Bekkeninstabiliteit

hier ook veel auw vandaag…gisteren ook al…

echt bud…

gelukkig hoef ik niet meer te werken…anders zou het echt janken zijn…

ik zou wel langskomen…naja doe ik anders morgen wel…

woensdag zowiezo net als donderdag dan moet ik dave brengen en halen…

20 oktober komt iemand van Naviva kraamzorg voor het intakegesprek.

Hoe gaan jullie dat doen? proberen jullie ook meer uren kraamzorg te krijgen ivm de BI, of verlengde kraamzorg (medische verlenging) via de de VK/gyn proberen te regelen??

Ik ga het iig aangeven al bij het intakegesprek :thumbup:

Het zit zowiezo in onze aanvullende verzekering dat wij tot 10 dagen en 80 uur 100% vergoed krijgen, normaal betaal je dan nog een eigen bijdrage per uur (3,70 euro) als je boven de 44 uur uitkomt…

niet over nagedacht…

ook niet geweten dat dat kan…

waar ben jij verzekerd???

bij menzis

maar heb voor hun op de kraamzorglijn gewerkt, dus ik weet er wel het een en ander vanaf :wink:

aha…

maar dat jij al gebeld ben…dan moet ik ook binnenkort gebeld worden dan toch???

ik heb gekozen voor de ZINkraamzorg…

ik zit trouwens bij zilverenkruis…

Ja ik vond het ook snel, maar het is nu zo’n beetje 3 maand voor de bevalling (12/13 weken nog :shock: ) en rond die tijd belt de kraamzorg meestal, ligt ook een beetje aan de instelling hoor…kraampakket had ik vorige week ook al…was een mooi pakket met lekker veel extra’s :thumbup:

Zinkraamzorg is ook goed :thumbup:

kraampakket heb ik ook nog niet…

:think:

nou ik wacht nog een weekje en dan bel ik er wel achteraan…

Zo, hier weer een dag met veel pijn. Echt niet leuk meer.

Moet eigenlijk morgen naar het UWV maar ik trek dat dus niet. Autorijden is zooo pijnlijk, ja dan moet je maar een taxi nemen zeggen ze dan he. Dacht het niet, buiten dat dat extra geld kost, is het voor mij te zwaar om overal naar toe te moeten. Ik weet dat het eigenlijk moet, maar als ik zie hoeveel dagen ik daarna zo gesloopt ben met zoveel pijn, dan pas ik er liever voor.

Kreeg vandaag brief van het CWI, voor re-integratie project wat ze willen gaan starten met mij, grappenmakers… wie zit er te wachten op een jong meisje, die 22 weken zwanger is, en nog eens 5 kindjes thuis heeft. Die daarnaast ook nog eens niet mag werken van haar VK i.v.m. vermoeidheid en moet rustig aan doen i.v.m. drukte en die ook nog eens dikke vette BI heeft.

U ziet, ik zit er een klein beetje doorheen. Gezeik… bah. Zo druk geweest met het zoeken naar een baan, maar niemand wou me toen ze al hoorden dat ik net zwanger was. Laat staan dat ze de rest wisten. Dat schiet dus mooi niet op.

Zit dus flink met de handjes in het haar.

Maar goed, het ging dus over dat UWV, wat ik niet trek om er heen te gaan… we’ll see.

Verder weinig bijzonders, de fysio van vandaag afgebeld omdat Max jarig is en ik dus niet weg kan. Volgende week moet ik weer heen, dan even de vraag stellen m.b.t. krukken o.i.d.

Moet van de week ook even bij de thuiszorg nog regelen voor een po stoel. We hebben boven geen toilet, alleen beneden, en wij slapen op zolder. U ziet… 's nachts of 's ochtendsvroeg beide trappen af met een volle blaas en een tempo wat niet zo hoog ligt i.v.m. de BI leek het ons handig een po stoel in huis te hebben.

Heleen, goeie tip! Wist ik ook niet. Hier duurt nog ff voor ze voor intake komen maar ga dat zeker aankaarten. Als we er recht op hebben maak ik er graag gebruik van.

Heb je je band al binnen?

Colle hoe gaat het nu bij jou?

en andere dames? Veel last? Of valt het mee?

:hug:

Anne heb je je wel ziekgemeld? Dan gaan ze toch geen reintergratie met je starten? Heb zelf ook ww uitkering opt moment, ik krijg ook nergens werk…

De band kan ik morgen ophalen…

Ik heb hier een heerlijke dag, vannacht zo lekker geslapen, was toch gespannen omdat ik wist dat Rhi ging bevallen…nu Casper lekker bij zijn papa en mama aan het genieten is, ben ik weer helemaal gerust …

Heb bij een vriendin lekker koffie gedaan, heerlijk geklets :thumbup: heb even lekker geshopt nog heerlijk parfum en lekker wat voor onder de douche gekocht… :thumbup:

zal het morgen wel weer wat minder gaan, so be it…ik had toch al een rustig dagje ingepland :thumbup:

Ja, dat is het stomme, ik zit in de ziektewet. Al vanaf week 12 ofzo… snap er gewoon echt niks meer van he! :?

Lekker dat je vandaag zo’n fijne dag hebt, beetje verwen jezelf dag! Moet ook af en toe! Hoop voor je dat het morgen meevalt! :hug:

Wat vreemd dan he? van het UWV…

succes !

Is niet vreemd van het UWV. Dit is namelijk de nieuwe wet. Mensen met een ziekte zo snel mogelijk weer laten reintegreren. Zie wet Poortwachter enzo… bladiebla. Helaas maar waar.

Ik snap het ene kant wel maar andere kant, ik mag vanaf t begin al niet meer werken i.v.m. drukte en moest rust houden i.v.m. harde buiken (jaja, toen ik nog geen 15 weken zwanger was :? :oops: ) plus dat ik nu niet mag, niet van mijn VK, niet van de HA, niet van de GYN uit t ziekenhuis, niet van de Neuroloog uit t ziekenhuis en niet van mijn Fysio… tja… wat lopen t UWV en CWI dan weer lekker ‘moeilijk’ te doen… :?

Ik zit vanaf 20 weken voor 2 uur per dag in de ziektewet. Heb 1 telefoontje van het uwv gehad en 30 oktober zouden ze nog een keer bellen. Verder doen ze helemaal niet moeilijk, omdat het voor de zwangerschap is. Heb een telefoonnummer gekregen voor als het slechter zou gaan, dan moest ik zelf ff bellen.

Raar dat de ene langs moet komen en de ander niet!

Dit weekend een klein stukje over het strand gelopen, nou dat was dus niet zo heel erg handig :? Denk dat we 200m naar het strandtentje hebben gelopen, ging best aardig, daar een uurtje gezeten ff geluncht en bij de terugweg moesten we 4x stoppen (over dezelfde 200m) omdat ik van de pijn niet meer kon bewegen. Was natuurlijk ook niet handig om met BI over een instabiele ondergrond te gaan lopen, maar het was zulk mooi weer!

Denk dat ik ook maar aan de bekkenband ga. Mijn bekkentherapeut heeft het er al een paar keer over gehad, maar de vorige keer ging het zowaar wat beter. Had een paar goede nachten gehad en 's middags braaf op bed gelegen. Deze week wil dat niet echt lukken en na het weekend gaat het dus helemaal niet meer.

oei UWV…die moet ik nog bellen :doh: dat ik nu voor 100% eruit lig…

ze zijn ook niet mijn beste vriendjes…

vanacht weer kramp gehad…in de kuit…das een lekkere combi met bekkenAUW :liar:

hier lijkt het weer slechter te gaan…mijn linkerkant is nu al een paar dagen aan het steken dat je bijna omvalt… nu dus aan beide kanten veel pijn…

gelukkig is raim heel zorgzaam ( :shock: :inlove: ) en helpt hij waar hij kan…

dave is ook erg lief (OK niet altijd) en helpt mama ook als hij het kan :inlove:

maar toch he… zelfstandige (eigenwijze) dame dit hoor…en dat moet ik echt afleren…hulp vragen is moeilijk…

ben ik daar de enige in???

