Actrice en zangeres Ricky Koole is bevallen van een zoon. Dat meldt haar vriend Leo Blokhuis vandaag op zijn Twitter.
“Otis Benjamin Blokhuis is gisteren geboren. Te vroeg maar helemaal gezond. @Rickykoole maakt het goed. En ik ben trots en ontroerd”, aldus de wandelende muziekencyclopedie. Het is hun eerste kindje.
De 38-jarige Ricky Koole speelde Noor Rademaker in de NET5-serie ‘Verborgen Gebreken’. Dit jaar was ze druk met de opnames van de film Sonny Boy waarin ze de vrouwelijke hoofdrol speelt. De film is in januari 2011 in de bioscoop te zien.
AMSTERDAM - Supermodel Eva Herzigová is voor de tweede keer in verwachting.
Dit meldt People Magazine. De Tsjechische schoonheid is inmiddels vier maanden zwanger. Vader van het kind is haar partner Gregorio Marsiaj. Het stel heeft al een zoontje George van drie jaar.
“Gregorio en ik zijn superblij met het nieuws. Onze zoon is erg lief, hij stelt allerlei vragen over de baby en praat tegen mijn buik.”
AMSTERDAM - Renzo en Mara Kazà n krijgen een tweede kindje. Mara, die vorig jaar november haar eerste zoontje Kian baarde, is eerder zwanger geworden dan werd verwacht. Broer Oscar: ?Ze wilden wel heel graag een tweede. Maar dat het zo snel zou gaan? Enfin, ze zijn dolblij en Mara voelt zich supergoed. Ze is helemaal niet misselijk of zo.?
Als Mara met zwangerschapsverlof gaat, zal de zus van Renzo en Oscar, Lara, de magische taken overnemen. „Ze wil geen carrière in het goochelen. Maar ze vindt het super als ze af en toe mag invallen.�
Met vader Hans gaat het na zijn hartinfarct en bypassoperatie heel goed. „Hij is weer lekker aan het bewegen, en let op met wat hij eet�, vertelt Oscar.
Renzo Kazà n wordt weer vaderEr komt opnieuw gezinsuitbreiding in huize Kazà n. Renzo en Mara worden voor de tweede keer vader en moeder. Dit heeft broer Oscar bevestigd aan Shownieuws na berichtgeving in De Telegraaf.
Mara werd vorig jaar november voor het eerst moeder van zoontje Kian. Volgens Oscar is Mara eerder zwanger geworden dan werd verwacht. “Ze wilden wel heel graag een tweede. Maar dat het zo snel zou gaan? Enfin, ze zijn dolblij en Mara voelt zich supergoed. Ze is helemaal niet misselijk of zo�, vertelt hij in het dagblad.
Lara, de zus van Renzo en Oscar, zal Mara weer gaan vervangen als die met zwangerschapsverlof gaat.
US Weekly vroeg dierbaren van het showbizz-koppel om een reactie. Volgens collega en vriend van Jay-Z, Kevin Liles is het een droom die uitkomt. “Sinds ik hem ken, heeft Jay-Z altijd al een groot gezin gewild, ik wens hem veel geluk.”