begonnen met klussen in sept.2005

Is dit eigenlijk het eerste topic over de septemberklussers???

Eigenlijk hoor ik hier zelfs niet eens, aangezien ik geen septemberklusser ben, maar een oktober. Maar aangezien er nog geen oktober tussen staat, hang ik hier wel illegaal rond :wink:

He Jentel: bij mij wordt het ook oktober nu aangezien mijn cyclus zo lang was dit keer dus ik kom ook gezellie bij het door jou te openen oktober topic kletsen okay?



Trouwens bij septstoppers kletst niemand meer behalve wij volgens mij :smiley:



O voor de rest hier…ik ben Jolanda 26 jaar getrouwd en trotse mama van Sam…in oktober gaan wij dus voor de 2de…



xxx

Daar ben ik weer…

Klaar met werken,saai vandaag. maar het moet…

Liefs Lieke1 :smiley: :smiley:

Diddle; dit is niet het eerste topic van September,maar dat maakt het niet minder gezellig :wink:

En mee kletsen terwijl het nog geen Oktober is (gezellig toch)

Ik klets met iedereen die mij aardig lijkt, maar het is wel fijn om met mensen te kletsen die ongeveer tegelijk stoppen.

Nou stoppen kan ik het niet noemen, ik zelf ben al twee maanden met de pil gestopt om te kijken hoe mijn cyclus loopt.(1 ste keer 31, 2de keer 29)

En jullie?

:-* jentel

Jolande; gezellig jij ook hier :?: .

Wel jammer dat je cyclus zo lang was.



Lieke; Wat voor werk doe jij :?:



:-* jentel

Hoi hoi,



Ik ben in april al gestopt met de pil, maar in september hebben we pas voor het eerst effectief geklust (achteraf gezien!), dus het lijkt me wel gezellig om ook hier mee te kletsen. Behoor schijnbaar net als Jolanda en Jentel tot de échte verslaafden :wink:



Groetjes Garfield

Hallo,



Ik ben opticien. Het is een beroep dat je niet iedere dag hoort maar wel leuk hoor.

En jij werk jij ook.

groetjes Lieke1 8) 8) :shock: :shock:

Hi,



Ja, ik werk bij de rechtbank en studeer in deeltijd nog rechten. Ik sport ook graag (tennis en volleybal), dus ben een druk baasje :lol:

Hoe oud ben jij? (stond vast al ergens, maar ik kan niet alles teruglezen als ik ondertussen een bericht typ). Ik word in november 29 en mijn vriend is 30…



Groetjes Garfield

Ik ben 27 en mijn man wordt in dec. 29.

Lijkt me welleuk bij een rechtbank werken, of maak je niet echt rechtzaken mee?

Lieke :mrgreen: :mrgreen:

Hoi Lieke,



Jawel, en ik zie alle ellende van stellen die uit elkaar zijn en vechten om de kinderen en de alimentatie :roll:

Dat doe ik nu anderhalf jaar, daarvoor heb ik bij straf gezeten, dus ik heb al het nodige gezien ja. Maar ik vind het werk nog steeds leuk en dat is het belangrijkste, toch?!



Groetjes Garfield

Ja zeker, ik heb het voordeel dat ik part-time werk, hou ik tijd over voor leuke dingen in het leven. mijn grootste hobby is mijn hond en verder doe ik graag scrapbooken(ik hoop dat je weet wat dat is).

Sinds 3 maanden heeft m’n vriendin een kleine waar ik tegenwoordig ook veel te vinden ben.hihihi :oops: :oops:

Zij zit ook op kok, maar dan bij babypraat.

lieke :dance: :dance: :dance:

Ik werk inmiddels ook 32 uur, dus dat ga ik zeker zo houden… ookal ben ik dadelijk afgestudeerd. Duurt nog wel twee jaar hoor! Leuk dat je vriendin ook op KOK zit en je alvast bij haar kunt ‘afkijken’, hihi!

Nou, ik ga nog even CSI kijken :!:



Groetjes Garfield

He garfield, ik ga stoppen hond moet uit… :cry: :cry: :cry:

Was gezellig en tot morgenavond ofzo hoop ik…



Lieke1

Heeee het is hier al lekker druk aan het worden.

Ik werk 38 uur, ik merk wel dat ik het te veel vind.

Maar wie weet binnenkort minder :wink: .

:-* jentel

Garfield, Jolanda ja wij zijn echt verslaaft :oops: , maar dat wordt de rest ook nog wel :wink:

:-* jentel

hallo Ik kom ook maar eens hier kijken.

Ik ben bibi-jane en sinds 30 juli 2004 getrouwd met reinhard de vader van mijn 2 kindjes Chayenne (7) en Quinten (bijna 5) en we gaan nu voor kindje 3 ben ook deze maand gestopt.



Bij chayenne was ik met 1 maand zwanger, bij quinten met 5 maand hopelijk gaat het nu ook snel.



Ik werk parttime als schoolschoonmaakster voor 9 uur per week, en mijn man maakt dakkapellen chayenne zit in groep 4 en quinten in groep 2

ben overdag full time moeder, en als om 16.00 Rein thuis komt is pappa de gene die voor de kids zorgt, dan is mama niet meer nodig vinden de kinderen.

oja vergeten te vermelden hoe oud we zijn.

Ik wordt 8 oktober 30 en Rein wordt 27 dec 34

Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen.

Heb je foto’s van je kindjes :?: of heb je dat liever niet :?:

:-* jentel

ja heb ik, moet ik even een oudere foto doen. want mijn eigen pc is kapot en de foto’s staan op die pc



Die krijg ik deze week hopelijk weer aan de praat, maar ik zou even van mijn backup een foto plaatsen

hier de kinderen in malkenschoten afgelopen zomer