Je ogen schoon maken? Gewoon een goede waterproof kopen, is dat nergens voor nodig! :mrgreen: :thumbup:
Serieus, ik gebruik al 15 jaar mascara, heb nog nóóit mn ogen schoon gemaakt…
Ok, dankzij dit topic vanavond maar eens weer wat make=up ingeslagen, kijken of er nog iets van te maken valt. :roll:
ann jij ziet er toch altijd goed uit :-* :mrgreen:
@summerlove wrote:
ann jij ziet er toch altijd goed uit :-* :mrgreen:
Vertel eens een leuke grap hahahaha.
Ik haal mijn mascara er echt wel af hoor…het gaat anders alleen maar vlekken of klonteren,helemaal als je net als ik in een zwembad werkt…en ik heb alle dure waterproof al geprobeerd…maar geen een is echt waterproof…
Op mijn trouwdag hebben ze mijn gezicht ook geplamuurd,voor de foto’s…na een half uur heb ik het er weer af gehaald,had het idee dat mijn porieen helemaal geen lucht meer doorlieten,wat een naar gevoel zeg…bah…
Heb altijd een lijntje onder m’n ogen en mascara op, en meestal slinger ik er ook nog wat van die ‘parelpoeder’ van Oriflame tegenaan Ben zo wit/gelig van mezelf en dat geeft me net even een beetje kleur (hoewel dat er eigenlijk vrij vlot af is geloof ik). Voel me gewoon bloot en onprettig als ik niks op heb, volgens Peter stel ik me aan en kan ik best zonder iets op de deur uit, maar geen haar op m’n hoofd die daaraan denkt :shifty:
Ik draag altijd een beetje mascara en teken mij wenkbrauwen een beetje bij.
Ik heb hele lichte wenkbrauwen en wimpers terwijl ik wel donker haar heb.
en van de zomer gebruik ik meestal geen poeder, maar in de winter wel een beetje
@D. wrote:
Serieus, ik gebruik al 15 jaar mascara, heb nog nóóit mn ogen schoon gemaakt…
Ik ook niet, nog nooit gedaan…
He getsie, en hoe doen jullie dat dan 's avonds voor het slapen gaan? Als ik die mascara er niet vanaf haal krijg ik ''s nachts of 's ochtends m’n ogen niet eens open
ik ga gerust zonder make-up de deur uit hoor :mrgreen:
ik gebruik ook niet veel… beetje mascara, oogpotloodje, eyeliner & oogschaduw… verder niets :mrgreen:
kreeg woensdag trouwens wel een complimentje dat ik mijn ogen zo mooi had opgemaakt :mrgreen: hahaha nog nooit gehad…
( ik moet zeggen dat ik het niet eens zo netjes had gedaan :lol: … kwam tijd te kort :oops: )
Ik gebruik wel make-up, beetje poeder, mascara, meestal zilveren oogschaduw en wat lipgloss, wel zo naturel mogelijk. Maar dat is meer voor mezelf hoo, ben ook wel knap zonder 8)
weetje wat ik echt lelijk vind :silenced: …poeder. Dat smeer ik nooit op mijn gezicht, ziet er niet uit
@Jennifer77 wrote:
weetje wat ik echt lelijk vind :silenced: …poeder. Dat smeer ik nooit op mijn gezicht, ziet er niet uit
Als je de juiste poeder/foundation gebruikt en het goed kan opsmeren is er niks aan de hand, dan zie je het niet eens, je hebt een wat egalere en niet zo’n glimmende huid

Als ik iets op mn ogen doe, dan smeer ik dat altijd uit en DAT ziet er pas echt niet uit :roll: .
En voor de rest heb ik totaal geen verstand van makeup :oops:
Als ik 3 keer per jaar make-up draag, is het veel. Ik vind het een gedoe, en als ik al wat op smeer, zit het een alf uur later alweer op plaatsen waar het niet hoort, omdat ik dan alweer vergeten ben dat ik niet in mijn ogen mag wrijven. Make-up is echt niets voor mij!
Wel leuk om te lezen dat er toch nog best veel meiden zijn die ook geen make-up dragen. In mijn omgeving ben ik echt de uitzondering.
@Jennifer77 wrote:
Maar jij hebt dat toch ook niet nodig? Je bent toch zo al een lekker ding?
:mrgreen:
Ik gebruik make-up, maar ik ga ook zonder problemen de deur uit met een make-uploos hoofd.
Ik wapper van het een na het ander: kan zo een week zonder make-up rondlopen om vervolgens weer een week elke morgen lekker te staan smeren.
En dan varieert het van alleen mascara, tot foundation en oogschaduw en de hele reutemeteut.
Lipstick gebruik ik niet, lipgloss zelden. Ik kus en knuffel heel veel en dan is dat niet lekker.
@faizaa wrote:
@D. wrote:Serieus, ik gebruik al 15 jaar mascara, heb nog nóóit mn ogen schoon gemaakt…
Ik ook niet, nog nooit gedaan…
Ik ook niet :mrgreen:
Te lui…
's morgens onder de douche wast het eraf 8)
Ik heb op vakantie zonder make up gelopen dat boeit me niet…op de camping bijv. ook…
Maar als ik naar buiten ga doe ik liever make up op… voel ik me gewoon lekkerder…
Ik gebruik concealer onder de oogjes…en evt. rode vlekjes…
Mascara.
En een poedertje…enuh Jen als je goede poeder hebt en een goede kwast dan zie je er niets van…dat is juist de bedoeling van poeder :mrgreen:
En als ik uit ga gebruik ik soms een foundation,soms…en een oogpotloodje.En soms een glittertje :inlove:
:mrgreen:
ik wel, alleen oogschaduw en mascara en dan de mascara alleen boven, meer omdat dat mun oogies wat sprekundur moakt
leuk topic, ff de overige 6 pags doorlezen 8)
eehhh, ben vaak gewoon zoals moeder natuur mij heeft gemaakt maar afentoe op dagen dat wij uitgaan of feestjes, vind ik het wel fijn om wat plamuur op mijn gezicht te hebben.
Vaak hou ik het bij enkel mascara en wat lipgloss.