Ben jij nog steeds knap zonder make-up?

Ik zelf draag weinig make-up … en ga ook rustig naar buiten zonder … :mrgreen:



Nu vroeg ik me af, durf jij naar buiten zonder make-up … even een polletje :mrgreen:



En hier nog een tip

Hier nog wat beautytips van een echte expert!!!

Mijn optie staat er niet bij, ik draag nooit make-up, en ja, ik ben best

knap zonder :mrgreen:

je bent nog een ptie vergeten! (ik ben zo knap dat ik geen make up gebruik! :lol: )



Ik ga voor die optie! k heb helemaal niks van die zooi in huis! :oops:

Ja ik durf best naar buiten zonder make-up maar vind mezelf wel mooier met make-up…



Ik doe niet veel op, alleen mascara en oogpotlood…



S’winters soms wat ‘rode wangetjes’ maken…

brigitte… tegelijk gepost :lol:

Draag wel make-up, maar niet elke dag. Niet dat ik mezelf zonder make-up knap vind, want dat ben ik ook niet met 8) .

Ga ook gerust zonder de straat op. Heb dus gestemd op optie 1.



Als we een feestje hebben wil ik nog wel eens uitpakken. Gewoon omdat ik het leuk vind.

Ik vind het mooi en voel me er lekker bij, zonder make-up voel ik me minder. Ga wel eens naar buiten zonder…maar liever niet!

Ik ben mooi van mezelf en draag nooit make-up



Draag het echt nooit , ja heb 1 keer gedaan een hele dag op mijn bruiloft, echt zooo vreselijk, was maar een beetje hoor allene om de foto’s voor kleur ofzo nou eenmaal op hotelkamer poetsen



het jeukt plakt irriteerd



maaar moet zeggen als mensen heel beetje gebruiken vind ik het wel een toevoegin vaak en mooi hoor

Ik loop regenmatig zonder make-up, maar heb wel otie 1 gekozen. Vroeger was ik echt een “tutje” haar fohnen make-upje op, sinds de kinderen ben ik daar een stuk makkelijker in.



Heb ik bv een feestje, vind ik het heerlijk om uitgebreid te douchen, maskertje, scrubje, de hele mikmak en dan make -up en dan voel ik mij wel een heel stuk vrouwelijker en aantrekkelijker :wink:

Ik ga ook best zonder make-up de deur uit.

Maar vindt het gewoon leuker om met te gaan. Geeft me een fijner gevoel. En ook een beetje respect voor de ander. Dat je iets aan je uiterlijk doet zeg maar. Dus schone nette kleding, gekamt haar, en voor mij hoort daar ook een beetje make-up bij. (lippestift, dun laagje poeder en maskara)

Ik draag elke dag een de basis make up (mascara, oogpotlood)

Soms als ik zin heb om me wat uitgebreider op te maken doe ik wat oogschaduw op en lippenstift.

Zonder make up, ga ik bijna nooit naar buiten.

Voel me dan ook wel heel kaal moet ik zeggen.

@konijn wrote:

je bent nog een ptie vergeten! (ik ben zo knap dat ik geen make up gebruik! :lol: )



Ik ga voor die optie! k heb helemaal niks van die zooi in huis! :oops:




ik ga even een modi vragen om hem toe te voegen :mrgreen:

Durven wel, maar euh… Liever niet :shifty:

Optie 1, voor mezelf, voel me er prettiger bij.



Voel me zo kaal en bleek zonder.



Durf wel naar buiten zonder, ben nog best acceptabel ‘au naturel’ , maar het is gewoon niet mij.

ik heb bijna nooit make-up op,

af en toe maak ik mij wel eens op maar haast niet noemenswaardig. :angel:

Heb niets van make-up in huis 8) :shifty:

Ik heb op de, op verzoek van Victoria, door mij toegevoegde optie gestemd! :mrgreen:

@konijn wrote:

brigitte… tegelijk gepost :lol:


:lol: :thumbup:

Ik ben natuurlijk van nature zo knap dat ik geen makeup gebruik



Ga altijd met een masker naar buiten :mrgreen:

@ruud wrote:

Ik heb op de, op verzoek van Victoria, door mij toegevoegde optie gestemd! :mrgreen:


Dan zijn we de drie enigen tot nu toe Ruud en Konijn :wink: :mrgreen: