Ben ik zwanger?

Nou hier nog steeds alles rustig, nog geen :twisted: te zien…

Wel had ik wat bruine afscheiding vanmorgen, maar vandaag ook niet weer gehad, wat dat nou weer is.

Dacht even… Shit, nu gaat het komen, maar het is nu weer helemaal weg.



Iemand ervaring hier mee?

Bij de meeste gevallen die ik heb gelezen op het forum kwam eruit dat ze zwanger waren nana… Ik duim voor jouw :thumbup: :thumbdown: :inlove:

Spannend Nana! Wanneer ga je weer testen?

Chelle ja we lopen gelijk op. grappig. maar ik was wrsch. 14 dagen geleden vruchtbaar, aan slijm te merken. Maar zeker weten doe je het nooit zonder ovu test. Mijn cyclus ligt tussen de 25 en de 37 dagen. Heb mijn banner op 37 gezet :wink:

Nou testen hoeft niet meer… flink balen, maar de :twisted: :twisted: zijn gekomen.

Heb er even goed de pé in, ik wou het zo graag, maar ja…



Op naar een volgende ronde dan maar, ik zeg maar zo…

Het ‘klussen’ aan een kindje is natuurlijk ook geen straf… :oops: :wink:



We hadden er heel veel hoop op, maar goed… we zijn gezond en hebben elkaar.



Moet morgen een afspraak maken bij de kaakchirurg, m’n verstandskies moet eruit, oh oh, heb er helemaal geen zin in, maar dit is ook niet wat.



Ik kan niks eten, en dat al vanaf donderdag niet meer, goed voor de lijn, maar niet voor de gezondheid!

Ow bah flink balen nana :frowning:

Vind wel leuk om te zien dat je er positief in staat, super!

Succes met je kaak… brrrr heb een hekel aan tandartsen!

Succes de volgende ronde!! :-*

Nou mijn kies is eruit, vandaag bij de kaakchirurg geweest.

Volkomen belachelijk verhaal aan vooraf:

Ik belde vanmorgen de kaakchirurg op om een afspraak te maken, de assistente in kwestie vroeg mij wat de klachten waren, ik vertelde haar dat ik niet of nauwelijks kon eten, omdat mijn tandvlees over mijn kies lag en dat dat was gaan ontsteken.

Ik leef op pijnstillers, ik trok het gewoon niet meer.

Zegt die aardige assistente: Mevr, kunt u toevallig 24 maart om half 2?



Bij mij barstte de klomp natuurlijk, want natuurlijk kon ik niet wachten tot 24 maart!! :x

Ik kreeg van haar te horen: Dat snap ik mevrouw, maar er staan meer mensen op de wachtlijst…

Als er spoed bij was, moest mijn eigen tandarts bellen om te vertellen hoe erg het was, en beslissen of er spoed bij was…

Dus heb ik meteen onze tandarts gebeld, die direct het ziekenhuis voor mij heeft gebeld.

Wordt ik even later weer opgebeld door de assistente van mijn eigen tandarts met de mededeling dat ik vanmiddag om kwart over 3 terrecht kon in het ziekenhuis…

WAAROM KAN HET DAN WEL???

Net vanavond een beetje rose ‘prut’ tijdens afvegen…



(Normaal is het bruin voor m’n menstruatie) :think:



Wat duurt wachten toch lang…

Sterkte Steenbok, ik ben benieuwd :hug:

Verheug je er niet al te veel op, al wil je dit wel (eigen ervaring), mijn lichaam gaf ook duidelijk tekenen van zwangerschap, en het viel mij dus ook vies tegen dat ik weer ongesteld wordt.



Maar hoop het natuurlijk wel voor je!!! toi toi toi, meid!



Hier gaat het ondertussen ietsje beter, kies bloedt alleen nog steeds, mocht nog niet werken vandaag, dus verplicht een dagje thuis.

Morgen maar eens weer zien…



Baal wel een beetje, ik had willen trainen vandaag (Paard) maar kan er nu niet op, en heb zaterdag en maandag een wedstrijd, hmmm, kan alleen donderdag nog maar trainen voor de tijd.



We zullen zien hoe snel het op knapt!

Voor mij is de 2e ronde ook ingegaan.

Zondagavond zijn de :twisted: gekomen. Twee dagen te vroeg dus.

Wel vreemd, want normaal kun je er de klok op gelijk zetten, en is het altijd 27 dagen :think:

Misschien had het met stress te maken. Kreeg zaterdagmorgen te horen dat mijn vader met de ambu naar het ziekenhuis was gebracht. Gelukkig viel het achteraf mee, maar de schrik zat er wel even goed in.

Het zet bij mij (nog) niet door! Ik ga ervanuit dat het nog wel komt. Anders is het zo’n teleurstelling… Maar het ‘hopen op’ kan ik niet helemaal stoppen.



Goh Nana jij ook een paard, nou ik ook. Ach joh, het belangrijkste gedeelte van de training voor de wedstrijd heb je toch al gedaan. Maar ik snap dat je er nog even op wilt voor die tijd! Misschien even longeren? (Sorry ff offtopic… :naughty: )

Wat leuk, ja ik heb ook een paard.

Momenteel maar eentje, is ook even meer als zat.

Moeilijk om 2 of meer paarden te combineren met een full time baan.

Longeren kan inderdaad ook, ik wou er vandaag even naar toe, om hem even te laten spatten in de manege, maar kon de energie niet opbrengen.



Vervelend Ying Yang, sterkte meid!

Mijn vader is vanmorgen wéér met de ambu naar het ziekenhuis gebracht :cry: Hij had dezelfde klachten als zaterdag alleen nu in iets mindere mate. In het ziekenhuis hebben ze nou ook gezegd dat ze 'm voorlopig houden en van alles gaan onderzoeken.

Dit is toch niet normaal, het moet toch ergens vandaan komen??? :think: 2 Dagen thuis en dan wéér met hetzelfde in het ziekenhuis. Wij vonden het al wat vroeg zondag dat 'ie alweer naar huis mocht, maarjah… wij zijn geen dokters hè

Tjee, dat is niet niks Ying Yang, dat hakt er wel even in of niet dan?

Sterkte ermee, doe het rustig aan!

Mijn vader is een paar jaar geleden ook met de ambulance opgehaald van huis, ik was toen nog een stuk jonger, en was alleen met mijn vader, het zit nog altijd vers in mijn geheugen.



Kop op, :hug:

Hoe is het hier?

Al meer mensen die zeker weten of ze zwanger zijn.

Steenbok, Chelle? Jullie schieten ook mooi op tcoh?, hoe lijkt het nu?

Nou hier is alles lekker rustig, we gaan er weer voor deze ronde.

Hoe is het met de rest van de meiden hier?

Hoi allemaal,



Ik heb al jullie verhalen gelezen. Ik heb 9 jaar de pil geslikt en ben nu sinds augustus 2008 gestopt met de pil en sinds september /oktober echt bezig met zwanger worden. Nu ben ik erg onregelmatig ongesteld sinds begin (en kan me herinneren voor de pil ook), maar kwam er de laatste 3 keer achter dat ik een cyclus heb van 42 dagen (erg lang dus, maar schijnt nog normaal te zijn). Nu ben ik 10 dagen over tijd, maar testen wijzen negatief uit. Ik heb al dagen last van rommelende darmen, buikpijn, vermoeidheid, bollere/opgezettere buik, gevoel van constant vol zitten, moet erg vaak plassen, misselijkheid en ik ben erg afwezig. Dit heb ik hiervoor nog niet zo heftig gehad en ook niet dagen achter elkaar. Maar waarok kan het dat de test toch negatief is? :cry:



Wat is jullie ervaring?



Groetjes

O nana mijn excuses dat ik mij niet heb afgemeld.

Ik was weer ongesteld geworden…



Annelies waarschijnlijk heb je te vroeg getest. Ook kan het zijn dat het HCG bij jouw in je urine niet sterk genoeg is. Dan kan je naar je huisarts en die kan een bloed test afnemen.

Maar je klinkt wel hartstikke zwanger of het zijn de ontpillen verschijnselen.

Zij kunnen verdomd veel lijken op zwangerschapskwaaltjes.



Succes meis en laat je weten hoe het was gegaan?

Sorry ik ook vergeten te melden… Menstruatie is gewoon gekomen op de 34e dag…

Nou ik heb een nieuwe test gedaan vandaag, maar is weer negatief. Ben trouwens nog steeds niet ongesteld en al 14 dagen over tijd… Nog maar even afwachten dan en anders naar huisarts…