Bereken je BMI.

:oops:

@prinsjeJason wrote:

Ik snap niet hoe ik het moet uitrekenen :oops: ja ik ben blond :mrgreen:



Maar ik weet heel zeker dat ik boven de 30 zit :oops:




http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html



Deze is fijn!

Jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden was ie 41 !!! :oops:

Nu nog steeds 32 (veel te veel ik weet het)

maar das toch al een pak minder hé. :wink:



liefs

Gerda

Je kunt de BMI trouwens alleen bij volgroeide mensen gebruiken, niet bij kinderen.

Ik wil 30 kilo afvallen,liefst nog minder :oops: Maar met 65 kilo zou ik al HEELLLLL blij zijn :mrgreen:

O 66 is voor mij een goed gewicht :thumbup: :mrgreen: dus 65 is dan prima.

Mijn bmi is op dit moment 29.65 en op afgelopen 21 mei had ik een bmi van 32.61.

Ik ben nu 9.9 kg afgevallen en wil op dit moment door naar 83.70 kg om dan op een gezonde bmi van 24.9 te zitten. En vandaar uit zien we wel of ik nog verder ga.

Als ik er dan nog puf in heb dan ga ik door naar 67.7 kg dat is mijn ideaal gewicht.



Tip voor mensen die willen lijnen of bezig zijn. http://www.valtaf.nl





x Coor

met nog een zwangerschapskilo of 6 teveel 23.12

Streven wordt 21.13 (64kg bij 1.74).



Ook hier nog de bv als “excuus” :wink:



kortom, geen ontvreden mens hier wat dat betreft :angel:

hmmm weird… mijn bmi is 31.7… volgens het schemaatje van de eerste post zou het overgewicht zijn, maar nog geen drama’s… en volgens die pfizer dingus zit ik ruim in het rode vlak. Obesitas enzo… ja doei… nog wat overtollige zwangerschapskilo’s ala, maar gelijk obesitas… neuh…

Hier is de eerste 40+ -er :oops: Ik ben er echt niet trots op hoor, mochten jullie dat denken, maar ook hier wordt er aan gewerkt… de mijne is ook nog wel hoger geweest dan dat ie nu is, maar asls het goed is gaat ie binnenkort kelderen…

dan pas je gewoon je posting aan :wink: succes met het afvallen!

18,6 :shifty:



Lang leve de borstvoeding! 8) En ik eet zeker het dubbele van mijn vriend :think:

Overigens klopt de bmi ook niet als je heel veel sport: spieren wegen zwaarder dan vet.

@Miffy wrote:

Hier is de eerste 40+ -er :oops: Ik ben er echt niet trots op hoor, mochten jullie dat denken, maar ook hier wordt er aan gewerkt… de mijne is ook nog wel hoger geweest dan dat ie nu is, maar asls het goed is gaat ie binnenkort kelderen…






hier ook een 40+ er… :cry:

heb lang getwijfelt of ik het wel neer wilde zetten…

maar ook hier word eraan gewerkt :-*

meiden met een hoog bmi…

Knap hoor dat jullie eraan werken ook dat vergt heel wat moed en doorzettingsvermogen :clap:

ik was al bang dat ik de enige 40+ was :oops:

ook hier word er aan gewerkt,maar helaas door chronische ziektes wat tegen gewerkt.maar ooit zal ik er komen(hoop alleen dat ik dan nog kans maak op een kleintje van mij en mijn man)

annue :hug:

29… Ik kan niet zeggen dat er nog zwangerschapskilo’s zijn die er af moeten, aangezien ik 9 kg lichter ben dan voor de zwangerschap…

Ik dek dat ik die over heerlijke arretjecake, die ik gister heb gemaakt, maar laat staan… :? :drool: …



Ik dacht al dat je dat gedoe niet kunt gebruiken voor kleine babietjes… Juul komt op dit moment op 12 uit… Dat is veeeeeel te laag!! Of ik heb fout gerekend… Hij weegt nu 3600 gram op 53 cm… (een lange smalle, heeft hij nie van z’n moedere, igg dat smalle niet…) :mrgreen:

Hier ook 40+ hoor, het komt meer voor dan je denkt hoor.

Ik ben iig al minder zwaar dan voor de zwangerschap. Ik zie wel hoe het gaat.

Succes allemaal ! :-*

hier ook een 40+er



ook hier wordt er hard aan gewerkt.



meiden vindt het heel erg knap dat iedereen zo open is kwa bmi :clap: