Ik heb sinds vorige week last, dacht toen nog dat het kwam doordat ik te veel gelopen had. Heb namelijk alleen last van mijn linkerbil/heup. Ben maandag wezen werken en was echt pijnlijk met lopen enzo. Dinsdag kon ik niet eens zonder pijn zittend mijn broek aantrekken, heb me toen ziek gemeld. Gisteren niets gedaan en toen ik weg moest had ik al pijn en vandaag ook alleen nog maar op de bank gezeten en heb ook pijn met lopen. Maar ik moet naar bujiten vandaag want ik word kriegel van het binnen zitten de hele tijd. Moet alleen wel 2 trappen af en daarna weer op want we wonen 2 hoog. Morgen voor het eerst fysio ben benieuwd. Mijn man is erg bezorgd mag eigenlijk niets van hem, maar heb ook gehoord dat je wel moet blijven bewegen. Dus ga zo maar even de kleine boodschappen doen en een frisse neus halen
sterkte visje…
afwisselen met activiteit en rust werkt inderdaad vaak het beste…
Hier nog 1 die net terug is van de fysio! En… het gaat de goede kant op. Sinds ik gestopt ben met werken en alles werkelijk in slakketempo doe gaat het goed. De afgelopen 3 nachten gaat het ook iets beter, ben minder stijf (komt ook doordat ik vaker wakker word voor het plassen) en heb dus minder last van verschuivingen in het schaambot. De oefeningen gaan ook al iets beter. Dus al met al doe ik het goed. Hoef nu pas over 2 weken terug te komen :dance:
Degene die een bekkenand heeft, welke hebben jullie?
Ik kom er al 3 verschillende tegen en nu weet ik niet welke ik moet bestellen bij de thuiszorg??Wil niet dat ik daar sta en dan erachter kom en dat ik de verkeerde meeneem…ga het ook nog vragen aan mijn fysio hoor…mar vroeg me af welke jullie hebben…
zie link voor de voorbeelden
http://www.medipreventiecentrum.nl/index.html?f=producten/fitness.html
Debbie fijn dat het ietsje beter gaat :thumbup:
Ik heb de Serola (29,90 euro).
Een buikband kan het ook erger maken en mij raadde de fysio het juist af. Dus wel even overleggen met je fysio voor je er een gaat kopen.
ik moet echt een bekkenband, van de fysio…geen buikband…
maar ik ga het wel even vragen denk zelf ook de serola, maar wil het zeker weten… :thumbup:
bedankt… :thumbup:
De fysio heeft mijn bekkenband voor mij besteld. Misschien is dat een optie Heleen? Is ook goedkoper namelijk
Ik heb een (uit mn hoofd) SI SDA band… een meegroei, i.v.m. de zwangerschap.
Besteld via Rafys. Zit in Hengelo.
Rafys SI/SDA brace elastische bekkenband 22,5 cm, L wit
Geloof dat ik deze heb.
Die heeft 1 brede band boven. En dan 2 onder. 1 links en 1 rechts. Die maak je dan ook nog weer vast, lekker stevig! :thumbup: En het is een meegroei, aan de achterzijde kan je hem losser maken i.v.m. je groeiende buik.
hey meiden
ik heb sinds kort fysio ben nu 2 keer geweest
heb nu ook oefeningen meegekregen werkt het bij julie een beetje?
heb me tog een last heb namelijk bekkeninstabiliteid en verga net als nu weer van de pijn
ik heb wel een buikband maar geen bekkenband zal het helpen?
sorry beetje laat berichtje kom niet in slaap door die rot pijn loop helemaal mank
ik heb een andere bekkenband…zal straks even een foto maken…
maar ook van de fysio gehad…
een buikband is toch heel wat anders :think: ?
Ja volgnes mij ook. Buikband en bekkenband zijn 2 verschillende dingen.
Bekkenband is echt puur voor je bekken! Buikband is gewoon toch voor je buik? Als extra ondersteuning?
ja dacht ik ook…zodat je buik niet te zwaar voelt toch…
bekkenband houdt de bekken bij elkaar…zodat er minder beweging in is…
Ja idd! :thumbup:
Hoe gaat het met de dames hier?
