begonnen met klussen in sept.2005

Wie is er begonnen in september of eerder met klussen?



Wij zij al wel een tijdje bezig, maar sinds 1 maand echt serieus. D.w.z. dat we nu op de goededagen gaan klussen enz…

ik hoop snel van jullie te lezen.

liefs Lieke1 :smiley: :slight_smile:

Hallo,

Wij beginnen eind Oktober met klussen.

Niet dat we nu stil zitten :wink:

:-* jentel

dan hoop ik dat het voor jullie ook snel raak is, en dat we niet teveel tegenslagen krijgen zoals mk enz…

In mijn vrienden en kennissen kring zijn op dit moment veel kleintjes, dus het kriebelt wel heel erg om zelf zwanger te worden…

Liefs Lieke :smiley: :smiley: :smiley:

Bij ons zijn er ook veel kleintjes, en mooie buiken.

Dus bij jullie is het nu afwachten.

Lang duurdt dat he.

:-* jentel

Bij ons zijn er ook veel kleintjes, en mooie buiken.

Dus bij jullie is het nu afwachten.

Lang duurdt dat he.

:-* jentel

ja, dat duurt hete veeeeeeeeeeeeeel lang, maar ik heb geleerd dat je er niet veel mee bezig moet zijn maar dat lukt mij niet.

Hoe oud ben jij? ik ben 27 jaar.

:lol: :lol: Niet druk mee zijn, ja dat is een goeie, als iemand ons ook uit kan leggen hoe je dat doe. :wink:

Volgens mij denkt iedereen eraan.

Ik ben 25 gaan jullie voor de eerste, wij wel.

:-* jentel

ja, Wij gaan ook voor de eerste. Spannend he



Ik moet straks gaan werken :cry: :cry: :cry:

Dat is ook een voordeel als je mama bent, mag je minder werken haha.

Dat is zeker een voordeel. :wink:

Niet dat je het dan niet druk heb, maar wel leuk druk.

En het is zeker spannend, mijn vriend blijft roepen dat het de eerste keer raak is.(we zien wel)

:-* jentel

Wij zijn aan het aftellen. In mei gestopt met de pil en daarna bewust niet goed geklust. Wilde eerst mijn cyclus afwachten. Maar er stond al lang vast dat we t/m september zouden kijken en dan gaan we ervoor. Ben nu mijn duiveltjes aan het afwachten en dan gaan we ervoor. Wordt dus oktober. Hoop dat er dan ook zo’n topic komt. :lol:

Snap niet waarom hij 2 keer geplaatst werd. Sorry!!!

Jeeeeeeeeee iemand die bijna tegelijk met mij stopt,

Wat leuk, wij maken dan gewoon z’n topic :wink: .

:-* jentel

Heb je te snel op oke gedrukt, gebeurt vaker.

:-* jentel

Dan kom ik ook bij jullie topic, want het zal bij ons deze maand ook wel niet raak zijn…(als jullie dat goed vinden natuurlijk)

Natuurlijk, en hoezo zou het niet gaan.

Wel een beetje hoop houden hoor.

:-* jentel

ik heb ook wel hoop maar we hebben deze maand niet echt op de goede dagen geklust…druk,druk,druk. En als je dan op bed ligt ben je te moe om te klussen :naughty: :naughty: :naughty:

Ik ga zo werken, ik hoop vanavond hier weer te zijn…

Werkse.

:-* jentel

Wat leuk dat er al een aantal meiden bij elkaar zijn voor de volgende maand. Ik moet zeggen dat de spanning hier nu wel al aan het stijgen is hoor :oops: . Onze kinderwens is er al zo lang, maar nu gaan we er echt ‘werk’ van maken. Ik kan in ieder geval niet wachten en ik vind het erg gezellig dat we dat samen kunnen delen.

Ja dat is zeker gezelig.

Wij kunnen ook bijna niet meer wachten.

:-* jentel