nou ja in ieder geval na 15.15 het is maar 1,5 - 2 uurtjes zo voorbij.
o ja dat is wel te doen.
:-* jentel
Hallo. 'k ben hier maar even-moet gaan werken. Ik ben echt verslaafd denk ik want ik moest even kijken…
Veel plezier vandaag op deze topic en hopelijk tot vanavond
Liefs lieke1
He verslaafden,
Lieke, het is helemaal niet raar dat je het hier zo verslavend vindt hoor. Zeker in het begin. Je wilt het voor veel mensen geheim houden, maar je bent er toch volop mee bezig. Dan is dit eigenlijk de perfecte uitlaatklep toch? Bovendien kun je er nog wat van opsteken ook
Mijn vriend zegt altijd: ‘ga je weer naar je vriendinnetjes’ als ik naar boven achter de pc verdwijn, maar hij snapt juist heel goed dat ik hier mij ei kwijt kan…
Groetjes Garfield
MMM was helemaal de eerste maand heel erg verslaafd, kan gelukkig nu ook aan andere dingen weer gaan denken.
Maar toch trekt de computer wel erg :inlove:
Zo ben weer bijgelezen en heb hopelijk ook een goed vooruitzicht. Ik moet zeggen dat ik een zeurderige buik aan het krijgen ben, dus dat zou hopelijk betekenen dat de duivels onderweg zijn. Wanneer ik nu ongesteld zou worden, zou dat betekenen dat ik deze keer een cyclus van 28 dagen heb. Dat zou wel helemaal super zijn. Zeker gezien dat ik dan (theoretisch gezien) over 2 weken mijn eisprong zou hebben en aangezien we nu onszelf groen licht hebben gegeven, kunnen we er helemaal voor gaan!!! Zo dat was weer even een kleine update van mijn kant. Ik ga zo nog even sporten dus ik hoop dat het daarna doorzet!!!
Hallo hier ben ik ook weer.
Vandaag gewerkt.
hallo
Hoe is ie, ik heb zelf nog steeds een opgeblazen gevoel. Heb zelfs hoofdpijn (heb ik nooit). Heb honger als een gek steeds, mijn broeken kunnen niet dicht en dat terwijl de weegschaal steeds minder aangeeft.
Wordt er gek van, ben ook erg moe. Ben al een paar avonden vroeger naar bed gegaan als mijn man, en als hij boven komt slaap ik als een blok en dat gebeurt me toch nooit. erg hé
Ja raar, griep :?:
Want zwanger kan je nog niet zijn toch :?: (aan de banner te zien)
Zo, weer een werkdag achter de rug. Nu hoef ik zaterdag pas weer te werken
Balen dat je je niet lekker voelt Bibi-jane, inderdaad aan je banner te zien ben je niet zwanger.(al hoop ik het wel voor je)
Ha Jente, lekker gewerkt vandaag? bij ons was het druk maar wel leuk.
Liefs Lieke1
Bij ons was het ook druk, maar erg gezellig.
Zaterdag pas weer te werken, lekkerrrrrrrrrrrr.
nee officieel zou het niet kunnen. Maar ja de kans zit er wel in.
Ik had vandaag lekker vrij, we hebben wel bericht gehad dat onze dochter as dinsdag naar zwemles mag dus dat was wel weer leuk vandaag.
Ik geef de hormonen de schuld van de rare dingen die ik nu voel, ben ook net gestopt dus mijn lichaam moet omschakelen.
Als was ik bij chayenne ook gelijk zwanger, maar dat geluk zou ik nu nog wel niet hebben beetje vroeg nog
Zwemles leuk :mrgreen: .
En je zou het wel erg snel voelen dan, maar alles kan.
Zou wel leuk zijn.
Leuk he, met je dochter gaan zwemmen. geniet er maar lekker van.
Ik vind mezelf best slecht…Ik ben net terug van werk en de hond vraagt om aandaagt, maar iedere keer als hij met z’n kop op m’n schoot komt en ik druk aan het typen ben loopt hij heel zeilig naar zijn baasje.
Ooo wat ben ik een dierenbeul… :doh: :doh: :doh:
lieke
aaaaaaaaaaa geef hem even een knuffel.
ach nee er is niks, maar vind het wel heel raar hoor.
Maar goed we oefenen gewoon door, en we zien wel als het wat geworden is.
Heb afgelopen week wel al een maxi cosi en maxi priori gekocht via ebay was een koopje. En toevallig allebei dezelfde print. Kon het niet laten.
Ze staan nu op onze kamer, want niemand mag het weten. De kinderen weten het wel maar die weten dat het ons geheim is.
Zijn jullie ook al aan het kijken wat er zoal tekoop is, en wat je mooi vind of ben ik alleen zo gek.
Heb al favoriete kaartjes, gedichtjes en traktaties opgeslagen voor de kids dadelijk op school.
Koop het nog niet hoor, maar kijk wel vast rond. Erg hé hebben jullie dat ook???
hahah, wij hebben 5 honden. Als je hier aandacht geeft ben je ook werkelijk de hele dag bezig hoor. De een is nog jaloerser dan de ander.
Ach ja het is bijna dierendag, de dieren vragen om aandacht en extra lekkers rond die tijd hahaha dat weten ze gewoon
Nee, echt alleen jij bent zo gek.
Nee , grapje wij kijken wel maar kopen niet, maar ik denk dat het bij de eerste toch anders is.
Of heb je dat bij de eerste ook al gedaan :?:
Kunnen ze dat geheimpje wel bewaren :?:
Vijf honden :shock: , wonen jullie op een boerderij :?:
Nee, ik durf nog niks te kopen. (ik ben een beetje bijgelovig en misschien brengt het ongeluk.) erg ben ik he.hihihihihi
Ik wou eigenlijk een foto van mijn hond erbij zetten, maar ik krijg het niet voor elkaar. Weten jullie hoe dit moet, de pc geeft aan dat de foto te groot is .
Lieke1 & hondje