Ben ik zwanger?

Ik ben sinds september gestopt met de pil, met een doel natuurlijk…

Nu ben ik 9 januari ongesteld geweest, en heb een regelmatige cyclus.

We hebben rond de eisprong flink ‘geklust’ samen, en ik denk dat ik zwanger ben.



Ik heb ontzettende steken onderin mijn buik, dat heb ik nog nooit gehad.

Ook komt er een wittig slijmerig vloeistof in mijn slip, en dat merk ik ook met het ‘afvegen’ op het toilet.

Ik ben een beetje misselijk, en snel aangebrand…



Heeft iemand hier ervaring mee, ik weet dat ik nog even moet wachten voor ik kan testen, maar het wachten duurt zo lang…

ik denk dat niemand hier je dat kan vertellen :wink: je zult moeten wachten tot je kunt testen…

tot mijn grote schrik zag ik net puistjes op mijn rug… hmmm

ik weet dat ik moet wachten, maar misschien zijn dit bekende klachten…

Op zich zijn dit wel bekende klachten, maar een test zal duidelijker zijn :wink:

Helaas zou je toch moeten wachten tot je kunt testen, en vergeet niet dat je nu overal op let, je lichaam kan je ook voor de gek houden.

Ik weet zelf dat ik een week na mijn ei ook altijd last heb van allerlei steken en krampjes, en vergeet vooral mijn humeur niet :roll:

ja ik snap wat je bedoeld, maar elke maand hoop je het weer, maar deze maand heb ik écht last van mijn buik, dat heb ik nog nooit gehad.

Heb niet het gevoel dat het tussen de oren zit, gezien ik écht afscheiding heb enzo, en die buikpijn zit écht niet tussen de oren…

Ik twijfel gewoon enorm, en wil zo graag weten waar ik aan toe ben…

Duidelijkheid kan niemand je geven helaas tot de tijd daar is dat je kan testen.

Hoe lang is je cylus en wanneer kan je dan testen???

28-30 dagen, 6 febr zou ik ongesteld moeten worden, afwachten dus…

Maar het wachten duurt allemaal zo lang.

Mijn gevoel zegt: Zwanger zwanger zwanger.

Maar mijn hoofd zegt: Rustig, straks ben je teleurgesteld.

hallo nana,



Ik dacht ( ik wist het bijna zeker :? ) vorige maand ook dat ik zwanger zou zijn…je lichaam kan je dus echt flink voor de gek houden(ik had een heleboel kwaaltjes die ik anders niet had :? ) …en die teleurstelling is dan zo groot…probeer er niet hele dagen mee bezig te zijn (ja het is moeilijk) ik hoop dat het echt zo is voor je :wink:



Groetjes een mama :slight_smile:

Ik ben er ook niet zo mee bezig, maar voel me gewoon raar.

We zijn er al een tijdje mee bezig, elke maand hoop je dat je niet ongesteld wordt, maardit heb ik nog nooit mee gemaakt.



Ik blijf aan het lopen naar het toilet, heb écht steken in mijn buik, en pukkels en jeuk op mijn rug, met rare slijmerige afscheiding…



Misschien zit ik er helemaal naast, probeer er niet teveel aan te denken, maar ik heb er gewoon last van…

Nana, hopen dat je zwanger bent.

Wanneer kan je gaan testen?



Ja lichaam kan je ontzettend voor de gek houden, maar je kwaaltjes klinken wel goed iig.

Rond 6 febr kan ik pas testen, maar goed… even geduld hebben dus.

Gisteravond had ik helemaal extreme steken.

Als ik toch niet zwanger ben, ben ik heel benieuwd, wat ik dan wel heb.

:think: :think: :think: vreemd



Nog 1 week geduld.

Ik heb er bij mijn zoon 25 maand over gedaan om zwanger te worden (1 mk tussendoor) en elke maand was ik overtuigd dat ik zwanger was :wink: Bij m ijn dochter er 10 maand overgedaan en hetzelfde verhaaltje…



Maar… toen ik zwanger was, wist ik het ook al voor de test, het gevoel was zóóóóó anders en ik had beiden keren gelijk.



Ik hoop voor je dat je het “juiste” gevoel hebt en niet “mijn lichaam houd me voor de gek” gevoel.

ik had het zelfde vorige maand, alles voelde zwanger (steken onderin mijn buik en zelfs die pukkel op mijn rug :lol: ), mijn eerste test was negatief, een week later positief!

Helaas is het niet goed gegaan, maar ik had het zelf wel goed gevoeld.



Sterkte met wachten meid! Is niet leuk, wie weet een klein wondertje.

:-*

Ja het valt inderdaad niet mee.

Na ruim 5 dagen buikpijn lijkt het nu wat rustiger…

Gelukkig voor mij, hopelijk geen slecht teken…



We wachten het af!

Ik hou jullie op de hoogte, ik zal volgend weekend testen, denk ik.

Dat van dat witte slijm komt mij heel bekend voor,…dat had ik ook namelijk toen ik nog niet zeker wist of ik zwanger was van Jasmijn.

Maar alles voelde anders dan anders en mn gevoel had het dus goed!



Ik duim voor je :pray:

Ik voel me ook al 2 weken anders dan anders.

Steken rechts onderin mijn buik, mijn tepels zijn heel gevoelig en ik ben constant moe. En ook veel wit slijm, ook bij afvegen.

Mijn NOD is de 10e, dus ik moet ook nog even “geduld” hebben, maar ik durf nog niet te juichen. Eerst zien, dan geloven.

@yinyang73 wrote:

Ik voel me ook al 2 weken anders dan anders.

Steken rechts onderin mijn buik, mijn tepels zijn heel gevoelig en ik ben constant moe. En ook veel wit slijm, ook bij afvegen.

Mijn NOD is de 10e, dus ik moet ook nog even “geduld” hebben, maar ik durf nog niet te juichen. Eerst zien, dan geloven.




Hoop dat het bij jou ook goed zit!! :pray:

Tjee ook spannend hier!

Hoe is het nu met je Nana?

En yingyang je hebt mooie klachten… ik hoop dat ze hun vruchten afwerpen en wat je zegt over: eerst zien dan geloven, kan ik me helemaal in vinden :lol:

Nou de spanning is ondertussen om te snijden, morgen zou ik theoretisch toch ongesteld moeten worden.

De pijn in mijn buik is weg, gelukkig…

Maar heb nog wel steeds lichte steken naar mijn lies… dus ik kan nog steeds niet zeker zeggen of mijn lichaam gelijk heeft.



Normaal gesproken heb ik een paar dagen voor mijn menstruatie al krampen, dat heb ik tot op heden nog niet, alleen die steken in mijn lies.



Iemand hier ervaring mee??