Ben jij nog steeds knap zonder make-up?

Ik gebruik geen make-up, alleen als ik uitga vind ik het leuk om ff te tuttelen met make-up…

Heul knap zonder :mrgreen:

ik ga de deur niet uit zonder

al hoewel alleen op vakantie hihi



ik doe een dun laage foundation en dan poeder

mascara en lipgloss



vroeger had ik meer make-up op nu word dat minder

maar ik voel me dus een stuk prettiger met dus

Ik gebruik alleen mascara.

Ik heb bruine ogen en ik vind dat ze met zwarte mascara wat beter uitkomen.

Ze gaan dan automatisch omhoog krullen.

Heb niks met make-up. Gebruik het dan ook nooit. Vroeger gebruikte ik nog wel eens mascara, maar tegenwoordig ook niet meer. Zelfs op mijn werk heb ik geen make-up op. Ben helemaal naturel.

@Nefarious wrote:

Ik draag niks. Aan zoveel lelijkheid valt nou eenmaal niet te sleutelen.


:mrgreen: :mrgreen:



Ik zat net te denken: hoe ga ik het formuleren… Maar dat deed Nef dus al. :mrgreen: :mrgreen:



Als mijn vriend dit leest mag ik het huis niet meer in, maar hij leest hier niet. :lol:

@Jennifer77 wrote:

heb je smokie ijs van samantha??? whahahaha




Alleen ik merk dat niemand interesse heeft in echte make-up tips van een professional :mrgreen:

@victoria wrote:

@Jennifer77 wrote:
heb je smokie ijs van samantha??? whahahaha




Alleen ik merk dat niemand interesse heeft in echte make-up tips van een professional :mrgreen:


Van de week al gekeken! En heb een hoop geleerd van haar hoor! :mrgreen:

jeetje bijna het merendeel dat geen make-up gebruikt, dat komt helemaal niet overeen met wat ik om me heen zie.



ik ben zelf ook zo’n schitterende verschijning dat ik geen make-up nodig heb.

@fiep klophout wrote:

jeetje bijna het merendeel dat geen make-up gebruikt, dat komt helemaal niet overeen met wat ik om me heen zie.



ik ben zelf ook zo’n schitterende verschijning dat ik geen make-up nodig heb.




Ja ik sta er ook van te kijken :mrgreen:



Ik zeg dan ook … willen diegene die zichzelf mooier vinden zonder make-up een foto plaatsen … graag met en zonder :mrgreen: :inlove:

@victoria wrote:

@fiep klophout wrote:
jeetje bijna het merendeel dat geen make-up gebruikt, dat komt helemaal niet overeen met wat ik om me heen zie.



ik ben zelf ook zo’n schitterende verschijning dat ik geen make-up nodig heb.




Ja ik sta er ook van te kijken :mrgreen:



Ik zeg dan ook … willen diegene die zichzelf mooier vinden zonder make-up een foto plaatsen … graag met en zonder :mrgreen: :inlove:




Haha!

Ik geloof het ook niet helemaal… Ik zie altijd make-upjes op foto’s voor mijn gevoel.

En er bestaat geen foto van mij zonder lippenstift. Dus ik hoef niet op de foto :angel:

ik draag altijd make up mascara oogschaduw en lipgloss soms eyeliner zonder make[up voel ik me zo naakt ga ook nooit naar buiten zonder gewoon omdat ik het ook mooier vind :thumbup:

Ik gebruik alleen mascara, oogschaduw en lipgloss. Sowieso altijd naar mijn werk, of als ik naar een verjaardag, feestje, op visite, etc ga. Maar ik ga ook makkelijk de deur uit zonder iets hoor. Op mijn vrije dagen ben ik meestal au naturel en dan ga ik mezelf niet speciaal opmaken om boodschappen te doen of even met de hond te lopen.

Ik heb dus gekozen voor optie 1, ik vind mezelf wel iets mooier met make-up op, maar ik ben volgens mij ook best te pruimen zonder. :mrgreen:

Oké, ik durf voor en na…



Moment…

@victoria wrote:

@fiep klophout wrote:
jeetje bijna het merendeel dat geen make-up gebruikt, dat komt helemaal niet overeen met wat ik om me heen zie.



ik ben zelf ook zo’n schitterende verschijning dat ik geen make-up nodig heb.




Ja ik sta er ook van te kijken :mrgreen:



Ik zeg dan ook … willen diegene die zichzelf mooier vinden zonder make-up een foto plaatsen … graag met en zonder :mrgreen: :inlove:




Ik ben sowieso mooier zonder make up. Met heb ik tranende panda-oogjes, overal rode vlekken en verschrikkelijke jeuk.

Zonder valt dat allemaal nog wel mee :wink:

ik ga soms wel zonder make-up de deur uit maar alleen naar familie ofzo haha.



ik voel me zo bloot zonder make-up z’n blote billen gezicht zeggen we altijd haha

Ik gebruik alleen mascara, oogpotlood en oogschaduw om de potlood te vervagen!

Verder durf ik wel de deur uit zonder, maar als ik geen mascara op heb, heb ik zo’n blotekonte gezicht voor mijn gevoel…heb hele lichte wimpers namelijk :mrgreen: Voel me wel beter als ik iets van make up op heb!!



:-*

@alyt wrote:

Ik heb zelfs geen make up!




Ik dus ook niet! Hooguit een flesje nagellak :wink:

Dit is echt een paar uur na mijn bevalling en heb helemaal niks, noppes, nada op.

Zelfs mijn haar is niks aan gedaan, meer naturel kan niet.











En dit is met, maar dan moet ik zeggen dat het nog best bescheiden is op deze foto.

Het was een warme dag en dan ben ik altijd wat zuiniger, haha. Dan doet de zon zijn werk al, want dan kijk ik meteen al stralender.

Maar ik heb donker haar, dus ik maak me dan wel altijd ‘donker’ op, ipv lichte kleurtjes.



mooi koppie heb je Anneke :thumbup:



Ook naturel. Volgens mij heb ik voor de ks eerst mijn lippen gestift :oops: