Bereken je BMI.

:think: heb nu ruim een week na de bevalling een BMI van 24, best netjes dacht ik zo :wink:

Ben nog 10 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap maar goed over een paar maanden ga ik eens kijken of het nodig is om er wat aan te gaan doen :slight_smile:

24,2 :? (voor de zwangerschap he!)

23,4 prima :thumbup: nog 2,5/3 kilo van deze zwangerschap,is nu een stuk sneller gegaan dan bij de eerste :dance:

ik heb nu nog BMI 32

het was zelfs 40 :oops: erg he…

hier 39

26.

Er werd al aan gewerkt, maar heb nu het beste excuus ooit :inlove: :dance:

Celiza heeft 16,8 :eh: nou ze heeft echt geen ondergewicht hoor 8)

Thijmen is gezond :thumbup:

Ik heb nu een BMI van 24, dus zit weer in de ‘prima-zone’. Twee jaar geleden was ik 16 kg zwaarder dan nu. Heerlijk voel ik me en het liefst nog wat meer kilo’s eraf, maar nu nog even vakantie. Volgende week gaan we weer verder met afvallen. Hub lijnt ook en is ook al 6kg lichter, staat hem goed!

'k Heb geen zin om het weer eens uit te rekenen, maar reken maar dat 'ie te hoog is… :roll:



Binnenkort ga ik ECHT lijnen. Morgen. Heus.

Sam heeft 17… volgens dat ding dus ook ondergewicht.

Maar nu moet ik zeggen dat Sam ook een kleintje is :wink:

K geef hem gewoon wat van mij mee :mrgreen: Ik blij, hij blij (hoewel hij dat al wel is haha) :lol:

yeline zit op BMI 16 hihi ze is klein en licht maar het is precies in verhouding :inlove:

Mijn BMI is nu 24.61 bij een zwangerschap van ruim 20 weken.



Ik ben 4 kilo aangekomen tot nu toe. Dus het was eigenlijk 23.34 :thumbup:

Celiza is lang en slank :mrgreen:

Maar volgens cb volgt ze prima haar lijntje :inlove:

(Laatste keer 74 cm en 9,2 kilo )

Ik heb nu 26.



Voor ik zwanger was van Kim had ik 16 :roll: :roll:



16 is natuurlijk te licht en ik zag er ook niet uit hoor, was veel te mager…maar nu is het wel ff te. Maar, ik ben goed bezig! Heb al 6 weken niet gesnoept :dance: :dance:

Exact 19. Ik zou wel wat meer spek op de billen mogen hebben maar dat zal de komende tijd wel komen :mrgreen:



Souf…onder gewicht… BMI van 17…hahahah als je hem ziet is ie eecht niet te dun hihi

Ik heb nu 22,5. Daar ben ik heeeeeeeel tevreden mee.

Twee jaar geleden had ik een bmi van 30.

31 :frowning:





Maar dat was 4 jaar geleden 36 :?

Nou Johanna als ik je gister zou zag zou je dat niet zeggen hoor!

Je ziet er hartstikke goed uit :thumbup:

Nou Johanna als ik je gister zou zag zou je dat niet zeggen hoor!
Je ziet er hartstikke goed uit

Ja daar snap ik ook niks van
dat zou je niet zeggen.