:mrgreen:
De mijne is nu 25.9. Nog 4 kilo en dan zit ik op 24,50, dan ben ik al heel tevreden !
ik weet allang dat ik veel te zwaar ben, geen BMI voor nodig.
Maar goed, hij is nu 44,64 en is dat al 4 jaar.
Voor die tijd was hij 55,88 dus dat was al een verbetering, naar 44 gaan.
Ik ben verder redelijk gezond en op dit moment in mijn leven ben ik al blij als ik elk geval niet aankom. Echt actief afvallen, daar ben ik nu (nog) niet aantoe.
Komt wel weer eens, zo een periode heb ik wel vaker en dan val ik zo 10 kilo af, dus we zien wel.
oh enne… ik ben 1.66 en weeg 125 kilo en daar schaam ik me niet voor. :snooty:
hier bmi van 29 en totaal geen probleem mee.
ik wil terug naar de 70 kilo om dan mijn kleding van voor de zwangerschap weer aan te kunnen, maar dat is dus puur praktisch want daar ligt voor een paar centen op mij te wachten :shifty:
maar ik meen toch dat het BMI erg omstreden is tav gezondheid?
net als de buikomvang niet meer echt van belang is tav gezondheid?
gaat ff googlen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queteletindex
daar staan voor kinderen BMI-tabellen bij :thumbup:
en idd: vetpercentage meten zegt veel meer over gezondheidsrisico’s dan het BMI, en dan nog, als je gezonde vetten eet, is het ook weer een ander verhaal…en dan nog je bouw…en…en…en…dus zo simpel als je BMI is…ligt het niet :shifty:
@Cell wrote:
ik weet allang dat ik veel te zwaar ben, geen BMI voor nodig.
Maar goed, hij is nu 44,64 en is dat al 4 jaar.
Voor die tijd was hij 55,88 dus dat was al een verbetering, naar 44 gaan.
Ik ben verder redelijk gezond en op dit moment in mijn leven ben ik al blij als ik elk geval niet aankom. Echt actief afvallen, daar ben ik nu (nog) niet aantoe.
Komt wel weer eens, zo een periode heb ik wel vaker en dan val ik zo 10 kilo af, dus we zien wel.
oh enne… ik ben 1.66 en weeg 125 kilo en daar schaam ik me niet voor. :snooty:
YOU GO, GIRL 8) :thumbup: :mrgreen:
Net 18,5. :dance: :dance:
Eet ook de hele dag door, maar het blijft gewoon niet plakken…
Liefs Pinot
Mijn BMI is 23.5 en die van men vriend 19.7 die van Kitana 12.1 :shock: :shock:
Zij is ongelofelijk mager en heeeeel lang.
Ik denk dat ik morgen ff naar de dokter ga met Kitana.
Ik heb altijd 65 kilo gewogen ben 22 bijgekomen van Kitana en zat op 87 nu weeg ik 73.
Nog 8 kilo te gaan sinds ik werk gaat het er makkelijk af.
@Guusje wrote:
maar ik meen toch dat het BMI erg omstreden is tav gezondheid?
net als de buikomvang niet meer echt van belang is tav gezondheid?
gaat ff googlen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queteletindex
daar staan voor kinderen BMI-tabellen bij :thumbup:
en idd: vetpercentage meten zegt veel meer over gezondheidsrisico’s dan het BMI, en dan nog, als je gezonde vetten eet, is het ook weer een ander verhaal…en dan nog je bouw…en…en…en…dus zo simpel als je BMI is…ligt het niet :shifty:
Precies, als ik die BMI-jongens moet geloven ben ik halfdood :mrgreen: . Toen ik eens zo’n gezond-zwanger-worden-testje deed, kreeg ik een rood stoplicht. Ik moest meteen naar de HA want met zo’n gewicht kon je niet eens een normale cyclus hebben.
Yeah right, en toch kwam er helemaal spontaan een gezonde 7-ponder uit, die na 6 maanden BV meer weg had van een michelinmannetje dan van twiggy :mrgreen: :dance: .
19.5 En ik vind het prima, sommige mensen vragen wel eens of ik wel echt een kind heb gehad want je ziet er echt niks meer van, en anderen vragen of ik wel genoeg eet want ik had vorig jaar een veel ronder gezicht, ja duh… toen was ik net bevallen!!
Ik voel me er prima bij, of je nu 18, 19 of 29 hebt, als je je maar lekker in je vel voelt :thumbup: Leven en laten leven is mijn motto :thumbup: