balance board voor de WII; ervaringen gevraagd...

Oooo ik ben zo blij met KoK!!!

Ik heb er net ook 1 besteld, dus dit weekend sta ik te springen (als het niet te warm is natuurlijk :wink: )

Jenni, bedankt voor de tip :-* :thumbup:

ik heb hem zojuist ook maar even bij intertoys besteld :dance: :dance:

Het is echt heel leuk. Wij hebben hem sinds vorige week vrijdag. Ik stond al wekenlang bij Intertoys op de wachtlijst en dat schoot niet op. In al die weken was er geen enkele Wii Fit geleverd. Ik liep tie dag langs de Bart Smit toen hij daar net in de winkel werd gezet. Ze hadden wel 2 exemplaren gehad. :roll: Maar goed, ik was precies op tijd en voor die andere stond ook gelijk iemand in de winkel.

We vinden hem allemaal leuk. Tot nu toe is ie elke dag tevoorschijn gekomen. :thumbup:

maxime merk je al dat de oefeningen werken ?

ben zo benieuwt wil me echt iedere avond eraan houden even oefeningen te doen.

Ja hij is echt super he!!

Hier ook al(bijna)iedere dag erop gestaan.

Wij hebben hem vanaf vrijdag en ik heb alleen zaterdag niet erop gestaan,de rest van de dagen wel.

ps moeten er nog dingen bij of wordt ie helemaal compleet bezorgt ?

zag bij de bart smit een hoes erover en je ziet zoveel erbij dus vandaar mijn vraag

Wij hebben er verder niks bij,geen hoes ofzo?

Is dat een beschermhoes?

dit geloof je niet :shock:

bel ik naar bart smit om me reservering af te melden zijn ze net binnen gekomen. hahaha

dus ga even kijken of ik dan van de bestelling van intertoys af kan komen :pray:

want dan ga ik zo mijn balance board mooi ophalen :dance:

:shock: :dance: :thumbup: zooooow super!!!

En anders als je bij de Intertoys er niet vanaf kan komen(wat ik wel denk hoor,want ze verkopen die dingen toch wel)zet je hem op MP ofzo.

Ilse, om van een reservering/bestelling af te komen moet over het algemeen geen probleem zijn, want ze hebben een ernstig tekort aan Wii’s en Wii Fit’s. Bedrijven krijgen nl. maar heel sporadisch geleverd.

En ja, ik merk wel de inspanning die ik doe met de Wii Fit, maar ook wel met een potje tennis van de Wii sport. Vooral als C. en ik samen een spelletje tennis doen :mrgreen: :thumbup:

ik heb hem net opgehaald :dance:

en wil er natuurlijk gelijk op staan maarja zoonlief banjert nog rond en vindt dat ik eerst nog even moet stofzuigen.

tis ook zow warm zal wel snel kapot zijn met die hitte sporten.

ben echt helemaal blij en hyper met me balance board nu maar hopen dat manlief straks niet gaat zeiken.hij weet dat ik hem al heel lang wil.

maarja sport is goed voor mijn gezondheid dus een goed excuus :lol:

is ie bij alle bart smits geleverd?

de bart smit hier heeft er 4 binnen gehad.

ik stond 3 weken gelede als 18e en nu was ik aan de beurt dus er wordt wel iedere week wat gelevert bij deze bart smit

:dance: yes ik heb dankzij jullie net ook een Wii fit besteld! Overal had ik al naartoe gebeld stond op vele wachtlijsten maar dat duurde zo lang! Dus maar hopen dat ie snel binnen is( ik hoop voor het weekend).

Dus jullie vinden de fit een geslaagd ding? Ik hoorde dat je ook kan joggen met dat ding?

Ja joggen kan ook :thumbup:

Was ik dus net aan het doen,helemaal bezweet…belt de postbode aan :shifty: :oops: pakketje :mrgreen:

Ik heb sinds 1 week ook de wij fit.

En ik vind hem super…ook mijn zoontje vind het erg leuk.

Vind de balance spellen wel moeilijk :wink:

Ik had hem via de neckermann besteld en de levertijd was 2 weken.

Ik na 2 weken even gebeld en toen wa shij binnen en de volgende dag werd hij bezorgd :thumbup: :thumbup:

sneeuwitje

@Nancy wrote:

Was ik dus net aan het doen,helemaal bezweet…belt de postbode aan :shifty: :oops: pakketje :mrgreen:

maar hoe gaat dat dan in zijn werk :think: je blijft dus op 1 plek joggen op de fit? Of loop je dan rondjes om de tafel ofzo :eh:

ik heb hem van het weekend ook bij neckerman besteld. idd levertijd 2 weken. ben benieuwd

hoi hoi

he meiden ik dacht aangezien we allemaal aanhangers zijn kwa wii fit , is het misschien leuk om bij contact een eigen topic op te richten het wii fit topic.

voor natuurlijk alle vragen rondom de wii maar ook om mekaar te steunen en te helpen naar de doelstellingen.

hier alvast de link : http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2756384#2756384

denise kwa joggen dat doe je gewoon op de plaats maar je kan ook rond rennen in je huiskamer je raagt de controller in je broek of in je hand en hij registeerd je bewegingen dus hoe harder je rent hoe snellere je je doel berijkt hebt

@Denise wrote:

@Nancy wrote:

maar hoe gaat dat dan in zijn werk :think: je blijft dus op 1 plek joggen op de fit? Of loop je dan rondjes om de tafel ofzo :eh:

Je gaat eigenlijk hardlopen op je plek.

Niet op dat bord zelf,daar mag je niet opspringen,maar op je plaats.

Gek gezicht en ik ging de eerste keer ook naar voren :lol: maar het werkt echt.Ik voel zo mijn kont schudden :shifty: :oops: :lol: :mrgreen:

En de controller heb je in je broekzak.Of in je hand.