Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Stef Bos is ca 3 maanden geleden papa geworden.

Effe een belly foto van Penelope Cruz…

:inlove:

@Rooike wrote:

Effe een belly foto van Penelope Cruz…

:inlove:

Mooi :inlove: , maar is zij al zover dan?

Evi Hansen, de Belgische presentatrice van expeditie robinson is bevallen van een zoontje.

@mamma van sharondenise wrote:

Evi Hansen, de Belgische presentatrice van expeditie robinson is bevallen van een zoontje.

Ah, je zat RTL 4 te kijken :mrgreen:

Dat is zo.

Heb nog wat aanvullende info over de boreling…

Dinsdagochtend 5/10 geboren,

naam: Mac - een broertje voor Scout.

gewicht: 4.180 g en 53 cm groot !

Gerda

@Eppo wrote:

Ah, je zat RTL 4 te kijken :mrgreen:

Hahaha, ja jij ook dus 8)

Mac, mmm wel apart niet. kijg meteen trek in een big mac :silenced: :shifty: :lol:

Agossie nu ik er over nadenk krijgt ie dat natuurlijk zijn hele verdere leven te horen, arm kind :?

Mooi :inlove: , maar is zij al zover dan?

Maand of 5 denk ikzoiets?

Zou het niet precies weten. :think: :oops:

Matt Damon (40) en zijn vrouw Luciana Barrosa verwachten weer een dochter. Dit verklapte de wereldberoemde acteur tijdens het New York Film Festival. Samen hebben ze al twee dochters - Isabella (4) en Gia (2) en Luciana had al dochter Alexia uit een eerdere relatie.

Luciana is over een paar weken uitgerekend en twee weken geleden liet Matt dan ook weten dat zijn hoogzwangere vrouw het niet makkelijk heeft. “Ze heeft het gehad. Ze is helemaal klaar met zwanger zijn en heeft het ook helemaal met mij gehad.”

Ondanks dat Matt de enige man in zijn gezin zal blijven, kijkt hij enorm uit naar de komst van de baby. “Ik houd zoveel van mijn kinderen en kan niet wachten om de nieuwe baby te leren kennen.”

Alwien Tulner bevallen van dochter

Uitgegeven: 13 oktober 2010 22:16

Laatst gewijzigd: 13 oktober 2010 22:15

AMSTERDAM - Alwien Tulner is zondag bevallen van een dochter. Het meisje heeft de naam Luka Liv Finn Jansen gekregen. Een woordvoerder van de actrice laat aan Shownieuws weten dat het meisje om 12.15 uur ter wereld is gekomen.

Luka is kerngezond en haar moeder maakt het naar omstandigheden goed, zo meldde de woordvoerder tegenover Shownieuws.

In maart van dit jaar werd bekend dat de 40-jarige Tulner, die onder meer was te zien in de tv-serie Rozengeur & Wodka Lime, opnieuw in verwachting was.

Vader van het kindje is Tulners partner Jochem Jansen. De twee werden vier jaar geleden al ouders van dochtertje Julie Isabelle Arienne.

Het management van de actrice was niet bereikbaar voor commentaar.

normaal zie ik dat soort berichten niet, maar net op nu.nl artikeltje over Doutzen Kroes, die al zo zichtbaar zwanger zou zijn.

Met fotoserie(tje) dus ik kijken… en eh ja als je heel goed kijkt zou je een buikje kunnen zien, maar voor een 6 maand zw.schap… vind ik het wel errug minimaal eigenlijk :lol:

@mamaMarije wrote:

normaal zie ik dat soort berichten niet, maar net op nu.nl artikeltje over Doutzen Kroes, die al zo zichtbaar zwanger zou zijn.

Met fotoserie(tje) dus ik kijken… en eh ja als je heel goed kijkt zou je een buikje kunnen zien, maar voor een 6 maand zw.schap… vind ik het wel errug minimaal eigenlijk :lol:

ik zie ook echt net niks. als ik niet zou weten dat ze zwanger zou zijn, zou ik hooguit denken dat ze niet meer zo ubersmal is, maar daar houdt het wel bij op…

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:

ik zie ook echt net niks. als ik niet zou weten dat ze zwanger zou zijn, zou ik hooguit denken dat ze niet meer zo ubersmal is, maar daar houdt het wel bij op…

ligt dus niet aan mij :lol:

Denk dat jouw buik ook wel stukkie groter is of niet? Hier tenminste wel (al is het voor mijn doen ook redelijk bescheiden buikje met deze termijn… anderen zien het echt wel en anders trek ik wel een lekker strak shirtje aan dat het echt goed opvalt :o )

Nou, mijn pokkel is al groter dan die van Doutzen hoor.

Maar goed, ik ben dan ook geen Doutzen Kroes :angel:

Is Georgina Verbaan onderhand al bevallen :think: ??? Volgens mij is zij al 2 jaar zwanger ofzo :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Nou, mijn pokkel is al groter dan die van Doutzen hoor.

Maar goed, ik ben dan ook geen Doutzen Kroes :angel:

Is Georgina Verbaan onderhand al bevallen :think: ??? Volgens mij is zij al 2 jaar zwanger ofzo :mrgreen:

nee toch? die is toch ook ergens eind dit jaar of begin volgend jaar uitgerekend? toch?

nieuwsbericht in april zou ze 3 maand zijn… dan zou ze idd rond nu zo’n beetje moeten bevallen?!

We horen het vast wel op tv tegen die tijd.

@mamaMarije wrote:

@fiep klophout wrote:
@mamaMarije wrote:

Denk dat jouw buik ook wel stukkie groter is of niet? Hier tenminste wel (al is het voor mijn doen ook redelijk bescheiden buikje met deze termijn… anderen zien het echt wel en anders trek ik wel een lekker strak shirtje aan dat het echt goed opvalt :o )

Ik denk dat ze wel wat voller is dan normaal … maar dat kan ws snel :mrgreen:

Haar gezicht vind ik wat ronder…

Ik wou dat ik zo’n klein buikje had… dan kon ik vast nog op mn buik slapen :wink:

@mamaMarije wrote:

@fiep klophout wrote:
@mamaMarije wrote:

Denk dat jouw buik ook wel stukkie groter is of niet?

nee hoor, ik heb eigenlijk precies hetzelfde lichaam als doutze nu ik het zo vergelijk :angel: het is eigenlijk een wonder dat ik nooit ontdekt ben 8)

Ik denk dat het een combi is van jurk en van voren gefotografeerd dat je net niets ziet ofzo.

Georgina Verbaan ergens in okt hoorde ik laatst.

Georgina deze maand idd, las het gister in de Privé.

Zo vind ik het buikje van Liza van Jan Smit ook minimaal aangezien zijn in november moet bevallen…

Zag haar laatst in een roddelblaadje staan…