Ben ik zwanger?

Hoe krijgen jullie toch die ‘aftel’ balken onderin beeld, tot de redday of zoveel jaar,dagen,minuten oud?

@nana wrote:

Hoe krijgen jullie toch die ‘aftel’ balken onderin beeld, tot de redday of zoveel jaar,dagen,minuten oud?


http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232

Tjee nana… wat spannend hey!

Die steken komen me bekend voor. Ik heb hier ook al een paar dagen last van flinke steken en mijn rechter borst jeukt wat.

Het klinkt veel belovend voor je nana! :thumbup: :thumbdown:

Duim voor je!

Die steken in je lies zouden, als je zwanger bent, kunnen komen door een groeiende baarmoeder.

vanmorgen heb ik een test gedaan, ik hield het gewoon niet meer van de spanning.

Vandaag zou mijn menstruatie moeten beginnen, maar heb nog totaal geen voorverschijnselen.

Ik heb altijd wel een regelmatige cyclus.

Helaas, de test was negatief, flink balen, ik hield het natuurlijk wel in mijn achterhoofd, maar je gaat natuurlijk hopen op een klein wondertje…



Ben ik te vroeg geweest met testen? Op de teststick staat namelijk dat je moet testen op de 1e dag dat de menstruatie uit blijft, eigenlijk is dat morgen natuurlijk.



Voel me flink pips, :cry:

Ik hoop nog een beetje op een fout van de test, of van mezelf, maar denk dat het geluk dit keer niet voor ons weg is gelegd.



Ik ben in september al gestopt met de pil, wat is een normale periode van ontpillen??

Het valt allemaal niet mee… zwanger worden! haha! :pray:

Spannend he? Chelle?

Wachten duurt zo lang, ik hoop het je hopen voor jou!

Hoe is het met Ying Yang?

Het kan ook goed zijn dat je later positief test. Hoop het voor je.



Aan die spanning wen je nooit hoor!!!

Ik heb ook vaak gehoord dat mensen later wel positief testen… :pray:

Bedankt meiden, blijven duimen he?

Maar bedacht me net dat ik morgen eigenlijk ongesteld moet worden, dus ik ben wel erg vroeg met testen.

Even afwachten dus…

:wink:

Hey nana,

Ik heb zelfs verhalen gehoord waar vrouwen pas na vier weken een positief testje in handen hebben. Alles is dus mogelijk en je hebt nog genoeg tijd.

Ik hoop dat de :twisted: wegblijven bij je! 't zou zo fijn zijn… heerlijk een wondertje groeiend in ons buikje :inlove:

Ik duim voor je nana! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Yingyang hoe’s daar??

Ja dat hoop ik ook Chelle, voor jou natuurlijk ook.

Ik wou eigenlijk ook wel weten hoe het met Ying Yang is, de spanning groeit aardig hier… haha!



Vandaag ook nog eens flink verkouden geworden, kan er ook nog wel bij

:frowning:

Och beterschapwensjes toegestuurd van mij nana! :hug:

Hey Chelle en Nana. Hier is het nog “rustig”…

Mijn NOD is dinsdag de 10e, dus moet nog paar daagjes wachten voor ik meer weet.

Mijn kwaaltjes heb ik nog steeds. Pijnlijke tepels, veel slijm (voelt soms bij lopen net alsof ik ongesteld ben) en moe moe moe. Steken in mijn buik zijn wel wat minder geworden, maar ik heb af en toe zo’n weeïg gevoel, net alsof ongi begint. Maar das nog veel te vroeg natuurlijk…



Ik :pray: voor je Nana dat de :evil: wegblijven en er een klein wondertje in je mag gaan groeien.

Heeey meiden



Dat het lijkt alsof je ongesteld bent komt vaker voor.

Ook ik had er afgelopen maand last van. Bij sommige is het dan inderdaad dat ze zwanger zijn en helaas was het bij mij niet zo.

Het lichaam kan ons zo voor de gek houden :lol:



Goed ik hoop snel leuks nieuws van jullie te mogen horen en tot die tijd succes meiden! :-*

Hoop dat we allemaal oktober mama’s worden :mrgreen:

En nana, hoe is het nu?

Ik heb dezelfde ‘klachten’: pijnlijke borsten en ook tepels, steken in mijn lies aan de linkerkant. Ik zou elk moment ongi kunnen worden, maar het kan ook nog een week duren. Erg irri wat dat betreft, een onregelmatige cyclus!

:pray:





Ik durf nog niet te hard te hopen anders is de teleurstelling zo groot…

Spannend Steenbok, het klinkt wel hartstikke zwanger…

heb je deze kwaaltjes vaker voor je nod?

En je er niet al te veel op verheugen is alleen maar goed!

Nou die pijnlijke tepels en steken in mijn lies kan ik me niet herinneren :? Pijnlijke borsten wel altijd voor m’n menstruatie.



Maar nu ben ik veel bewuster met mijn lichaam en alle tekenen bezig. Ik ben wel vaker voor de gek gehouden :roll:

Dus ik probeer mijn hart nog even rustig te houden…

Hihi we lopen in ieder geval wel gelijk op met onze dagen voor de NOD.

Ik ken het hoor het jezelf voor de gek houden. Elk krampje geef je aandacht en zou iets van in verwachting kunnen betekenen. We zullen het zien zaterdag precies over een week.