meiden vindt het heel erg knap dat iedereen zo open is kwa bmi
Ik vind het minder erg om mijn BMI hier neer te zetten, dan mijn gewicht… Klinkt op de een of andere manier veel meer dan… ik bedoel iedereen ziet zo ook wel dat ik te zwaar ben, maar niet wat ik weeg…
meiden vindt het heel erg knap dat iedereen zo open is kwa bmi
Ik vind het minder erg om mijn BMI hier neer te zetten, dan mijn gewicht… Klinkt op de een of andere manier veel meer dan… ik bedoel iedereen ziet zo ook wel dat ik te zwaar ben, maar niet wat ik weeg…
miffy snap helemaal wat je bedoelt gewicht praat ik nooit over zelfs niet tegen mijn partner.
als ik ooit dun ben dan durf ik best te zeggen wat ik woog op mijn zwaarst
24,8 … net ok dus, maar ik wil er toch echt nog 8 kilo af om mijn gewicht van voor de zwangerschap weer te halen … dan is ie 22. Ben al wel blij dat ik weer onder de 25 zit.
Bijv. het voedingscentrum: Van ondergewicht is sprake als iemand minder weegt dan goed is voor zijn gezondheid. Voor gezonde mensen met ondergewicht is het vaak niet eenvoudig aan te komen. Het beste is het eetpatroon structureel aan te passen.
Da’s toch raar? Eerst zeggen ze dat het ondergewicht is als het niet goed is voor je gezondheid, vervolgens vinden ze dat gezonde mensen met een laag gewicht toch hun eetpatroon moeten aanpassen :think: .
Groot applaus trouwens voor alle dames die zoveel weten af te velen, echt een prestatie
Nee gekheid, ik zit op het randje van veel te zwaar.Maar dat had ik ook al in de spiegel gezien.
Ben 1.74.Voor de zwangerschap was het 85 kilo, op het hoogtepunt 104 :oops: en nu terugebracht naar 90.
Het liefst wil ik naar 75 kilo.Dat staat me het mooist…maar of dat ooit gaat lukken?
Heb wel een duur abonnement op de sportschool,maar ik merk dat werken,huishouden,workshops geven, en een babytje opvoeden wel aardig energie kost.Helaas kom ik dan ook maar 1 hooguit 2 x per week op de sportschool