Ben jij nog steeds knap zonder make-up?

@Ron wrote:

@Jennifer77 wrote:
weetje wat ik echt lelijk vind :silenced: …poeder. Dat smeer ik nooit op mijn gezicht, ziet er niet uit

Maar jij hebt dat toch ook niet nodig? Je bent toch zo al een lekker ding?

:mrgreen:

Ik poeder alleen mijn hoofd als ik op de foto moet, anders glimt het zo! :mrgreen:

@konijn wrote:

je bent nog een ptie vergeten! (ik ben zo knap dat ik geen make up gebruik! :lol: )

Ik ga voor die optie! k heb helemaal niks van die zooi in huis! :oops:

ik ook niet… 8)

ik draag geen make-up.

@ruud wrote:

@Ron wrote:
@Jennifer77 wrote:
weetje wat ik echt lelijk vind :silenced: …poeder. Dat smeer ik nooit op mijn gezicht, ziet er niet uit

Maar jij hebt dat toch ook niet nodig? Je bent toch zo al een lekker ding?

:mrgreen:

Ik poeder alleen mijn hoofd als ik op de foto moet, anders glimt het zo! :mrgreen:

Precies, dat is ruk met flitsen :mrgreen:

Wat een hoop mensen zonder make-up zeg!! De stand is wel gelijk! :mrgreen:

Optie 1 gekozen, maar optie 2 geldt ook :slight_smile:

Al sinds mijn tienertijd maakte ik al mijn vriendinnen op als we gingen stappen en ik heb een tijdje wat bijverdiend met make up en kapsels voor gala’s e.d.

Heb ook een keer een aanvaring gehad met iemand die het tegenovergestelde is van mij…als ik op stap ga vind ik het leuk om ‘all the way’ te gaan; make up, sieraden, geurtje, leuk haar enzovoort. Die keer had ik krullers ingezet. Om te voorkomen dat ze zouden uitzakken onderweg op de fiets had ik alles in een mutsje gepropt, wat er een beetje gek uitzag. Toen we werden opgehaald door een vriend en zijn nieuwe, make-uploze vriendin (even voor de duidelijkheid, alle respect hoor, ik vind dat iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt :)) zei ik zoiets van “let niet op mijn gekke mutsje, maar anders zakt mijn haar uit”.

Maakte mevrouw de onsterfelijke opmerking, op neerbuigende toon “Nounou, en dát zou erg zijn!”. :evil: Ja, wél als je er net een uur werk in hebt zitten. Ik ga haar toch ook niet zitten beledigen omdat zij (vond ik) nauwelijks aandacht aan haar uiterlijk besteed had? Ik had bijna een snerende opmerking gemaakt in de categorie “Tja, ik heb tenminste mijn haar gekamd” maar wist mijn tong te bedwingen.

Eenmaal binnen en het mutsje af bood ze wel haar excuses aan…

Ik vind het altijd zo raar dat sommige vrouwen een oordeel vellen over wel/niet make up dragen of wel/niet veel aandacht besteden aan hun uiterlijk. Overigens, geen make up dragen vind ik niet hetzelfde als geen aandacht aan je uiterlijk besteden :slight_smile: Je kunt er zonder make up nog steeds heel verzorgd uitzien. Alleen ik zie mezelf liever mét, en voel me dan ook beter!

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@D. wrote:
Serieus, ik gebruik al 15 jaar mascara, heb nog nóóit mn ogen schoon gemaakt…

Ik ook niet, nog nooit gedaan…

Ik ook niet :mrgreen:

Te lui…

's morgens onder de douche wast het eraf 8)

Hier vooral dat Te lui :mrgreen: :lol:

Maar ik doe ook alleen maar oogpotlood en mascara op :angel: want ik ben eigenlijk ook Te lui om make-up op te doen :lol:

ik gebruik ook maar vrij weinig make-up.

overdag heb ik t te druk met mn kindjes…

savonds bij mijn paard , en die geeft ook niks om mn make-up…

morgen!! dan gaan we naar de efteling… dan doe ik mascara op en oogpotloodje

en op feestjes of stapavondje dan neem ik er de tyd voor…

verders… vrij weinig eigenlijk ( maar meer uit tydgebrek , want als ik de tyd had dan nam ik er de moeite wel ff voor)

ik gebruik altijd beetje oogschaduw eyeliner mascara en lippenstift/gloss

het maakt mijn ogen sprekender.

Oooh nee… hier niet de deur uit zonder make-up. Ik ben zoooooooo lelijk zonder :mrgreen: hahaha! Zonder gekheid… vind het heerlijk om 's morgens wat aan mijn uiterlijk te doen. Creme, foundation, poeder, blush, oogschaduw en mascara gebruik ik elke dag!