Die krijgt ook al een aardig mooi buikje !
mooi buikje idd!!!
Alicia Keys - dat is volgens mij wel een nieuwtje en gelijk met mooie foto.
Wauw mooi zwanger is ze hoor :mrgreen:
Bella, was al bekend van Alicia, maar leuk dat er nu foto’s zijn van dr buikje!! :mrgreen:
Dinand Woesthoff verklapt geslacht derde kindje
26-9-10 19:15
Kane-zanger en zijn vrouw krijgen opnieuw een zoontje
© Edwin Smulders
Dinand Woesthoff heeft per ongeluk verklapt dat hij en zijn vrouw Lucy Hopkins opnieuw een zoontje krijgen. De 38-jarige Kane-zanger versprak zich tegen een cameraploeg van RTL Boulevard.
Dinand vertelde dat zijn vrouw in oktober is uitgerekend, precies op het moment dat hij met Kane druk is met de theatertournee. “We hebben nog twee weken rust en dan hebben we drie jongens. Dan gaan we naar het volgende level van chaos.”
RTL Boulevard presentator Albert Verlinde zei dat hij Dinand wel heeft laten weten dat zij het nieuws bekend zouden maken. “Dus Dinand had tien minuten om zelf nog even iedereen te bellen.”
Dinand en de Britse Lucy stapten op 30 mei 2009 op Ibiza in het huwelijksbootje. Het stel kreeg in december 2006 hun eerste kindje samen, zoontje Jimi Frank. In juni 2003 kreeg Dinand met zijn toemalige vrouw actrice Guusje Nederhorst zoontje Dean Maddy. Guusje overleed op 29 januari 2004 aan de gevolgen van kanker.
ik dacht moet georgina verbaan niet onderhand eens een kind hebben - toch al tijden geleden een dikke buik gezien maar las net ergens in oktober.
James van der Beek is vader
AMSTERDAM - James van der Beek is zaterdag vader geworden van een dochter. Dat heeft de acteur dinsdag bekendgemaakt op Twitter. Het meisje kreeg de naam Olivia. Moeder van het kindje is Kimberly Brook, met wie James in augustus trouwde.
“Ik ben gezegend dat ik dit weekeinde vader ben geworden. Ik kan niet omschrijven hoe gelukkig ik ben, ook al had ik 140 miljoen tekens”, schrijft Van der Beek op Twitter, waar berichtjes niet meer dan 140 karakters mogen bevatten.
“Ik verontschuldig me alvast voor alle walgelijke blije vader-tweets die nog zullen volgen”, schrijft de 33-jarige Dawsons Creek-acteur. “Ik ben betoverd door haar.”
© Novum
Vandaag naar de nieuwe show van K3 geweest. Is Kristel weer zwanger? Ze lijkt een typisch beginnend zwangerschapsbuikje te hebben. Meer mensen dit al opgevallen?
Wij zijn gisteren geweest, maar het is me niet opgevallen. Ik vond juist dat ze zo slank is.
Bij gebrek aan tijd/zin om alles door te lezen. Is hier al bekend dat de vriendin van Nick (van Simon) zwanger is?
@sensje wrote:
Bij gebrek aan tijd/zin om alles door te lezen. Is hier al bekend dat de vriendin van Nick (van Simon) zwanger is?
yup… net zoals de vriendin van een van de 3 j’s…

Esai Morales Welcomes Daughter Mariana Oliveira
The Caprica star and girlfriend Elvimar Silva welcomed a daughter, Mariana Oliveira Morales, on Friday, Sept. 24 in Los Angeles, they tell PEOPLE exclusively.
She weighed in at 8 lbs., 11 oz.
“I can’t think of another time in my life that I’ve been happier than now,� Morales, 47, said in a statement.
“I know it sounds so cliché but we feel incredibly blessed!�
Denk dat velen hem kennen van de film La Bamba:
la bamba… dat was geloof voor mijn tijd… zegt mij niks… :think:
Ik dacht al die naam zegt me niks tot ik de foto zag.
Daarvan ken ik hem dus. Heerlijke film en super muziek. Ik hou der van :thumbup:
@Pitje27 wrote:
la bamba… dat was geloof voor mijn tijd… zegt mij niks… :think:
Film is van 1987 geloof ik ergens…
Kei mooie film, echt de moeite waard om te kijken. :thumbup:
@Rooike wrote:
@Pitje27 wrote:la bamba… dat was geloof voor mijn tijd… zegt mij niks… :think:
Film is van 1987 geloof ik ergens…
Kei mooie film, echt de moeite waard om te kijken. :thumbup:
toen was ik nog maar 6…

Ik ook pas 13 toen, maar heb hem een jaar of 10 pas voor het eerst gezien hoor.
ik ben van 1986 en ken de film ook. Op school hebben we die tijdens muziek eens gezien, later zelf gekocht. Mooie film!
Leuk voor hem, een dochter erbij :inlove:
Heb de film nooit gezien - ken wel het liedje.
Hij is er wel mooier op geworden iig - die man.