Bereken je BMI.

@ilsederooy wrote:

meiden vindt het heel erg knap dat iedereen zo open is kwa bmi :clap:

Ik vind het minder erg om mijn BMI hier neer te zetten, dan mijn gewicht… Klinkt op de een of andere manier veel meer dan… ik bedoel iedereen ziet zo ook wel dat ik te zwaar ben, maar niet wat ik weeg…

Mijn BMI is 26.6

Volgens die berekening zit ik in het groene vlak als ik zo’'n 5 kilo kwijtraak…

Ga ik proberen… :thumbup:

@Miffy wrote:

@ilsederooy wrote:

meiden vindt het heel erg knap dat iedereen zo open is kwa bmi :clap:

Ik vind het minder erg om mijn BMI hier neer te zetten, dan mijn gewicht… Klinkt op de een of andere manier veel meer dan… ik bedoel iedereen ziet zo ook wel dat ik te zwaar ben, maar niet wat ik weeg…

miffy snap helemaal wat je bedoelt gewicht praat ik nooit over zelfs niet tegen mijn partner.

als ik ooit dun ben dan durf ik best te zeggen wat ik woog op mijn zwaarst

18,6. Ik wil wel zwaarder zijn en eet echt best veel, maar het wil er gewoon niet aan. Gelukkig voel ik me wel fit, dus ik vind het wel prima.

32.63 :think: ik hoop dat nu ik bijna minder stress heb ik ga afvallen

25…dus net op het randje…maar goed ik ga sporten…dan wordt dat vanzelf beter :thumbup:

1. Okay dus :wink:

mukkemuk dank je wel :smiley: :hug:

en de tekst die je onder in hebt staan vind ik ook een mooie.

groetjes annie

24,8 … net ok dus, maar ik wil er toch echt nog 8 kilo af om mijn gewicht van voor de zwangerschap weer te halen … dan is ie 22. Ben al wel blij dat ik weer onder de 25 zit.

18,51 maar wordt ook aan gewerkt, dit is ongeveer een week of vier geleden, volgens mij ben ik al iets aangekomen…

24.8 nog net goed :dance:

Gewicht vond ik ook altijd heel erg om te vermelden. Maar nu ben ik daar heel eerlijk over.

Ik woog op 21 mei 109.2kg en dat vond ik voor mezelf te gek worden ik kreeg last van mijn gewrichten enzo.

Nu was ik van morgen 97.7 kg dus ik ga de goede kant op.

x

Mijn BMI is 19. :thumbup:

-mar-: dat heb ik ook, mijn bmi is 18,5. Ik freet bergen weg, maar er komt niks bij :?

Niet zwanger weeg ik tussen de 45 en 48 kilo, kom ik op een BMI van 16,5 - 17,5. Zou officieel dus veels te weinig zijn, maar dat gezeur hoor ik nu al mijn hele leven aan en ik heb er toch maar mooi een gezond kind mee gebaard en zelf gevoed. Volgens die BMI zou ik 67 kilo mogen wegen, 20 kilo méér dan nu. Nou dan zou ik moddervet zijn, daar kwam ik zelfs 9 maanden zwanger niet bij in de buurt. Zolang ik me gezond voel, is de HA de enige die zich druk maakt over mijn gewicht :mrgreen: .

Bijv. het voedingscentrum: Van ondergewicht is sprake als iemand minder weegt dan goed is voor zijn gezondheid. Voor gezonde mensen met ondergewicht is het vaak niet eenvoudig aan te komen. Het beste is het eetpatroon structureel aan te passen.

Da’s toch raar? Eerst zeggen ze dat het ondergewicht is als het niet goed is voor je gezondheid, vervolgens vinden ze dat gezonde mensen met een laag gewicht toch hun eetpatroon moeten aanpassen :think: .

Groot applaus trouwens voor alle dames die zoveel weten af te velen, echt een prestatie :clap: :clap: :clap:

ik heb 26… t was 28… dusss :smiley: word al beter.

En wat kids betreft op de site van t voedingscentrum heb je een bmi meter, moet je in vullen of je 19 of ouder bent. Zo ja: man of vrouw.

Zo nee: hoe oud vanaf 2jaar gaat het! Het bmi voor kinderen is verschillend :wink:

http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Ha, ik ben ook te zwaar, verrassing!

Nee gekheid, ik zit op het randje van veel te zwaar.Maar dat had ik ook al in de spiegel gezien.

Ben 1.74.Voor de zwangerschap was het 85 kilo, op het hoogtepunt 104 :oops: en nu terugebracht naar 90.

Het liefst wil ik naar 75 kilo.Dat staat me het mooist…maar of dat ooit gaat lukken?

Heb wel een duur abonnement op de sportschool,maar ik merk dat werken,huishouden,workshops geven, en een babytje opvoeden wel aardig energie kost.Helaas kom ik dan ook maar 1 hooguit 2 x per week op de sportschool :cry:

Gr Ann

Misschien kunnen we i.p.v. een afvaltopic op basis van kilo’s een afvaltopic op basis van BMI openen :mrgreen:

Nu met beeb in de buik 23, maar normaal 20.

Dus qua gewicht mag de beeb nog gewoon blijven zitten :lol: :lol: