger. Vader van het kind is haar partner Gregorio Marsiaj. Het stel heeft al een zoontje George van drie jaar.

“Gregorio en ik zijn superblij met het nieuws. Onze zoon is erg lief, hij stelt allerlei vragen over de baby en praat tegen mijn buik.”

Eva zal in de lente van 2011 bevallen.

Renzo Kazà n wordt weer vader

AMSTERDAM - Renzo en Mara Kazà n krijgen een tweede kindje. Mara, die vorig jaar november haar eerste zoontje Kian baarde, is eerder zwanger geworden dan werd verwacht. Broer Oscar: ?Ze wilden wel heel graag een tweede. Maar dat het zo snel zou gaan? Enfin, ze zijn dolblij en Mara voelt zich supergoed. Ze is helemaal niet misselijk of zo.?

Als Mara met zwangerschapsverlof gaat, zal de zus van Renzo en Oscar, Lara, de magische taken overnemen. „Ze wil geen carrière in het goochelen. Maar ze vindt het super als ze af en toe mag invallen.�

Met vader Hans gaat het na zijn hartinfarct en bypassoperatie heel goed. „Hij is weer lekker aan het bewegen, en let op met wat hij eet�, vertelt Oscar.

Renzo Kazà n wordt weer vaderEr komt opnieuw gezinsuitbreiding in huize Kazà n. Renzo en Mara worden voor de tweede keer vader en moeder. Dit heeft broer Oscar bevestigd aan Shownieuws na berichtgeving in De Telegraaf.

Mara werd vorig jaar november voor het eerst moeder van zoontje Kian. Volgens Oscar is Mara eerder zwanger geworden dan werd verwacht. “Ze wilden wel heel graag een tweede. Maar dat het zo snel zou gaan? Enfin, ze zijn dolblij en Mara voelt zich supergoed. Ze is helemaal niet misselijk of zo�, vertelt hij in het dagblad.

Lara, de zus van Renzo en Oscar, zal Mara weer gaan vervangen als die met zwangerschapsverlof gaat.

LOS ANGELES - Zangeres Beyoncé (29) is in verwachting van haar eerste kind. Dit heeft een bron verteld aan US Weekly. De zangeres en haar man Jay-Z (41) waren verrast, maar niet minder blij met het nieuws.

Volgens de bron is Beyoncé gek op kinderen, maar concentreerde ze zich eerst op het afronden van haar album en haar aankomende wereldtour. Een andere bron bevestigde dat de zangeres nog in het beginstadium is van haar zwangerschap, maar dat ze zich realiseert “dat het een geschenk van god is en dat ze er heel blij mee is.”

US Weekly vroeg dierbaren van het showbizz-koppel om een reactie. Volgens collega en vriend van Jay-Z, Kevin Liles is het een droom die uitkomt. “Sinds ik hem ken, heeft Jay-Z altijd al een groot gezin gewild, ik wens hem veel geluk.”

Ook het jongere zusje van Beyoncé, Solange reageert enthousiast: “Beyonce heeft een mooi hart en ze wordt een fantastische moeder.” (WTF)