begonnen met klussen in sept.2005

Wat een leuke foto.

Mooie lange benen heeft je dochter.

:-* jentel

hahah ons sprietje, ze is erg slank. Niet mager maar ze heeft echt precies genoeg ze heeft maat 116 en die zit ook als gegoten.



Quinten, heeft wat meer spek. Wordt nu wel minder maar hij is erg stevig al vanaf de geboorte.



Quinten wil graag een broertje, een klein zusje is ook goed maar die moet niet groot worden hihihi alsof hij klein blijft.



Chayenne wil een zusje, broertjes zijn vervelend. Hahah herken dit van mezelf heb ook een broertje wilde dit ook toen mijn moeder zwanger was maar toe ie er eenmaal was. Broertjes zijn vervelend zei ik altijd

Bibi jane leuke kinderen heb je hoor.

Leuk he zoals kinderen kunnen praten.

En die spille benen gaan er ook heus wel eens vanaf, haha ik had ook tot me 16de spille benen, zie ik nu ook niks meer van terug :lol:

Wat leuk, ze willen teminste allebij een baby.

Toen mijn schoonzus het weekend aan haar kindje (1,5)vroeg wat ze wou,

Zij ze een poesje. :inlove:

Hebben jullie al aan iemand verteld dat jullie aan de derde beginnen :?:

:-* jentel

Nee, een tijdje geleden riep ik ook nog “nee voorlopig niet ik zeg nooit nooit maar ik vind het prima zo nu is mama aan de buurt” tot chayenne vroeg of ze met haar verjaardag een zusje mocht hihihi. Toen ben ik er toch eens over gaan denken



Hier zullen ze niet snel om een poesje vragen, we hebben nl 5 katten en 5 honden. En zo af en toe een nestje dus beesten genoeg hahah.

Wel leuk hoor, die reactie van de kids. Hier maken ze nu ruzie waar de baby moet slapen en wie hem verzorgt.



Kan haast niet wachten om ze de baby te zien betuttelen, ze hebben nu een leuke leeftijd om het ook bewust mee te maken

Ja dat is echt leuk, ik wou ook op die leeftijd nog een broertje of zusje.

lekker knuffelen.

:-* jentel

wordt dit jullie eerste kindje?

Ja echt spannend, Ik ben 25 en mijn vriend 24.

:-* jentel

ja dat is echt spannend, hopelijk gaat het ons allemaal snel lukken zwanger te worden.



dan kunnen we elkaar volgen op de andere onderwerpen hier

Ja dat zou wel leuk zijn. :smiley:

:-* jentel

Idd Jentel :lol:



he en het wordt hier ook weer drukker…zo ik heb ook maar ff een cyclusbanner gemaakt ff kijken of ie het doet…

he jentel wij gaan redelijk gelijk op zie ik…beginnen jullie na je volgende ongi??? Spannend

Jeetje wat is het hier in 1 keer gezellig druk

Jaaaaaaaaaa wij beginnen na de volgende ongie (als we het volhouden)

:dance: :dance: :dance:

Mijn vriend denkt dat het in een keer raak is (ik niet hoor) ik hoop het wel natuurlijk.

:-* jentel

ach ja en september is pas half aan de gang dus er kunnen er nog meer komen

Natuurlijk komen er meer bij kletsen,

Gezellig,

Wat zijn jullie eigenlijk allemaal aan het doet.

Ik ben aan het strijken :stuck_out_tongue:

:-* jentel

ik zit achter de pc, hihihi Kinderen zijn thuis een broodje eten dadelijk moeten ze weer naar school.

Net weer wat verkocht via mijn site, en als ik de kids naar school heb ga ik boodschappen doen. Vanavond moet ik werken

Haha en er komen ook mensen buurten van andere topic.

Zit vooral op het forum van augustus maar ben eind juli gestopt met de pil.



MMM ik ben nu nog wat aan het computeren, en ga straks ff winkelen met me zusje in hilversum.

Haha wassen, strijken en de badkmamer heb ik gisteren al gedaan, succes jentel :!:

Ja dank je nog drie dingen pfffffffff.



Wat voor soort site heb je :?: , en wat verkoop je :?:



:-* jentel

bruidssieraden, heb net weer iemand gelukkig gemaakt met wat curli’s