Hier redelijk! Gisteren weer heel veel pijn gehad, en 's avonds weer niet echt kunnen lopen (toch de VK en de fysio vragen over krukken o.i.d… heb teveel dagen dat ik door mn benen heen zak van de pijn)
Vandaag dus redelijk vooralsnog! Maar hou vandaag even een rustig dagje. Vanavond stad in, dus dan alweer genoeg geloop.
Morgenvroeg is mijn fysio is er en dan bel ik haar even, dan weet iig zeker welke ik moet hebben…vandaag werkt ze niet…ik kan dan voor half 9 smorgens bellen of na 11:30 uur…
thuiszorgwinkel is iig ook open op zaterdagmorgen dus dat komt mooi uit…
ik doe vandaag ook een relax dagje, alleen wat afwas opruimen en was opvouwen vanmiddag…
ga vanavond ook niet weg, heb even geen energie en geen zin meer, normaal heb ik op vrijdagavond altijd muziek repeptitie…
Hallo,
Hier gaat het eigenlijk steeds minder.
ik verveel me te pleter.
Ff knutselen aan de keukentafel kan niet langer dan een uurtje.
Ik ben de hele week vrij geweest en moet het weekend weer werken.
Ik werk als planner bij een taxicentrale en dan zit je dus de hele dag achter de computer.
Maar ik kan gewoon niet zolang zitten. Ik heb net al ff een mail gestuurd naar het werk dat ik het nog niet zo zag zitten, maar voel me er wel enorm schuldig onder.
ik wil wel graag werken want anders zit je helemaal in zo’n klein wereldje.
Dus aan de ene kant voel ik me schuldig, maar aan de andere kant denk ik van tsja als ik thuis al niets kan doen, of in ieder geval niet langer dan een uur, waarom zou ik mezelf dan in de vingers snijden door 7 uur achter de computer op het werk te gaan zitten.
Daarnaast zitten we op het werk niet zo heel dik in de planners dus dit is voor mij ook nog een drempel om me helemaal ziek te melden.
Ik werk al een paar uur minder per dag.
Heleen, verstandig! :thumbup: Ben benieuwd welke ze jou adviseert!
Figaro, lastig! En vervelend dat je zoveel last hebt :hug: Zou het voorzichtig proberen, lukt het niet, heb je pijn moet je stoppen. Succes!
Hier weer veel pijn. Net even op de bank gezeten, meestal lig ik dan, half rechtop met de beentjes op de bank, dan heb ik namelijk de minste pijn, maar als ik 's avonds op wil staan kan ik niet meer staan. Zak er bijna elke avond doorheen. Wil de fysio eens vragen voor krukken ofzo… want als je ziet hoe ik 's avonds opsta en loop (en dat heb ik tussendoor ook overdag, zoveel pijn dat ik dus niet kan staan/lopen) das niet normaal… zou eigenlijk John eens moeten vragen te filmen, ziet er niet uit Weekend maar flink rustig aan doen.
Fijn weekend!
Nou ben bij de fysio geweest, heb nu een bekkenband, de erasmus band, maar mag m pas om als ik m bij haar heb gepast en dat is pas volgende week donderdag. Ik mag ook gewoon werken alleen wel zo licht mogelijk werk en liefst ook veel zittend werk. Dat is wel een beetje lastig aangezien ik verpleegkundige ben, en daar is bijna geen licht werk en ook geen zittend werk. Dus hoop dat sls ik die band om heb echt snel pijn vrij ben want anders weet ik niet of ik wel kan werken, behalve nachtdiensten maar die wil ik juist niet meer
De fysio heeft me zelf even gebeld, ik moest gewoon de simpelste (serola)band hebben… :thumbup:
ga ik dus even achteraan…
Fijn dat je nu weet welke je moet hebben! Hopelijk geeft hij je wat verlichting!
Visje, jij ook een bekkenband! Hopelijk maakt dat het werken een stukje lichter en makkelijker!
:hug:
Ik heb hem nog niet, echt ik heb geen puf de laatste dagen, ben ook zo verkouden en voelde me niet zo lekker…
gaat vandaag beter hoor, maar heb besloten vandaag nog even lekker thuis wat dingettjes te doen, maak er een rustig dagje van :thumbup:
alleen wat was doen en moet nog notulen verwerken, maar dat kan ik ook vanavond nog even typen…
Hoe is het verde met iedereen nu?