begonnen met klussen in sept.2005

@Bibi-Jane wrote:

curli’s

Wat zijn dat :?:

Leuke hobby.

:-* jentel

soort spiraaltjes die je in je haar draait

ooo oke nu snap ik het, leuk hoor,

Haha die had ik vorig jaar ook in me haar met ons huwelijk, gaven een mooie kleine versiering in het haar.

Jeetje, wat zijn jullie hard gegaan. De laatste keer dat ik hier keek, zat het topic nog op 2 pagina’s. Gezellig hoor. Aangezien ik wel het idee heb dat ik hier lekker blijf schrijven, zal ik wat meer over mezelf vertellen.

Wij zijn allebei 25 jaar en werken fulltime. In mei gestopt met de pil om mijn cyclus af te wachten. Heb nu 46, 34 en ? in afwachting van de volgende en hopelijk laatste ongie :dance: . Maar we zien het wel. Ik heb mijn banner staan op 28 dagen, aangezien ik heel hard hoop dat ik dan ongesteld word. Dan gaan we ervoor!!!

Heb je al ongie klachten :?:

Bij mij zijn ze zo erg, Ik ben nu een hele zak M&Ms aan het leeg eten.

Hallo allemaal,

Jettje, wat is het hier in een dag gezellig druk geworden!!!

Ik zal me even opnieuw voorstellen voor de gene die me nog niet “kennen”

Ik ben Lieke1 en 27 jaar. Wij zijn in september serieus begonnen met klussen. Tot schrijfs

Liefs Lieke1

Nee geen ongie klachten. Maar ik moet dat ook heel eerlijk zeggen dat ik niets meer kan volgen van mijn lijf. Anderhalve week geleden kreeg ik heel erg steken in mijn buik, dus hoopte en dacht dat mijn eisprong het was. Nu had ik van de week weer steken en dat zou dus ook kunnen duiden op mijn eisprong. Nu heb ik gisteren en vandaag (sorry voor de vieze verhalen) last van van slijm. Dat zou ook weer iets met mijn eisprong kunnen betekenen. Met andere woorden. Ik snap er niets meer van. De vorige keer was ik maar 1,5 dag ongesteld :think: , hoop dat ik nu wat langer ongesteld wordt, want dit is wel erg weinig. Al met al, wachten we nu nog geduldig af. Ik hoop dat ik volgende maand wat minder geduld heb. :pray:

Als ik ongi wordt heb ik een week van te voren al pijn in mijn borsten, op zich wel lastig maar ik ik geen pijn heb denk ik meteen dat ik zwanger ben.

Dus dan een teleurstelling… :cry: :cry: :?

Ik snap er ook niets van.

maar je kunt ook steken hebben van je ongie.

Gezellig druk he.

Ja, ik schrok er echt van toen ik net thuis kwam van mijn werk.

Helaas kan ik vandaag niet lang achet de pc blijven, want ik moet zo weg…(balen, want dit is echt leuk en vooral dat het zo druk wordt)

Heb je ook gewerkt vandaag Jente? :?: :?:

Nee vandaag niet, normaal zit ik er ook niet zo veel achter.

Morgen weer werken :frowning:

Ja. ik ook, maar donderdag en vrijdag ben ik gelukkig vrij.

Lekker computeren dus…Dus als je donderdag of vrijdag vrij bent

lieke.

P.s. wat je vriend/man ervan dat je zoveel er achterzit? mijn man lacht me uit… :think: :think:

Ik moet helaas stoppen, maar ik zie jullie graag morgen :dance: :dance: :mrgreen:

Ben je altijd Donderdag en Vrijdag vrij :shock:

Ik ben vrijdag vrij, maar moet dan eigenlijk mijn huis schoonmaken.

Mijn vriend vind het niet erg als hij er is dan stop ik meestal wel, of hij gaat wat anders doen.

Maar lacht jou vriend/man jou uit omdat je op de pc zit of omdat je zoveel met kindjes bezig bent.

Mijn vriend vind het zo lief dat ik mijn mond er niet over kan houden maar als ik het er niet over heb dan doet hij het wel weer. :inlove:

zo hey dat schiet op hier ben ik ook even werken

Moest je werken dan :?:

O savonds zij je he :think: , Wat voor werk doe je :?:

basisschool schoonmaken, 4 avonden per week

pffffffff s’avonds,