schattig :mrgreen:
ik draag nooit he maar als ik dan toch een tip mag geven
zie dat je foundation lichter is als je huiskleur
tenminste je gezicht is witter als je nek
zou dan voor een wat donkerder tintje foundation kiezen
het maakt je zo uhhhh witjes
of had ik het mis en heb je geen foundation op :oops:
maar voor de rest … schattig :mrgreen:
Ik heb eigenlijk alleen geen make-up op wanneer ik ziek ben of wanneer ik slaap. Ik voel me vreselijk bloot zonder!
@poeizie wrote:
schattig :mrgreen:
ik draag nooit he maar als ik dan toch een tip mag geven
zie dat je foundation lichter is als je huiskleur
tenminste je gezicht is witter als je nek
zou dan voor een wat donkerder tintje foundation kiezen
het maakt je zo uhhhh witjes
of had ik het mis en heb je geen foundation op :oops:
maar voor de rest … schattig :mrgreen:
In Kreta was ik verbrand hahaha. Ik heb wel foundation op inderdaad maar het is mijn poeder die lichter is dan mijn huidskleur geloof ik. :think:
Misschien toch eens een ander poeder proberen. :lol:
ja dat zag ik hahahahah
maar ik had het ook over je nek op die foto waar je ook make up op hebt :lol:
@poeizie wrote:
ja dat zag ik hahahahah
maar ik had het ook over je nek op die foto waar je ook make up op hebt :lol:
Ja dan ligt het aan mijn poeder want in mijn hals heb ik ook foundation op. Ik moet eens eens eens een donkerder kleurtje proberen. :lol:
Beetje oogschaduw, mascara en soms een lijntje maar geen poeder om van alles te verbergen
Ik ga zonder oogpotlood en mascara niet de deur uit, ik ben het al zo gewent. Ik voel me zo , bloot, net alsof ik net mn bed uit kom stappen als ik niets op heb.
Hetzelfde als iemand die altijd een bril op heeft en dat je die dan ineens zonder bril ziet.
Ik heb nooit echt veel make-up op. (natural beauty :lol: )
Mascara, oogpotloodje meer niet.
En als ik uitga en gek doe is mijn oogpotloodje iets heftiger van kleur 8)
(maar dan doe ik al gek hoor, meer gebruik ik nooit)
We hebben een keer een buurvrouw gehad, die we 's morgens aan het ontbijt (balkons waren open-geschakeld) niet herkenden. Die zag eruit zonder make-up :shock: , schrok me rot dat het dezelfde was die we de avond ervoor nog gesproken hadden. :lol: :lol:
Ik gebruik het wel, vooral op mijn werk, en wanneer ik ga stappen …
Maar kan ook best zonder, veel mensen zeggen dat ik het niet nodig heb, maar ik vind het toch wel heel erg vrouwelijk!!
Ik heb bijna nooit make-up op.
En als het wat is, dan alleen lippenstift … dus 2 tellen werk.
Ik word nl. ontzettend lelijk van vooral oogmake-up … ik wrijf namelijk de hele dag in mijn ogen (hooikoorts, rook, droge lucht of een simpel huismijtje) en dan zie ik er binnen no time uit als een panda beer met rode oogjes (want die make up in je ogen na het wrijven doet ook niet veel goeds).
En foundation vind ik niet mooi. Ik zie er dan zo nep uit en ik heb al een kleurtje van mezelf, dus dat vind ik dan wel goed genoeg.
Als ik eens uit ga, dan besteed ik wat meer aandacht aan mijn haren en kleding en doe een luchtje op en lippenstift op en dat is het dan wel. Mijn man vindt make up ook niet mooi, dus hem hoor ik niet klagen.
Geweldige make-up les van Samantha uit Utreg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb elke dag make-up op. Niet veel, maar ik heb lichte wenkbrauwen en wimpers. Mijn ogen vallen zonder make-up nauwelijks op (de ogen zelf zijn niet zo spectaculair, jammergenoeg…)
En even elke dag een poging om de wallen weg te poetsen. Ik heb nogal wat wallen, zeg maar:
- Ik ben moeder (hoeft geen verdere toelichting)
- Ik ben een slechte slaper
- Ik teken heel snel in mijn gezicht
Dus…optie 1!
ik draag bijna nooit geen make up
Ik draag alleen zwarte mascara omdat ik blonde wimpers heb en zonder vind ik mezelf dan zo’n blote billen gezicht hebben…mijn ogen spreken meer met zwarte wimpers…ook heb ik een heeeel dun zwart lijntje tussen mijn bovenste oogwimpers laten tatoueren omdat ik in een zwembad werk,als ik dan geen mascara draag lijkt het nog iets…
Ik doe niet aan lippenstift (die eet ik toch op) en aan van die lichtbruine creme al helemaal niet…dus valt mee hier…maar doe het gewoon voor mezelf,omdat ik het mooi vind…
Ik ben enorm knap zonder make-up…maar ook met :mrgreen: Heb altijd periodes, dan ga ik niet zonder de deur uit.
Maar nu zit ik bijvoorbeeld in een periode dat ik helemaal geen make-up draag.
Als het slechte weer eraan komt, zal mijn make-up periode weer komen. Maar alleen een klein beetje hoor.
Ik draag nooit make-up, heb het zelfs nog nooit opgedaan. Ik heb ook geen idee hoe ik zou moeten gebruiken.
zou misschien wel knapper zijn ben met make-up, maar het interesseert me echt helemaal niet.
Groeten
Isle
Nou, een foto met en een foto zonder make-up… Ik vind het nogal verschillen (oke ik geef toe, het haar is ook anders op beide foto’s…)
Jee, je maakte geen grapje belt Volkskrant
Maar ook zonder ben je een mooie vrouw :-*
Ik zeg Nee…ik zie er ZONDER (gezichts)make up beter uit!
Heb me vroeger rotgeplamuurt om mn gezicht “mooi” te krijgen…tig oogpotloden per week, dikke mascara…noem maar op…
Ik zag er toen uit zo oud als ik nu ben…vat je hem…
Uiteindelijk 12 jaar later zie ik er zonder smeersel beter uit dan toen…egaal gezicht, geen acnee/littekens meer…het dichtsmeren heeft altijd meer fout gedaan dan goed…
De truuk hier was gewoon zwanger worden…en alles was opgelost…
Nu draag ik enkel nog maar mascara en een heel dun potloodlijntje…en lipstick,maar een subtiele kleur…
Heeeeel soms als ik alleen ff ergens iets moet droppen of halen ren ik nog wel eens zonder make-up de deur uit,maar eigenlijk vind ik er altijd wel tijd voor…zonder make-up mis ik wel “iets” in mn gezicht,maar het maakt niet bijzonder veel verschil…voel me er gewoon iets prettiger/verzorgder onder…
Ik draag alleen wat make up naar m’n werk of als ik naar een feestje/verjaardag ga (mascara, oogpotlood en lippenstift). Ik voel me dan net ff wat mooier en verzorgder (lees: zie ik er wat minder slaperig uit :lol: ). Maar thuis of zoals nu, op vakantie, draag ik heerlijk niks! Geen gedoe met uitgelopen mascara of dat ik 's avonds m’n ogen schoon moet maken. :thumbup: En het kan er best mee door hoor!