sinds vorige week allemaal pukkels op mijn rug. Iets wat ik nog nooit heb gehad! Ik heb zondag en maandag nacht wakker gelegen omdat ik mijn bed uitbroeide. Had het gevoel 40 graden koorts te hebben. Heb ook drie dagen met gloeiende wangen rond gelopen. Je kon niet zien dat ze rood waren maar ze voelden echt heet aan van binnen. Afgelopen dinsdag was ik ineens snotverkouden en had ik last van mijn ogen. Ik dacht ik word hartstikke ziek. Dat was de volgende dag weer weg.
Vanaf woensdag is was er niks meer aan de hand op de pukkels op mijn rug na. Heb nu nog steeds wat hoofdpijn. Gistermorgen was ik niet lekker, licht misselijk gevoel. Heb een hap van mijn brood gehad en gauw weer weg gelegd. Vanmorgen was ik weer weeig op mijn maag en had het gevoel een brok in mijn keel te hebben. Vanavond zat ik spontaan te huilen op de bank en daarna wou ik meteen slapen omdat ik zo moe was. Ook heb ik vandaag af en toe wat steken bovenin mijn linker borst
Erg typisch allemaal. Weet ook niet goed wat ik ervan moet denken omdat je jezelf ook goed voor de gek kan houden. Maar we hebben rond de ei flink geklust dus het is wel degelijk mogelijk
Annelies: gefeliciteerd :dance: :dance:
Dank je Bigsby!
Blacky, het kan van alles zijn ja. Veel symptomen lijken erop te wijzen dat je zwanger kan zijn. Maar het kan ook te maken hebben met dat je ongesteld gaat worden… Of misschien beetje ziekjes. Tja en als je er veel mee bezig bent dan kun je jezelf ook van alles ‘aanpraten’. Dat heb ik ook gehad in het begin. Ik ging overal veels te veel op letten. Er zit niets anders op dan afwachten of je ongesteld wordt en zodra je over tijd bent (of denkt dat je dat bent) moet je maar een test doen lijkt mij…
Succes Blacky, laat maar weten als je nieuws hebt!
Had vanmorgen tijdens het afvegen rose bloed op het papier. Was maar een klein beetje.
Weer afwcahten wat het is. Innestel of aankomende ongesteldheid. We zullen zien
Hallo allemaal!
Ik heb ook een vraagje…
Is je ongi altijd 2 weken na je eisprong? Ik heb gelezen van wel, met natuurlijk wel eens 1 of 2 dagen verschil…
Nu weet ik zeker dat ik dinsdag 24 februari m’n ei had (avond ervoor het bekende slijm)
Dus mijn NOD was afgelopen dinsdag en nu is het zondag en nog steeds geen ongi.
Ik had een paar vage klachtjes maar twijfel nu zo enorm want de test vrijdagavond en zaterdagochtend
waren allebei negatief… Maar ik ben wel trillerig, buikpijn (anders dan met ongi) moeilijk concentreren, rommelende darmen,
soms rare steken in m’n borsten (au), misselijk gevoel (maag in keel) en erg moe en honger.
Ik weet het allemaal niet meer, zolang ongi wegblijft is er hoop maar ja…
Ik weet het… afwachten maar en dan einde deze week maar weer testen.
Annelies en nana gefeliciteerd meiden!!!
En de rest succes op de wachtbank, ik neem ook plaats!
Hoi ster
Ik zou over drie dagen nog een test doen. Er kan bij sommige vrouwen in het begin te weinig HCG in het bloed zitten. Het kan ook heel goed zijn dat dit x je cyclus nog langer duurt als de andere keren heb ik ook een x gehad. Mocht het te lang aan duren en je ongesteldheid blijft uit, kun je contact opnemen met je huisarts om hem of haar om advies te vragen.
Thanxxx Blacky maar de :evil: :twisted: zijn net gearriveerd
Allemaal heel veel succes en sterkte!
xxx
Balen Ster :hug: