Alicia Keys is bevallen!
Echtgenoot Alicia Keys dankbaar voor komst kindje
Uitgegeven: 16 oktober 2010 14:47
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2010 14:47
AMSTERDAM - De echtgenoot van Alicia Keys is in de wolken met de komst van hun eerste kindje. “Ik ben zo dankbaar voor alles waar ik in mijn leven mee gezegend ben”, twitterde de muziekproducent en rapper Swizz Beatz na de komst van hun zoontje, genaamd Egypt Dean.
Een woordvoerder van het echtpaar heeft bekendgemaakt dat het jongetje donderdagavond in New York ter wereld is gekomen.
Het is het eerste kindje voor Keys. Swizz Beatz heeft al drie kinderen uit eerdere relaties. De 29-jarige zangeres en de 32-jarige producent gaven elkaar eind juli het jawoord op Corsica.
Zangeres en goede vriendin Mary J. Blige feliciteerde het echtpaar via Twitter. “Gefeliciteerd met het schenken van leven aan een toekomstige koning.”
@Rooike wrote:
Georgina deze maand idd, las het gister in de Privé.
Zo vind ik het buikje van Liza van Jan Smit ook minimaal aangezien zijn in november moet bevallen…
Zag haar laatst in een roddelblaadje staan…
Toen waren er roddels dat er niets te zien was terwijl ik even later foto’s heb gezien dat ze echt wel een toeter heeft hoor.
Nou zo’n toeter was het nou ook weer niet, aangezien zij in november moet bevallen, heeft ze maar een klein buikje hoor!
Heeft iemand er een foto van?
Liefs Suzanne
Ben al aan t zoeken!!!
Maar is moeilijk te vinden…
‘Doogie Howser’ is vader van tweeling
AMSTERDAM - How I met your Mother-acteur Neil Patrick Harris (37) en zijn partner David Burtka zijn de trotse ouders van een tweeling.
Neil, die als tiener wereldberoemd werd door zijn rol als Doogie Howser en nu hoge ogen gooit in de comedies How I met your Mother en Glee, kondigde eerder al via zijn twitterpagina aan dat er een tweeling aan zat te komen. Nu gebruikt hij wederom zijn twitter om de wereld te laten weten dat hij en David sinds 12 oktober papa’s zijn.
Hij schrijft dolgelukkig: “Baby’s! Sinds 12 oktober maken Gideon Scott en Harper Grace deel uit van de Burtka-Harris familie. We zijn allemaal gelukkig, moe en een beetje misselijk.”
leuk voor “doogie” , wist niet dat hij op mannen viel… :oops:
Ik heb wel een foto van Georgina Verbaan gevonden met buikje, maar weet niet wanneer die gemaakt is…

(3sept)
Nou, de ‘Harrie’s’ groeien weer flink mee :mrgreen:
(waarom lukt dat bij mij nou niet :silenced: )
@mayo28 wrote:
(waarom lukt dat bij mij nou niet:silenced: )
hahaha, ik dacht ook gelijk, jeeeeeeeeeetje wat een tietuh… :lol:
Hahaha boobies vallen meer op dan de buik! :mrgreen:
Maar toegeven, ze ziet er echt fantastisch uit! :thumbup:
De Harries zijn inderdaad weer flink in omtrek toegenomen :lol:
@mayo28 wrote:
(waarom lukt dat bij mij nou niet:silenced: )
Nou, je mag wel wat van mij hebben nu? :mrgreen:
Ik heb ook nog wel een onsje of wat over :lol:
een onsje maar?? :shock:
Ik heb voor jou gewoon een nieuw paar harry’s hangen hoor :mrgreen:
Maar ik vind haar echt prachtig om te zien zo zwanger …
haha op die ene foto zag ik haar buikje gewoon niet… zag alleen die borsten :o
Men wat een memmen…en ik dacht dat ik al grote had tijdens mn zwangerschap :mrgreen:
Misschien zit de kleine daarin verstopt :think:
Ze zijn idd vrij opvallend aanwezig :mrgreen:
@nachtvliinder wrote:
een onsje maar?? :shock:
Ik heb voor jou gewoon een nieuw paar harry’s hangen hoor :mrgreen:
Maar ik vind haar echt prachtig om te zien zo zwanger …
Hahaha ik dacht breng het voorzichtig, heb ook wel een nieuw paar in de aanbieding :mrgreen:
Ze is inderdaad mooi zwanger!