Als ik vanavond ongesteld word, kan ik dinsdag nog bloed prikken. Als ik morgen ongesteld wordt, gaat dat pas woensdag/donderdag worden.
Ik mocht v.a. cd2 t/m 4…
Balen Lakeisha als je al weet (voor je gevoel) dat het eraan zit te komen en dat toch een dag overtijd gaan. Is altijd zo wanneer geloof ik als je erop zit te wachten. Kan zelf op mijn cyclus bijna de klok gelijk zetten en moet je eens iets hoppa is het ineens een dag of zelfs 2 meer :wall:
Succes met bloedprikken en hopelijk goeie uitslagen voor je! :thumbup:
Bigsby ben nog niet begonnen, dat wordt geloof ik 17 maart als ik me niet misreken (CD21). Dan moet ik minstens 10 dagen spuiten, moet er een menstruatie komen (ha zul je zien ben ik ook weer laterder :silenced: ) en pas daarna mag ik beginnen met de tweede spuit erbij. Dus als het heeeeel erg meezit betekend dat donderdag de 25e de echo gepland krijg mijn menstruatie dan ook net doorgebroken is en ik spuit 2 erbij krijg. Die spuit ik ong 10-14 dagen dat wisselt een beetje, voordat we de punctie hebben. Rond half april dus een mogelijke terugplaatsing. :dance: Beetje spannend want dan ben ik als dat helemaaaal goed verloopt begin december uitgerekend. :silenced: Gelukkig weet ik vooraf al dat ik met ong 38 weken ingeleid ga worden dus bevallen doe ik niet begin december. Dat wordt eerder half november dan. Wel supermooi gemikt eigenlijk want in september ong wordt hopelijk onze nieuwe keuken geplaatst (kan ik daar flink nog poetsen gni gni) dan hebben we die maand Casper zijn tweede verjaardag. Dan nog even rust, bevallen en daar achteraan de feestmaand. In het nieuwe jaar mag Casper dan geloof ik ook beginnen met de PSZ. Hoeveel mooier wil een mens het hebben?
Hoe is het met jou?? De spanning nog niet toegeslagen en je nuchterheid nog steeds de overhand? :thumbup:
Ja ik baal er ook echt van :wall: Nu MAG het van mij een keer eerder komen, komt het niet :wall: Zo zie je maar, we hebben niets in de hand
Rhiannon, jij hebt het dan (als alles verloopt, zoals het verlopen moet) goed uitgedacht he :lol: Ik ben benieuwd! :thumbup:
haha Lakeisha, je zult nu maar zien dat je toch zwanger bent :lol: :lol:
Rhiannon, een decemberkindje is ook leuk :mrgreen: behalve dat je dan echt alles in een maand heb :lol: :lol:
Maar goed ik zou er best weer 1 in december willen hebben hoor! als ik er nog maar 1 krijg :roll:
Het zou mooi zijn als het in april gelijk raak zou zijn, :thumbup:
Hier doen we ons best om niet ongeduldig te zijn :oops: de klustijd is weer aangebroken dus we doen ons best :mrgreen:
Nog 1 week wachten, en laat ik nou net een berichtje in mijn inbox vinden dat ik op die dag op sollicitatie gesprek kan komen :think:
Ik zal ze morgen maar ff bellen om te vragen of het later kan :think:
Nog niet Lakeisha? :o Zal ik stiekem duimen?
Bigsby hahaha december in die zin maakt me niet veel uit hoor, maar ik wil toch liever niet op 6 december weer bevallen. Mijn geest(esgesteldheid) kan best veel hebben maar ff niet die datum. En overtijd lopen? :oops: Oh ik moet er niet aan denken. Allemaal te lastig dus dan maar inleiden, maar wat klets ik allemaal nog hypothetisch.
Sjemig dan is een sollicitatie misschien toch wat teveel stress. Groot gelijk dat je vraagt of het ietsjes later kan.
Bigsby, dat zou een mooi geschenk zijn hoor :inlove: Maar nog helemaal niets :think: Dan heb ik weer kramp en denk ik elke keer als ik naar de wc ga dat k bloed zal vinden maar nee hoor…
Rhiannon, duimen mag altijd Het maakt mij nu echt geen bal meer uit welke maand ik (eventueel) zou bevallen, als ik het maar mag meemaken :shifty:
Maar denk niet dat ik zwanger ben hoor…de gyn zei zelf dat ze al iets zag zitten en dat was waarschijnlijk menstruatiebloed…Dus ga er gewoon vanuit dat als het vanavond/vannacht niet komt, dan morgen welal blijf ik hopen van niet
Eh meiden, ik ben bang dat ik me hier af moet melden :shifty:
Ik ben zwanger!!! :inlove:
:lol:
Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
@bigsby wrote:
Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Dank je wel meis! :-* Volgende ben jij! :-* Samen zouden we doorgaan toch?
Ik hoop het zo meid
Maar ondertussen ga jij lekker genieten :-*
Ik ben het echt aan het proberen maar denk dat het morgen pas werkelijkheid word :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: ja kan ik me voorstellen :lol: :lol:
Whaaaaa wat gaaf!!! :mrgreen: :dance: Gefeliciteerd!! Geniet ervan!
Even geleden dat ik op het forum ben geweest, heb even mijn gedachten ergens anders op gezet. Had hele goede hoop dat het deze ronde goed zat omdat mijn temperatuur heel hoog bleef, helaas zakte hij ineens 0,3 graden en werd ik dus afgelopen zaterdag ongi. Ondertussen het zaad van mijn man weggebracht en maandag weer wezen prikken, nu is het wachten tot de 31ste op de uitslagen.
Lakeisha: :hug: had het je zo gegund
He wat balen!! Hopelijk komen er goeie uitslagen terug en de 31e zitten we dus alletwee bij de gyn. Jij voor de uitslagen en ik voor een uitgangsecho. :thumbup: Dan zit je tegen die tijd alweer (bijna) aan het eind van deze cyclus? Dubbel spannende tijd voor jullie zeg!
@Rhiannon wrote:
He wat balen!! Hopelijk komen er goeie uitslagen terug en de 31e zitten we dus alletwee bij de gyn. Jij voor de uitslagen en ik voor een uitgangsecho. :thumbup: Dan zit je tegen die tijd alweer (bijna) aan het eind van deze cyclus? Dubbel spannende tijd voor jullie zeg!
Spannend dat jij dan ook bij de gyn zit, wat is een uitgangsecho precies?
Het is een beetje dubbel want als er goede uitslagen komen dan weet ik niet of ze wel verder gaan kijken ofdat we het nog een jaartje moeten proberen.
Ik zit dan nog niet aan het eind van mijn cyclus maar op dag 19 precies de dag dat ik al 2 keer mijn eisprong heb gehad dus daarna is het wachten inderdaad niet meer zo lang.
Oef das idd een lastige, je wilt eigenlijk niet dat ze iets vinden aan de andere kant een ‘klein’ probleempje wat goed op te lossen is zou ook handig zijn. :shifty:
Wij zijn net weer begonnen met een nieuwe IVF poging. Ik krijg die dag te horen of ik dan mijn tweede spuitje per dag erbij mag zetten om eitjes te kweken. :thumbup: Iets minder spannend dan bij jullie denk ik.
voor jullie :hug: