Ben jij nog steeds knap zonder make-up?

Met en zonder ziet er goed hoor, maar met mascara toch wel wat meer sprekende ogen als ik het zeggen mag!!

O sorry Lydia…

:lol: :lol: :lol:

Ik ken je lippenstift verhalen inmiddels.

Volgens mij zijn jullie onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Ik zie je ook al naar de OK gereden worden en dan moeten ze terug om je lippenstift te halen, haha. :mrgreen:

Beiden mooi Anneke :smiley: , jij hebt net als ik niet echt duidelijke wenkbrauwen van jezelf. Als ik minimaal moet make-uppen doe ik die in ieder geval als eerst!

Ik verf ze… 8)

Ze zijn heel erg licht, de vorm is verder helemaal oke.

Dus 1 keer in de week (op zondag :mrgreen: ) dan zet ik ze even in de verf.

En ik heb ook zo’n wenkbrauw poedertje van de Body Shop en als ik geen zin heb om te verven dan kan ik ze zo wat donkerder maken.

@Anneke wrote:

Ik verf ze… 8)

Ze zijn heel erg licht, de vorm is verder helemaal oke.

Dus 1 keer in de week (op zondag :mrgreen: ) dan zet ik ze even in de verf.

En ik heb ook zo’n wenkbrauw poedertje van de Body Shop en als ik geen zin heb om te verven dan kan ik ze zo wat donkerder maken.

Dat is bijmij ook zo, vorm is mooi, maar je ziet ze gewoon nauwelijks!

Enneuh waar haal ik zulke verf? :angel:

Ik heb ook de laatste optie gekozen :mrgreen: Ik heb wel make-up, ook echt allerlei leuke kleurtjes oogschaduw, ben zelfs naar een workshop geweest om het te leren hoe je het het beste kan opbrengen, maar doe het dus nooit :oops: De tijd en geduld onbreken gewoon bij mij. Ik kan niet even snel mascara op doen, want dan moet er weer een kruller aan te pas komen omdat mijn wimpers recht vooruit staan :? Toen ik nog op school zat, deed ik wel altijd oogschaduw, oogpotlood en lippenstift op.

Nu af en toe alleen lippenstift. En mijn man heeft al weleens gezegd dat ik make-up niet nodig heb :mrgreen:

@lydia wrote:

mooi koppie heb je Anneke :thumbup:

Ook naturel. Volgens mij heb ik voor de ks eerst mijn lippen gestift :oops:

Ja maar jij bent net mijn moeder, die doet zelfs lippenstift op als ze de zakken op straat zet :mrgreen:

Knap genoeg zonder of te lelijk om wat aan te doen… Ligt een beetje aan mijn stemming… :stuck_out_tongue:

Ik gebruik wel eens oogschaduw, potlood en mascara, soms een beetje lippenstift(licht) of gloss…

Oogschaduw past dan bij mijn kledig, donkergroen, donkerblauw, paars, zwart/grijs, turquoise of roze… :lol:

Ik draag nooit make-up…

Dat werkt niet, haha, ik ga dan direct aan mn gezicht zitten, wrijven en kriebelen, dus binnen een uur heb ik niks meer erop…

@famkegb wrote:

Ik draag nooit make-up…

Dat werkt niet, haha, ik ga dan direct aan mn gezicht zitten, wrijven en kriebelen, dus binnen een uur heb ik niks meer erop…

Dat heb ik dus ook. Ik heb normaal gesproken nooit make up op. Alleen als ik uit eten ga of naar een verjaardag ofzo. En dan merk ik pas hoe vaak ik normaal in mijn gezicht zit met mijn handen. Na een uur zit er meer oogschaduw aan mijn vingers dan op mijn gezicht. Komt misschien ook wel omdat ik niet echt goed tegen oog make-up kan, krijg er jeuk van.

Heb dus het laatste gestemd.

Ik heb gekozen voor, ik doe het voor mijzelf

Ik ben blond harig met hele lichte, maar wel hele lange wimpers…

als ik geen mascare op doe vind ik dat ik eruit zie of ik ziek ben, omdat je mijn wimpers dan niet zeit.

Dus hier wel altijd met mascare de deur uit… en als ik er zin in heb, dan leuk ik mijzelf op met wat blush enzo, maar verder alleen als ik avondje uit ga bijv.

@Affie wrote:

Enneuh waar haal ik zulke verf? :angel:

Van Swiss o pair heb je speciale wimper en wenkbrauwverf (drogist).

Alleen is zo’n (klein) pakje 12 euro.

Heb die een aantal keer gehad en kan niet echt zeggen dat ik het geweldig vind.

Ik koop dus een groot pak haarverf, heb een klein bakje (bijvoorbeeld het bakje waar de handschoenen inzitten), meng 1 op 1 een heel klein beetje en klaar.

Doe ik ruim een jaar mee.

Gebruik een wattenstaafje om te roeren en een wimperkwastje (van een oud doosje wenkbrauwpoeder) om ze mee te ‘verven’.

Laat dat dan even inwerken, niet langer dan een minuut of 5 á 6 ongeveer en daarna spoel ik het eraf. Meestal onder de douche soms gewoon even in de wasbak.

ik doe soms visagie voor foto’s

en ik spuit haarlak over het gezicht… dan blijft het veel langer zitten… maar tis niet super goed voor je huid…

maar met uitgaan wel fijn :lol:

zelf maak ik me bijna niet op, alleen een bruiningstruukje, en mascara…

Ik denk ook dat ik voor en na durf alleen moet ik even zoeken naar een foto waar ik geen make-up op heb (en neen niet die van pas na de bevalling want die zijn vreselijk en zo erg zie ik er meestal niet uit. :mrgreen: )

Ik heb weleens haarlak per ongeluk in mijn oog gespoten (mijn voorhoofd was iets kleiner dan ik dacht) en toen had ik mijn wimpers vast geplakt.

Of in mijn oor, ook zo lekker…

Heb het ook weleens onder mijn oksel gespoten toen ik dacht dat ik de deodorant te pakken had.

Ik en haarlak, prima combi! :thumbup:

@Femmieke wrote:

(en neen niet die van pas na de bevalling want die zijn vreselijk en zo erg zie ik er meestal niet uit. :mrgreen: )

Hahaha!

Ik denk ook niet dat ik er eentje had zonder make-up van niet na de bevalling.

Wie die durft te maken krijgt een knal! :mrgreen:

Voor ik naar het ziekenhuis ging om te bevallen, ging ik eerst nog douchen EN opmaken :angel: :mrgreen:

@melanie wrote:

Voor ik naar het ziekenhuis ging om te bevallen, ging ik eerst nog douchen EN opmaken :angel: :mrgreen:

Ik heb nog drie keer mijn haar geborsteld en poeder en mascara opgedaan tijdens mijn weeën. :oops: :oops:

ik draag nooit make up

het iriteerd, krijg er hoofdpijn van en tranende ogen

dus make up en ik zijn geen goede combi

bye the flye ik ben het meest knappe persoon op deze aardbol

kuch… het is maar even dat je het weet

:liar: :mrgreen:

Ok:

Ik zonder make-up na een dagje zonnen in Kreta!

Heel charmant moet ik zeggen, loop al maar gillend weg.

Van de schok bekomen?

:eh:

Ik met make-up.

Ahum :oops: