Das mooi snel Patripiex! :thumbup:
Mutsie is toch ook reuze spannend allemaal. Je weet deels wat je kunt verwachten maar juist het stuk wat je niet weet is het spannendste. HSG de volgende stap dus voor jullie succes alvast!
Bigsby zodra mijn menstruatie er weer is mag ik bellen voor de recepten en echo etc. Die cyclusopvolging doen ze als het goed is maar 1 maand hoor. Dat scheelt al nietwaar? Dubbel is dat he aan zo’n medische molen. Je gaat telkens met je gedachten naar wat als ze iets vinden, wat kunnen ze dan doen, hoe ver gaat het, wat wil ik wel en wat juist niet?
Bij mij zijn ze er niet per toeval achtergekomen hoor. Sterker nog ik heb mijn eigen oude dossier bij mijn oude gyn opgehaald omdat ik op mijn 15e een enorme cyste heb gehad aan mijn eierstok. Veel ontstekingen erbij, zware medicatie en buikspoelingen maar helaas alles toch verkleefd. Daarvoor was die kijkoperatie omdat ik dus al had verwacht dat alles toch ondanks de moeite die gedaan is verkleefd zou zijn. Dus mijn gevoel gaf me zelfs al aan dat het IVF zou moeten worden voor we 100% zekerheid hadden. 1 voordeel had het wel de schok toen ik het hoorde was niet heel groot. En mijn man (toen nog vriend) en ik hadden er dus ook al relatief veel over gesproken. Voor IVF is de ‘moeite’ die een man ervoor moet doen relatief klein. Al had hij ook best een paar spuiten willen zetten als het nodig was geweest. Hij hoeft enkel eens in de zoveel tijd even bloed te prikken om bepaalde ziekten zoals Hep etc uit te sluiten en heel af en toe een donatie in te leveren.
En het scheelt ook dat ik het niet zo erg vind om spuitjes te zetten. Doe ik liever dan pillen slikken. Voor mij zou Clomid bv vreselijk zijn :silenced:
Klinkt raar mss maar ik vind zelf IVF relatief weinig gedoe. Hoef enkel eens per dag aan 1 of 2 spuitjes te denken (ha je slikt ook foliumzuur dus dat kan er dan ook wel bij nietwaar?) Gemiddeld voor 1 behandeling ga ik voor een uitgangsecho (baarmoedertjek zeg maar) dit is na ong een week of 2 spuiten, dan een tijdje spuiten om eitjes te kweken, in die periode ga ik voor ong 2 a 3 echo’s. Dat is wel over kortere tijd ong 1 of anderhalve week. En dan plannen we al de punctie. 5 a 6 x naar het ziekenhuis over 2 maanden gezien. Het lastigste is er zo min mogelijk aan te denken. Als je spuit denk je aan de groeiende eitjes, als je een terugplaatsing hebt gehad aan de uitkomst. Maar of dat zoveel anders is dan in een ‘gewone’ cyclus? Eerst je eisprong en of die er wel is, dan je 2 wachtweken van eisprong tot NOD. Het gekke is dat ik bv WEL de zekerheid heb dat er een ‘eisprong’ (punctie) is geweest en zelfs dat er een bevruchting is (meestal meerdere ) dus dat eerste stukje is eigenlijk zelfs iets minder spannend. :mrgreen:
Maw hoe nuchterder je erin staat hoe minder gedoe het eigenlijk is. Ik denk maar zo, tot aan de terugplaatsing heeft het ziekenhuis er meer werk aan dan ikzelf :lol: allemaal relatief.
Maar jij werkt geloof ik ook nog parttime toch? Maakt het misschien wat lastiger, al heb ik bij de eerste 2 pogingen ook nog gewerkt bijna fulltime en door daar open te zijn over het hoe en waarom ging ook dat best aardig.
Jeetje toch klinkt het als een heel gedoe, maar het is voor een goede reden vind ik
Ik vind spuiten verschrikkelijk, laatstaan dat ik het zelf moet doen :shifty:
Maar goed ik zie wel hoever we gaan, het scheelt dat het mijn keuze is aangezien ik het allemaal moet ondergaan. Mijn vriend vind het niet echt wat, maar als ik het wil doet hij het wel. Hij wil wel graag een 2e dat scheelt.
Verder zie ik wel wat ze morgen zeggen, misschien is er wel niks…
Hopelijk word jij snel ongesteld, kun je weer beginnen
Mag ik vragen wat er met Bregtje * aan de hand was? ik heb toen wel jou topic gezien maar niet gevonden wat er met haar was.
Bigsby hoe was het bij de gyn??
Met Bregtje* was overigens niets aan de hand. Hebben we allemaal uit laten zoeken incl chromosomenonderzoek (we waren er snel over uit dat we ALLES uitgezocht wilden hebben dus ong een uur na de bevalling stond oa de kinderarts al naast ons bed :shifty: ) en daaruit bleek enkel dat de placenta op was. Letterlijk overdragen dus, terwijl we door de IVF natuurlijk ook heel erg zeker waren van de termijn. We zaten zelfs ‘nog maar’ op 41 en 1 of 2 dagen. (al met al precies 9 kalendermaanden in mijn buik) :wall: Nogal frusti zeker net na de bevalling toen we alle uitslagen kregen (heeft ong een week of 8 geduurd) maar gaf wel hoop voor de toekomst. Zo hebben we het iig kunnen relativeren. En mede daarom met Casper ook afgesproken dat hij indien hij goed zou groeien rond de 38 weken gehaald zou worden. Dus toen op een best prettige manier een inleiding gehad. :thumbup: Bij een volgende gaat het wat ons betreft echt weer zo!
dat is precies de reden waarom een vriendin van mij volgende week ingeleid wil worden, zij was afgelopen dinsdag uitgerekend, en ze had gelezen dat er naar 41 weken meer kans was op een vroegtijdige overlijden.
ik kan niet uitdrukken hoe boos ik dan zou zijn, jeetje het besef dat er niks met Bregtje* aan de hand was en dan toch overleden
Ik vind dat echt zo erg voor jullie :hug:
(Dit heb ik ff gecopieerd van een ander topic)
Ze heeft eerst alles doorgenomen, daar kwam niks bijzonders uit. We zijn beide nooit geopereerd, geen drugs gebruikt, geen trauma’s meegemaakt, enz…
Daarna heeft ze een inwendige echo gedaan, zoals ze kon zien zaten er geen cyste’s en kon ze zien dat ik mijn ei al had gehad (had ik ook niet anders verwacht. )
Ze wil dat ik een maandje ga temperaturen, dat is iets waar ik eigenlijk nooit aan wilde beginnen maar helaas moet het maar Verward
Op dag 2,3 of 4 moet ik bloed laten prikken (als ik ongesteld ben geworden) en op dinsdag 16 maart heb ik een afspraak met een fertillitiearts (gister met de verpleegkundige) dan gaat hij weer een echo doen en verder hangt het af van de bloeduitslagen.
pfff ik vind dit allemaal zo lastig, waarom kan het nou niet gewoon weer uitzich zelf gebeuren.
Niet voor niets is de eerste fase van rouw boosheid was hier wel redelijk snel over gelukkig want eigenlijk kon niemand er iets aan doen. Er zijn iig geen medische missers geweest. Dat had ik ws moeilijker kunnen verwerken.
Fijn dat de echo er iig goed uit zag! Dat bloedprikken is verstandig. Ook nog niet zo lastig. Temperaturen wel iets meer. Elke ochtend op dezelfde tijd. Maar minstens zo belangrijk hoor. Je kunt er behalve je eisprong (dat zit wel goed heb je al gezien) ook uithalen of je progesteron goed genoeg stijgt aan je tempstijging. Niet alle artsen zijn er voorstander van, maar het is wel de manier om je cyclus nog beter te leren kennen. En de kans om ‘zo/gewoon’ zwanger te worden is echt nog niet verkeken hoor!
Eigenlijk is het hele onderzoek om te kijken of er iets is wat mis kan zijn een proces van dingen uitsluiten. Artsen gaan een rijtje af, PCO, mogelijke infecties etc. En hoe minder er aan de hand is hoe beter eigenlijk. Al is het ook best lastig om telkens te zien dat er dus niets gevonden wordt want je vraagt je dan toch af waarom je nog niet zwanger bent. Al zie ik het naar de arts gaan ook als een manier om wat uit handen te geven. Niet meer iedere maand denken van sjips weer niet gelukt etc (zit nog wel in je hoofd natuurlijk) maar zien als weer een stapje dichterbij een antwoord. Aangezien je niet zelf al die onderzoeken kunt doen geeft het soms ook wel wat rust door het juist uit handen te geven. Hoop dat je voor je alle onderzoeken door bent zwanger bent zodat je iig geen volgende stappen hoeft te zetten!