Hulp vragen is totaal niet moeilijk!!! :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

Maare, even een vraagje, waarom moeten jullie zelf bij het uwv aangeven dat je ziek bent? Ik hoef dat helemaal niet, wordt volgens mij allemaal geregeld via mijn werkgever :think:

Ik heb geen werkgever he Deb :wink: Ben vanuit de WW in de ziektewet gekomen… helaas :x

Gaat trouwens goed met t UWV :evil: Zou ze gister terugbellen maar is er bij in geschoten omdat we Max jarig hadden en het huis vol visite… Ik dus net bellen is dat wijf er niet meer.

Moet ik dus nu rechtstreeks met de arts bellen, al 2x gebeld maar ze is er nog maar steeds niet. Gewoon zoooo iritant! Gaat dat mens wat ik net aan de lijn had mij een beetje de les lezen bah! :sick:

Doe zo nog 1 poging en anders hebben ze echt pech hoor! Ben dat gezeur zoo zat!

Zijn al bezig met mijn eigen huisarts nu, of hij voor ons kan bemiddelen of het over kan nemen van die arts. Mijn eigen HA is namelijk op loopafstand voor mij. Maarja, zul je zien dat t UWV mooi niet mee gaat werken en alleen maar moeilijk gaat doen. Sukkels…

Verder hier trouwens nog altijd veel last… dus vandaag maar een poging tot rustig aan doen!

@Anne en Sam wrote:

Ik snap het ene kant wel maar andere kant, ik mag vanaf t begin al niet meer werken i.v.m. drukte en moest rust houden i.v.m. harde buiken (jaja, toen ik nog geen 15 weken zwanger was :? :oops: ) plus dat ik nu niet mag, niet van mijn VK, niet van de HA, niet van de GYN uit t ziekenhuis, niet van de Neuroloog uit t ziekenhuis en niet van mijn Fysio… tja… wat lopen t UWV en CWI dan weer lekker ‘moeilijk’ te doen… :?

Ik snap het van de kant van UWV wel, ik zou zelf wel blij zijn met de reintergratie met de hulp erbij denk ik… niet dat dat nu opschiet, maar voor straks na de bevalling :thumbup:

Anne je kan je HA/ VK vragen of die het een en ander op schrift wil zetten dat kan je dan meenemen naar die arts van het UWV…of het opsturen…

Ja ik ben ook blij met de hulp, maar het zou ook fijn zijn als ik dan daadwerkelijk ook kon werken. Maar dat kan en mag ik dus niet en dan slaat het nergens op vind ik.

Vanmorgen heel UWV drama aan de telefoon, gaat nog een heeel gemeen staartje aan komen, ik ben woest :twisted:

@Anne en Sam wrote:

Ik heb geen werkgever he Deb :wink: Ben vanuit de WW in de ziektewet gekomen… helaas :x

Gaat trouwens goed met t UWV :evil: Zou ze gister terugbellen maar is er bij in geschoten omdat we Max jarig hadden en het huis vol visite… Ik dus net bellen is dat wijf er niet meer.

Moet ik dus nu rechtstreeks met de arts bellen, al 2x gebeld maar ze is er nog maar steeds niet. Gewoon zoooo iritant! Gaat dat mens wat ik net aan de lijn had mij een beetje de les lezen bah! :sick:

Doe zo nog 1 poging en anders hebben ze echt pech hoor! Ben dat gezeur zoo zat!

Zijn al bezig met mijn eigen huisarts nu, of hij voor ons kan bemiddelen of het over kan nemen van die arts. Mijn eigen HA is namelijk op loopafstand voor mij. Maarja, zul je zien dat t UWV mooi niet mee gaat werken en alleen maar moeilijk gaat doen. Sukkels…

Verder hier trouwens nog altijd veel last… dus vandaag maar een poging tot rustig aan doen!

Dat wijf, dat mens :think:

Gaat het nou met het UWV mis of gaat er bij jullie iets mis? Jij moest terugbellen en dat deed je niet, zeg je zelf toch??