Ben jij nog steeds knap zonder make-up?

Ik heb dus echt nooit make-up op. Heb ook niks van dat alles in huis.

Zelfs op mijn bruiloft had ik geen make-up, vond ik totaal niet bij me passen, en ik voelde me mezelf niet.

ik ook op de laatste whaha zoals ik al zei :mrgreen:

Mijn keuze staat er niet bij haha,



Ik heb genoeg make up in huis, en maak me ook graag op…





Maar sinds dat Jana er is slaap ik zo weinig dat ik gewoon totaal niet meer naar me zelf om kijk, ik ben alleen maar bezig met Jana en de rest hier in huis dat ik me zelf helemaal wegcijfer,



En zelfs ook zonder make up t huis uit ga. En als ik foto`s van mijn gezicht zie schrik ik… vind me zelf zo oud geworden in 1 jaar tijd :shock: :?

optie 1:



Ik heb eigenlijk bijna altijd make-up op. Niet hele plamuurlagen ofzo hoor. Oogpotlood en mascara, af en toe een poedertje en een glossje als ik zin heb.





Zonder make-up durf ik absoluut wel naar buiten, maar ben me er de hele tijd van bewust dat ik neits op heb en denk dan dat mensen dat weten ofzo. Onzekerheid noemen ze dat ook wel geloof ik :eh: …



Ik lijk nogal jong, zonder make-up nog jonger, dat vind ik irritant.

@minniemouse wrote:









Ik lijk nogal jong, zonder make-up nog jonger, dat vind ik irritant.




Dat is op den duur (wanneer je ouder wordt :wink: ) toch juist goed, ik lijk ook jonger dan ik ben, ben ik juist blij mee! :mrgreen:

@Janet76 wrote:

@minniemouse wrote:








Ik lijk nogal jong, zonder make-up nog jonger, dat vind ik irritant.




Dat is op den duur (wanneer je ouder wordt :wink: ) toch juist goed, ik lijk ook jonger dan ik ben, ben ik juist blij mee! :mrgreen:






Hihi, dan wel ja!! Dan doe ik gewoon helemaal niets meer op en lijk weer een jonge blom whahahaha

Ik draag ook geen make-up, ben al erg knap van mezelf… :mrgreen:

@minniemouse wrote:

@Janet76 wrote:
@minniemouse wrote:








Ik lijk nogal jong, zonder make-up nog jonger, dat vind ik irritant.




Dat is op den duur (wanneer je ouder wordt :wink: ) toch juist goed, ik lijk ook jonger dan ik ben, ben ik juist blij mee! :mrgreen:






Hihi, dan wel ja!! Dan doe ik gewoon helemaal niets meer op en lijk weer een jonge blom whahahaha


:thumbup:

hier de hele mikmak onze badkamer is het equivalent van een middelgroot douglass filiaal en ik ben van nature heel bleek (een week bakken op Jamaica en eruit zien of je net terugkomt van een noordpoolexpeditie) dus ik voel me gewoon beter met een cremetje en poeder

meestal wel een oogpotloodje en af en toe mascara,maar van nature ben ik mooi genoeg om de deur uit te gaan zonder :mrgreen:

Ik draag nooit make up. Ben voor heel veel make up allergisch en al lang geleden gestopt met uitzoeken voor welke merken nu juist wel en welke niet. De pandabeeroogjes en ontzettende jeuk had ik er niet meer voor over.



En al zeg ik t zelf, ik heb t ook niet nodig :wink:

foto’s! Met en Zonder zeg maar :mrgreen:

ik maak me alleen op als we op stap gaan, een avondje weg. niet naar mijn werk.



vind mezelf zonder ook toonbaar :wink:

heb je smokie ijs van samantha??? whahahaha

Hmm… ik heb alleen ‘gezichtscorrigerende make up’ (Max factor colour adapt).



Voor de post-spiraal hormonale gezichtsaandoeningen waar ik onder lijd.



Dat klinkt toch net iets mooier dan toegeven dat je last hebt van pukkels en er een laag camouflage op smeert 8)



hahahaha

Ik draag niet altijd make-up. Ik ben echt niet knap zonder :shifty: maar heb er niet altijd de tijd voor.

Ik draag nooit make up, lekker snel klaar 's ochtends én 's avonds :mrgreen:

Draag soms wel uitgebreid make up, maar dat is meer voor chique

meestal alleen mascara en wat lippenstift. In de nachtdienst draag ik niets.

Echt nooit meer - ben ook zo knap zonder :lol:

Ik draag niks. Aan zoveel lelijkheid valt nou eenmaal niet te sleutelen.