Met het temperaturen ben ik echt niet blij, dat lijkt me zoo niks :?
maar goed voor 1 maandje.
Gelukkig hoef ik ook niet lang te wachten, ja nu is het wachten tot ik ongesteld word (hopelijk niet )
En dan nog anderhalve week wachten tot de uitslag binnen is en dan mag ik alweer, dat valt me dus allemaal mee!
Nogmaals bedankt voor alle uitleg :-*
bigsby: temperaturen is zo makkelijk. Ik doe dat al sinds januari 2009 en weet nu niet beter meer. Je raakt er aan gewend. Er ligt standaard een schriftje, pen, doekjes en een termometer op mijn nachtkastje.
Al is het in het begin wennen om dat als eerste te doen en dan pas plassen oid.
Rhiannon: oh wat erg om te lezen, van jullie meissie :hug: :hug: Wat moeilijk :hug: :hug:
Hier moet hub morgen naar het ziekenhuis. Ventje is nu al stik zenuwachtig en stelt allemaal vragen. Alsof ik alles weet :lol: Hij schaamt zich nu al en wil het liefst helemaal niet gaan. Heb al gezegd dat hij echt niet de eerste man is die met een potje bij de balie staat! :lol:
Mutsie, haha dat is het enige wat de man hoeft te doen, zijn potje weg te brengen :mrgreen:
En dan krijgen jullie met een week de uitslag, dat was bij mij tenminste zo.
Gelukkig hoef je niet zolang te wachten.
Hopelijk word hub zijn zaad goedgekeurd
Zo eindelijk weer internet thuis en mijn laptop is ook meteen weer opnieuw geinstalleerd. Dus even snel reageren.
@sophie wrote:
hé meis,
wat ik heb gemerkt nadat we een afspraak hadden gemaakt is dat je steeds je grenzen verlegt.
Ik zelf heb een verleden met cystes en toen het na een jaar proberen niet lukte zijn we naar de ha gegaan…we gingen naar het zkh voor de eerste onderzoeken en alles was goed bij mij en het scheen bij mijn man te liggen!!
even een omschakeling was dat…maar ik heb altijd gezegd voor mij geen hormonen en geen polonaise aan mijn lijf…maar onze grootste wens blijft en ik wil wel kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben als het niet lukt…dus je verlegt steeds je grenzen…
nu beginnen we over 4 weken met hormonen spuiten voor icsi
ik ben er echt doodsbenauwd voor en zie er echt tegenop, maar ook daar groei je naar toe!!
heel veel sterkte komende tijd en hou ons op de hoogte
dikke knuffel
Sophie, bedankt voor je reactie. Ik denk ook inderdaad dat je steeds je grenzen gaat verleggen, als de wens zo sterk is dan moet je wel.
Dat moet inderdaad even een omschakeling geweest zijn dat het bij je man ligt. Ik wil je heel veel sterkte wensen met je eerste icsi binnenkort.
Ik ga van het weekend eens kijken naar jullie verdere topics zodat ik ook van jullie allemaal op de hoogte blijf en ik jullie op de hoogte kan blijven houden.
@Mutsie86 wrote:
hoi,
Ik wil je even heel veel succes wensen met alles.
het vliegt mij ook wel eens naar de strot allemaal. Wij zijn nog maar net begonnen in de mmm (wel al vanaf juli 2007 ‘‘bezig’’) Ik vind het soms echt eng en kan er nachtmerries van hebben. Maar andere momenten denk ik: wij gaan er voor! 200% als het niet meer is :lol: Maar ik vind het allemaal wel reuze spannend.
Ik probeer niet teveel naar mijn omgeving te kijken. Ik geniet van elke baby maar wel met de gedacht: ik hoop zo dat wij dat ook eens mee mogen maken!
Succes met alles!!
zit jij ook op een scrapforum? ik zat bij je www te kijken en zag een bekend hoofd tussen je vriendjes :mrgreen:
Bedankt Mutsie, tot nu toe ben ik er redelijk nuchter onder. Ik hoop dat dat zo blijft, maar ik ken mezelf en dat duurt meestal niet lang. Heb vooral veel moeite op mijn werk omdat er 5 collega’s zwanger zijn, gelukkig zijn er al 2 met zwangerschapsverlof dus die kom ik niet meer tegen maar mijn directe collega is nu dus 10 weken en heb echt aangegeven aan haar dat ik er nu even niet tegen kan als ze er constant over praat. Het klinkt misschien hard maar zij was in 1x zwanger en weet niet hoe het voelt om maand na maand teleurgesteld te worden. Daarom heb ik ook zoveel respect voor de mensen hier die al jaren bezig zijn. Vind het knap dat jullie er zo open over zijn en het nog steeds volhouden. Hoop ook echt dat ik die kracht zal vinden mocht het bij ons ook jaren gaan duren.
