Ben ik zwanger?

jeetje, apart Annelies!

Ja zou maar eens langs de HA gaan!



Succes!

Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld. De symptomen zijn wel weg. En de HA zegt dat het een prikkelbare darm was… Maar goed, snap dan nog steeds niet waarom ik niet ongesteld ben. Zal nog wel aan het ontpillen zijn. Ben ook altijd wel onregelmatig geweest, maarja 2 maanden is wel erg lang denk ik zo…

@Annelies wrote:

Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld. De symptomen zijn wel weg. En de HA zegt dat het een prikkelbare darm was… Maar goed, snap dan nog steeds niet waarom ik niet ongesteld ben. Zal nog wel aan het ontpillen zijn. Ben ook altijd wel onregelmatig geweest, maarja 2 maanden is wel erg lang denk ik zo…




ik ben nu ruim een half jaar gestopt met de pil om te ontpillen (wij willen na ons huwelijk gaan “beginnen”) maar het heeft wel een tijdje geduurd voordat mijn cycles weer normaal was.

twee maanden is nog niks meid hoe vervelend ook :hug:



na de eerste menstruatie na het stoppen met de pil had het bij mij 163 dagen nodig om weer op gang te komen :shock:



en ook daarna duurde het even voor ik echt weer op tijd was.

Ben wel al in augustus 2008 gestopt met de pil, dus niet pas 2 maanden geleden… Ben nu 3 keer ongesteld geweest in de afgelopen periode. En was dus elke keer onregelmatig, eerst na een maand, toen 2 en halve maand, toen 42 dagen, en nu dus nog niet, is nu 2 maanden en 1 week. Maar goed ontpillen kan dus lang duren lees ik zo helaas :cry:



Hou jullie op de hoogte! :slight_smile:

Ik ben er ook weer eens.



Ik ben vorige maand 2 dagen te vroeg ongesteld geworden, en dat was na 2,5 dag ook alweer over…

Nu zit ik inmiddels op de 30e dag (zo’n lange cyclus heb ik nog nooit gehad) en er zijn nog steeds geen :evil: te bekennen…



Ik heb de test al gehaald, maar durf 'm nog niet te doen.

Ik wacht nog een dagje. Als ik morgen nog niks zie, dan ga ik testen…

SPANNNEND!!

Spannend! Ja ik stel het ook altijd zo lang mogelijk uit!

Ying Yang, ik had de vorige keer zo’n beetje dezelfde menstruatie als jou als ik het zo lees, ook maar 2 dagen en een beetje roze/bruin.

Ik heb gisteren en vandaag getest, 2x een lichte streep, weet dus nog niet zeker of ik wel/niet zwanger ben.

Het lijkt er wel op, er zijn nog geen :twisted: te zien, en voel me prima.

Ook geen zwangerschapskwaaltjes ofzo, dus weet écht niet wat ik moet denken.



Morgen nog maar eens testen, en jij ons ook niet té lang in spanning laten zitten he?

Zou toch leuk zijn als het voor ons raak zou zijn!

En voor de rest van de dames natuurlijk ook!

Hai dames…



Uhm… :oops: :oops: :oops:





WIJ ZIJN ZWANGER!!!



:dance: :dance: :dance: :dance:



Ik weet gewoon niet hoe ik het heb, wil het het liefst van de daken schreeuwen… haha.

Nou ja, dan maar hier schreeuwen!!



De test was voor mij zelf wel even een bevestiging maar ook voor mijn man.

Iedere keer als ik hem zei dat ik dacht dat ik zwanger was, was hij wel blij, maar het drong niet écht tot hem door…

Nu wel! haha!

Hij is dolgelukkig, en heeft me denk ik wel 100x :-*

van harte meid! :lol: :dance: :dance: :dance:

Super zeg! Van harte gefeliciteerd! :smiley: :dance:

Het is ook elke maand weer spanennd. Overal opletten :smiley: . Voel ik iet svoel ik niets.



Dit x is het erg vreemd. Wijn vorige week op vakantie geweest. In de vakantie was mijn eisprong, ideaal!!! Alle tijd om te klussen.



Nu heb ik sinds vorige week allemaal pukkels op mijn rug. Iets wat ik nog nooit heb gehad! Ik heb zondag en maandag nacht wakker gelegen omdat ik mijn bed uitbroeide. Had het gevoel 40 graden koorts te hebben. Heb ook drie dag en met gloeiende wangen rond gelopen. Je kon niet zien dat ze rood waren maar ze voelden echt heet aan van binnen. Afgelopen dinsdag was ik ineens snotverkouden en had ik last van mijn ogen. Ik dacht ik word hartstikke ziek. Vanaf vandaag is er nik smeer aan de hand op de pukkels op mijn rug na. Heb alleen nog steeds wat hoofdpijn.



Mijn NOD was wat ongelijk de afgelopen keren. ik verwacht tussen volgende week maandag en zaterdag ongesteld te worden. Loop me nu de hele tijd af te vragen of ik zwanger ben.

Ik had al anderhalve week niet getest. En was bij de huisarts geweest, maar die zei dat ik een ‘rommelende darm’ had. Maar ben ondertussen nog steeds niet ongesteld. Nu test ik vanmorgen en heb ik een licht streepje… Daarna nog een keer getest en weer een licht streepje… Ik lees hier vaak een streepje is een streepje… Maar kan het bijna niet geloven! :smiley: Is het dan toch zover?

Een licht streepje is idd een streepje, misschien kun je er nog een digitale test tegen aangooien :mrgreen:

Dat zeggen ze idd wel annelies. Een streepje is een streepje. Ik zou gewoon nog een x testen. Spannend!! Hoop voor je je zwanger bent!!!

O wat spannend zeg. Ik ga dan maar een digitale test kopen denk ik. En dan nog maar eens testen. Kan het bijna niet geloven… hihi :lol: Thanks voor de snelle reacties meiden!

Succes, hopelijk geeft die ook aan dat je zwanger bent :pray: :pray:

En ja hoor, Clearbleu geeft ook aan dat ik zwanger ben! :smiley: Hij geeft 1-2 weken aan… :lol:



Echt super zeg, voelt zo onwerkelijk. We zijn super blij! Nu nog de onzekere maanden door en dan mag de hele wereld het weten! hihi



Ik hoop dat de rest van de meiden ook snel zwanger is!



Groetjes!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!



Van welke symptonen heb jij last gehad???

Dank je wel! :smiley:



Ik heb hier eerder gepost en dat was 2 en halve week geleden ongeveer en toen had ik last van het volgende: “Ik heb al dagen last van rommelende darmen, buikpijn, vermoeidheid, bollere/opgezettere buik, gevoel van constant vol zitten, moet erg vaak plassen, misselijkheid en ik ben erg afwezig.” Daar had ik zeker een week last van. Daarna is het weggegaan, maar kreeg ik wel beetje pijn in mijn tepels en ook wel beetje gerommel, steekjes in mijn buik, beetje misselijkheid. Ook nog wel steeds veel plassen.



Maar weet niet zeker of ik al zwanger was toen ik die klachten had… Wellicht wel… Heb jij ook veel last?