Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Mwah…deze buik is toch wel ietsies strakker!! :wink:

Cool voor Pink…een goede moeder :think: hmmz las laatst in een intervieuw dat ze vindt dat ieder kind een tik moet kunnen krijgen…

ze is er naar eigen zeggen ook niet slechter van geworden van de pak slaag die ze vroeger wel eens kreeg :think: :think:

Ik heb nu al medeleven met t kindje…gewoon de wetenschap dat dit kind wel eens een pak slaag zal gaan krijgen :silenced:

@Natascha1975 wrote:

Cool voor Pink…een goede moeder :think: hmmz las laatst in een intervieuw dat ze vindt dat ieder kind een tik moet kunnen krijgen…

ze is er naar eigen zeggen ook niet slechter van geworden van de pak slaag die ze vroeger wel eens kreeg :think: :think:

Ik heb nu al medeleven met t kindje…gewoon de wetenschap dat dit kind wel eens een pak slaag zal gaan krijgen :silenced:

Ik had het inderdaad gelezen. Al moet ik wel zeggen dat er een verschil zit tussen een corrigerende tik of een pak slaag :think: Maar dat is weer een hele andere discussie natuurlijk.

@Pattycoat wrote:

@Natascha1975 wrote:

Ik had het inderdaad gelezen. Al moet ik wel zeggen dat er een verschil zit tussen een corrigerende tik of een pak slaag :think: Maar dat is weer een hele andere discussie natuurlijk.

Ja ik geloof het ook ja.

Woorden maken nog geen daden natuurlijk.

Laat ze nou maar eerst bevallen en dan praat ze heel anders, wedden :wink:

haha vast en zeker…als je eenmaal je kindje in je armen hebt…dan denk je idd heel anders…

hoewel ik de mijne ook wel eens een pak slaag zou willen geven als die een drakenbui heeft…maar dan denk je meteen bij jezelf…neen dat kun je niet maken…zo’n lief klein schattig manneke :inlove: :mrgreen:

tweet van Jan Smit: jan_smit Mijn prachtige vriendin is vanmiddag bevallen van een wolk van een dochter, haar naam is Emma

leuk zeg!

Echt leuk!!! :inlove:

Aanvullende info Jan Smit:

Jan Smit is vader geworden

Uitgegeven: 17 november 2010 17:59

AMSTERDAM - Liza Plat, de vriendin van Jan Smit, is donderdag bevallen van een meisje. Het stel heeft besloten hun dochter Emma te noemen.

Dat laat de zanger weten via Twitter. Liza heeft al een dochter uit een eerder huwelijk.

Smit is een jaar samen met haar. Liza en dochtertje Fem wonen bij Jan in zijn Volendamse villa. “Natuurlijk is het omschakelen, maar je groeit daar ook in”, zei de zanger eerder over de verantwoordelijkheid voor een kindje.

De zanger stak nooit onder stoelen of banken dat hij zelf dolgraag kinderen wilde, maar in maart gaf hij nog aan ‘er niet mee bezig te zijn’. Achteraf bleek zijn vriendin toen al een maand zwanger.

© NU.nl

Leuk voor ze :inlove:

Maar donderdag? Zal wel typfoutje wezen.

@Marieke_5000 wrote:

dat dacht ik ook al,… of ze hebben het KNAP geheim gehouden :thumbup: zou ook niks mis mee zijn!

maar ze is echt vandaag bevallen :inlove:

@kaboutertje wrote:

@Marieke_5000 wrote:

dat dacht ik ook al,… of ze hebben het KNAP geheim gehouden :thumbup: zou ook niks mis mee zijn!

maar ze is echt vandaag bevallen :inlove:

Donderdag zal vandaag wel zijn.

Lisa is vanmiddag bevallen in het ziekenhuis van Purmerend.

Leuk voor Jan en zijn vriendin! Geweldige naam ook :inlove:

Krezip-toetseniste Annelies is moeder

Copyright 2010, Novum

Krezip-toetseniste bevalt van zoon

(Novum) - Krezip-toetseniste Annelies Kuijsters is maandag moeder geworden. De blondine zette een zoon, Benjamin Joris, op de wereld. Ook oud-Krezip-collega Jacqueline Govaert beviel onlangs, de zangeres kreeg vorige week woensdag een dochter, Sis Georgie.