Ik wil jou ook succes wensen met de verdere onderzoeken.
ik zit inderdaad op een scrapforum, meerdere zelfs, ben wel benieuwd wie die bekende is. stuur me anders een pb is misschien een beetje raar om haar naam hier te noemen
@bigsby wrote:
Ze heeft eerst alles doorgenomen, daar kwam niks bijzonders uit. We zijn beide nooit geopereerd, geen drugs gebruikt, geen trauma’s meegemaakt, enz…
Daarna heeft ze een inwendige echo gedaan, zoals ze kon zien zaten er geen cyste’s en kon ze zien dat ik mijn ei al had gehad (had ik ook niet anders verwacht. )
Ze wil dat ik een maandje ga temperaturen, dat is iets waar ik eigenlijk nooit aan wilde beginnen maar helaas moet het maar Verward
Op dag 2,3 of 4 moet ik bloed laten prikken (als ik ongesteld ben geworden) en op dinsdag 16 maart heb ik een afspraak met een fertillitiearts (gister met de verpleegkundige) dan gaat hij weer een echo doen en verder hangt het af van de bloeduitslagen.
pfff ik vind dit allemaal zo lastig, waarom kan het nou niet gewoon weer uitzich zelf gebeuren.
Dus ze hebben direct een echo gemaakt, ik hoop dat ze dat bij mij ook gaan doen dan weet je meteen weer wat meer.
Gelukkig was wel alles in orde bij je. Ik wil je heel veel succes wensen met de verdere onderzoeken.
@bigsby wrote:
Dat vraag ik mezelf ook steeds af, waarom lukt het niet uitzich zelf, waarom moet het zo lang duren, waarom moet het zo zwaar zijn, waarom waarom waarom en zo kan ik nog wel even doorgaan. Helaas zijn dit vragen waar niemand antwoord op kan geven. Gelukkig hebben we elkaar om elkaar te steunen.
Ik ben al 4 maanden aan het temperaturen en in het begin is het vervelend maar je went er aan. Ik heb een klein agendaatje met pen en de digitale thermometer standaard naast mijn bed liggen. Het enigste wat ik wel vervelend vind is dat ik zelfs op mijn vrije dag de wekker moet zetten. Ik kan heel goed zien wanneer mijn eisprong is geweest en ook helaas wanneer mijn ongi gaat beginnen.
Ik denk dat ik meer moeite zal hebben met het bloedprikken, daar heb ik echt een hekel aan.
@Mutsie86 wrote:
Hier moet hub morgen naar het ziekenhuis. Ventje is nu al stik zenuwachtig en stelt allemaal vragen. Alsof ik alles weet :lol: Hij schaamt zich nu al en wil het liefst helemaal niet gaan. Heb al gezegd dat hij echt niet de eerste man is die met een potje bij de balie staat! :lol:
Tja hij is natuurlijk bang dat het aan hem zou liggen. Moet zeggen dat het me ook niet zo leuk lijkt om met dat potje bij de balie te staan, iedereen weet wat er in dat potje zit .
Is het allemaal gelukt?? Wanneer krijg je de uitslag?
Rhiannon ik vind het zo knap dat je er zo open over kan schrijven, je hebt al zoveel meegemaakt. Ik weet niet zogoed hoe ik het moet zeggen maar heb zeer veel respect voor je hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat je snel weer ongi bent zodat je weer kunt beginnen.
Ik merk ook op het forum dat jij vaak op mensen reageerd, dat vind ik heel lief van je.
Poeh dat is een hele lap tekst geworden…maar goed ik ben weer helemaal bij gekletst. Heb nog wel wat vraagjes maar die stel ik wel even in een aparte reactie.
Wij komen nu in DE dagen, nu vroeg ik me af of we wel gewoon sex mogen hebben donderdagavond als we vrijdag naar het ziekenhuis moeten? Wil deze ronde natuurlijk gewoon weer optimaal benutten.
Kunnen ze ook zien wanneer je eisprong verwacht wordt?
Stel ik zou vrijdag mijn eisprong hebben kan het dan kwaad als ze een echo gaan doen?
