Al sinds mijn tienertijd maakte ik al mijn vriendinnen op als we gingen stappen en ik heb een tijdje wat bijverdiend met make up en kapsels voor gala’s e.d.
Heb ook een keer een aanvaring gehad met iemand die het tegenovergestelde is van mij…als ik op stap ga vind ik het leuk om ‘all the way’ te gaan; make up, sieraden, geurtje, leuk haar enzovoort. Die keer had ik krullers ingezet. Om te voorkomen dat ze zouden uitzakken onderweg op de fiets had ik alles in een mutsje gepropt, wat er een beetje gek uitzag. Toen we werden opgehaald door een vriend en zijn nieuwe, make-uploze vriendin (even voor de duidelijkheid, alle respect hoor, ik vind dat iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt :)) zei ik zoiets van “let niet op mijn gekke mutsje, maar anders zakt mijn haar uit”.
Oooh nee… hier niet de deur uit zonder make-up. Ik ben zoooooooo lelijk zonder :mrgreen: hahaha! Zonder gekheid… vind het heerlijk om 's morgens wat aan mijn uiterlijk te doen. Creme, foundation, poeder, blush, oogschaduw en mascara gebruik ik elke dag!