“Gert en ik zijn ook ouders geworden”, jubelt Annelies op de website van Krezip. “Alles gaat goed met ons drieën en Benjamin is natuurlijk de mooiste op aarde.” Vader van de spruit is Gert-Jan Zegel, drummer van The Sheer. “Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en felicitaties. Ik ben zo trots op Annelies en Benjamin”, reageerde de muzikant via Twitter.

De Tilburgse band Krezip maakte in oktober 2008 bekend uit elkaar te gaan. In juni vorig jaar volgden de afscheidsconcerten. Annelies maakt tegenwoordig deel uit van de band Agua de Annique. In januari maakten de toetseniste en haar vriend hun verloving bekend.

Jacqueline Govaert bevallen

11-11-10 09:35

Zusje Sis voor zoontje Billie

Jacqueline Govaert is dinsdagochtend om 10.00 bevallen van haar tweede kindje. Dit heeft de 28-jarige zangeres bekend gemaakt in de radioshow van Giel Beelen. Jacqueline en haar vriend Ivo, die al zoontje Billie (1) hadden, hebben het meisje de naam Sis gegeven.

Jacqueline stond tot vlak voor de geboorte van Sis nog op het podium voor de promotietour van haar eerste soloalbum Good Life. Ze beloofde Giel niet meteen weet te zullen gaan optreden. “We gaan eerst gezellig sinterklaas vieren. We zijn met z’n allen nu gezellig.”

@purpled82 wrote:

Leuk voor Jan en zijn vriendin! Geweldige naam ook :inlove:

Hier sluit ik me helemaal bij aan :smiley:

@Natascha1975 wrote:

van een tik maak je een pak slaag - ik denk dat daar een enorm groot verschil in zit.

Sabia Boulahrouz is weer zwanger. De vrouw van Khalid Boulahrouz (28 jaar) is zes maanden in verwachting van een jongetje. Het wordt het derde kindje voor de voetballer en zijn vrouw.

Het eerste kindje van het echtpaar werd in 2008 tijdens het EK te vroeg geboren. Kort na de geboorte overleed het meisje, dat de naam Anissa had gekregen. Daarna raakte Sabia zwanger van dochtertje Amaya, dat maart 2010 werd geboren en nu is het alweer raak.

De voetbalvrouw geeft toe dat deze zwangerschap wel een beetje onverwachts kwam. “Het was ook absoluut niet gepland. Ik had net acht maanden met een dikke buik rondgelopen en was blij dat ik weer mijn oude kleren paste,” aldus Sabia Boulahrouz deze week in Grazia.

Stille geboorte voor zoon John Travolta

AMSTERDAM - Van Kelly Preston, de vrouw van acteur John Travolta, wordt verwacht dat ze geen kik geeft tijdens de bevalling.

Kelly en John, fanatieke aanhangers van Scientology, willen dat hun kind in stilte wordt geboren. “Geen muziek, geen gepraat en vooral geen geschreeuw”, schrijft de Britse krant Daily Mail.

Ook zal er tot zeven dagen na de bevalling niet tegen het kind worden gesproken. En de baby ondergaat geen medische testen.

Het is al bekend dat John en Kelly een jongetje krijgen. Ze hebben al een dochter van tien: Ella Bleu. In januari 2009 verloren zij hun zoon Jett. Hij overleed op 16-jarige leeftijd tijdens een vakantie op de Bahama’s.

:? :? :?

@tijgertje1982 wrote:

Lisa is vanmiddag bevallen in het ziekenhuis van Purmerend.

Jan Smit kwam vandaag (vanmorgen om 9.00 uur) aangifte doen van de geboorte van Emma!

Ik zit achter de balie, maar helaas mag ik nog geen aangifte’s behandelen! Was erg leuk om te zien, hij was supertrots!

Liefs,

Moon