En zouden ze eventueel nu al kunnen zien of mijn man’s zaad zich goed houdt in mij als we het hebben gedaan donderdag mochten ze die echo doen? Of bekijken ze dat op een andere manier?
Moeten we eigenlijk een vragenlijstje maken, zou namelijk niet zo goed weten wat ik moet gaan vragen.
Wat hebben jullie de eerste keer gevraagd??
Mutsie alles goed gegaan? Hub niet last minute naar huis gehold? :o Weet je mede om zulke dingen vind ik een ferti-afdeling wel erg prettig. 1 balie waar alleen maar mannen komen om zaadjes in te leveren. Maar ja manlief heeft het ook niet altijd voor het kiezen gehad hoor. Zelf een invalidentoilet omdat er geen kamertje was :shifty:
Ik heb bv weer veel respect voor de dames die dus alle dagen tempen (al herken ik het een beetje in de zin van zelf ook een pietsie controlfreak zijn :oops: ) voor mij is IVF dan weer prettiger. Maar ben ook wel iemand die vooral ook probeert overal iets positiefs uit te halen. Lukt meestal wel en als het niet lukt (een dagje oid) boeien het zij zo moet ook kunnen. Duurt het te lang heb ik ‘hulptroepen’ een paar in mijn directe omgeving in de zin van goede vrienden en dan nog MW die ik eigenlijk altijd kan bellen. Dat heb ik wel geleerd in de loop van de jaren, niet te lang aanmodderen maar hulp vragen.
Patripiex, een samenlevingstest (dus kijken of de zaadjes blijven zwemmen) timen ze meer hoor. Maar vragen staat vrij natuurlijk. Sommige ziekenhuizen doen dat onderzoek niet meer omdat ze er geen toegevoegde waarde meer in zien. (als er nl ondanks dat alles eigenlijk goed eruit ziet etc geen zwangerschap komt is IUI bv een eerste stap ongeacht of er wel of geen samenlevingstest is gedaan) Een lijstje maken kan voor jezelf maar je kunt de eerste afspraak ook zien als een afspraak om info te halen ipv te brengen. De arts zal zelf wel met vragen komen en vaak komen er dan ook wel vragen bij jezelf. Een eisprong kun je niet verprutsen door een echo hoor zelfs een bevruchting niet. Een eisprong kun je ook redelijk goed zien op een echo. Ze zien dit aan een combinatie van je baarmoederslijm en het follikel.
Ik reageer overigens vooral veel omdat ikzelf natuurlijk ook (deels) in de schoenen van de ‘beginnende’ ziekenhuiswandelaar heb gestaan. En dus ook weet hoe frustrerend, soms een beetje beangstigend het kan zijn als je voor die eerste stap staat. En tja ik kan wel geheimzinnig over IVF etc doen maar wat daar het nut van is weet ik niet. Voor mezelf heb ik daar niets aan, ik zeg altijd maar dat mensen geen helderzienden zijn en als IK ergens mee zit en bv begrip vraag voor mijn humeur oid dat het wel zo ‘eerlijk’ is als ze ook weten waar we mee bezig zijn nietwaar? Al weet ik ook hoe lastig het soms is om dat begrip te vragen. Je wilt niet miepen ed, al ben ik niet zo van het miepen (wat moet gebeuren moet gebeuren want tja wij willen toch een kindje?) maar meer van het onder een steentje kruipen en me een paar dagen niet laten zien/horen.
Ongesteld ben ik overigens en zal deze week wel horen of we mogen starten! Toen ik vorige maand vertrok gaf de arts wel al aan dat het rustig was dus heb goeie hoop! :dance:
Rhiannon, yesss je bent ongesteld, super! hopelijk gaan ze snel weer beginnen met een nieuwe behandeling
En ik hoop voor jou dat je deze ronde gellijk zwanger raakt en het ook mag voldragen
Partripiex: die echo was op eigen verzoek, normaal doen ze dat bij een intake niet maar ze wilde wel ff wat laten zien.
Ze zag aan mijn slijm dat mijn ei al voorbij was, en ze ging mij mijn eileiders laten zien.
Links ging gelijk goed, er zaten ook genoeg eiblaasjes, maar rechts kon ze niet goed laten zien maar ze zagen er beide goed uit zover ze zo kon zien.
Maar dat zegt nog niks.
En als je echt bang bent dat je wat vergeet te vragen kun je voor de zekerheid een lijstje meenemen.
Rhiannon mooi dat je ongesteld bent, ik hoop dat het inderdaad zo rustig is en je snel kan starten en positief zal testen en alles goed gaat
Bedankt voor je antwoorden, ik ga maar gewoon afwachten wat er allemaal gezegd en gevraagd wordt morgen.
Bigsby, oh dus ze doen bij de eerste afspraak nog geen echo, jammer. Ik zal het zeker aankaarten wie weet of hij/zij het wel doet??
Ik hoop dat jij of niet meer ongi wordt of dat je het snel bent zodat je kan beginnen met temperaturen en bloedprikken en weer wat meer te weten gaat komen.
Ga nu even lekker een filmpje op bed kijken en laat morgen wel weten hoe het is gegaan. Ben best zenuwachtig.
Vanmiddag naar de gyn geweest, was best spannend. We hadden een hele aardige vrouw die van alles heeft gevraagd en uitgelegd. Ze heeft ook een echo gedaan en alles zag er goed uit, geen cystes enzo. Ze heeft beide eileiders bekeken en die waren ook goed. Ze zag dat mijn eisprong vandaag of morgen zou zijn, dus ze gaf ons de opdracht om vandaag en morgen zeker te klussen. Vrijdag moet ik bloedprikken en mijn man moet 10 maart zijn zaad inleveren. Mocht ik weer ongi worden dan moet ik op dag 3 (zou ongeveer 15 mrt zijn) nog een keer bloedprikken. We hebben op 31 maart een 2e afspraak staan om alle uitslagen te bespreken.
Ze zei wel om me nu nog niet al te druk te gaan maken en dingen te gaan opzoeken enzo op internet, eerst maar eens afwachten wat eruit komt. Dus van het weekend ga ik maar weer eens wat leuks naaien
Je hebt dus ook een echo gehad, heel goed! toch ff een fijn gevoel h’e dat alles wat ze konden zien goed is h’e.
Maar jij moet 2x bloedprikken? ik mocht alles tegelijk doen (als ik ongesteld word)
Rhiannon, hoe gaat het nu met je? ben je al weer begonnen?
Wat “heerlijk” om hier mensen te zien die met dezelfde vragen zitten als ik :shifty:
Ik heb afgelopen woensdag een afspraak gehad met de fertiliteitsarts en toen heeft ze al een boel onderzoeken gedaan :shock: Ik had een inwendige echo, kweekje en uitstrijkje. Ik moest gisteren of vandaag ongesteld worden en dan mag ik bloed prikken. Ik moet dan ook direct bellen voor een echo op cd10. Ongeveer een week na mijn eisprong moet ik weer bloed laten prikken. Hub moet ook zijn zaadjes inleveren maar moet daarvoor nog een afspraak maken. Hij mocht ze alleen niet inleveren in mijn vruchtbare dagen :think: Dat snap ik niet helemaal :think:
Op de echo zag ze al iets zitten van 12 mm en ze ging er vanuit dat dat al mijn menstruatie was. Het zou kunnen dat ik zwanger zou zijn, maar dan zou ze nog niets kunnen zien. Vandaar dat we er gewoon uitgaan dat we vandaag of morgen ongesteld worden.
Gisteren heb ik een andere foliumzuur gehaald, ik had namelijk eerst die van Etos, maar heb nu evasin ofzo :think: Ik hoop zo dat ik vandaag nog ongesteld word want dan kan ik dinsdag bloed prikken en gaat alles net even iets sneller(hoop ik) Of ik hoop natuurlijk helemaal niet ongesteld te worden Maar dat is tegen beter weten in.
Lakeisha, en nog steeds niet ongesteld? hopelijk ben je nu gewoon zwanger scheelt weer een heleboel afspraken :lol: :lol: :lol:
Ik denk dat hij ze niet op je vruchtbare dagen mag inleveren omdat jij zijn zaadjes zelf nodig hebt Er moet nl 2 tot 6 dagen tussen de eerste ejaculatie en de volgende zitten, en dat red je niet als jij in je vruchtbare dagen zit
Nee nog steeds helemaal niets hier. Maar ik verwacht wel ongesteld te worden hoor, want heb wel de bekende krampjes. Jammer genoeg word k het nu dus een dag later :?
Ohja, dat zei ze inderdaad, dat er een dag ofzo tussen moest zitten :shifty:
Balen meid :hug: dus dat word woensdag bloedprikken?
Als je vanavond nog ongesteld word?