balance board voor de WII; ervaringen gevraagd...

ze zijn hier mijn hle straat aan het renoveren dus continu lopen hier mensen van de bouw heen en weer.

stond net wel in de picture, eerst hoelahoepen dus sta je daar met je kont te schudden 1 minuut hahahaha

en daarna arobic hahaaha echt waar sta flink voor lul hiero hahaha

hahaha Ilse

Ik doe mijn gordijnen dicht als ik bezig ben met de wii 8)

Maar de fit is leuk he… Ik heb in de 17 dagen dat ik m heb pas 1 dag gemist… en zie mijn curve elke keer steeds dichter bij mijn doel komen… Mooie stimulans :thumbup: :dance:

:lol: lijkt me wel een gek gezicht joggen op je plaats of door je huiskamer! De buren zullen dan wel gaan denken :angel:

Lachen zeg die bouwlui, nodig ze uit om met je mee te komen doen, is gelijk goed voor die bierbuiken :mrgreen:

@marijke79 wrote:

ik heb hem van het weekend ook bij neckerman besteld. idd levertijd 2 weken. ben benieuwd

haha Marijke, ga jij ook aan de WII FIT? Wij hebben hem nu ongeveer 1 maand en hij is echt leuk! Ik moet wel zeggen dat ik niet trouw iedere dag erop sta. Dat was wel mijn planning, maar soms ben ik 's avonds te moe of heb ik geen tijd. :?

Ik ben nu 21 dagen bezig, en hier gaat het dus helemaal niet goed :? Ik kom alleen maar aan, en val dan weer af tot op mijn startgewicht, maar kom daar nooit onder. Errug frustrerend, maar de Wii blijft lief voor me :mrgreen: Ik doe ook altijd de gordijnen dicht hoor, anders staat iedereen hier voor het raam te kijken!

Mijn routine (niet dagelijks hoor…):

1. joggen (10 minuten)
  2. steps (10 minuten)
  3. balance-games (5 minuten)
  4. yoga (5 minuten)

Soms doe ik in plaats van de steps of het joggen 10 minuten spieroefeningen, maar met dit warme weer doe ik veel te weinig :angel: