balance board voor de WII; ervaringen gevraagd...

Wie heeft de WII balace board en hoe bevalt ie?

Helpt ie ook echt een beetje om mee af te vallen en mee in vorm te komen?



Ik hoor graag jullie meningen.

Ik lees even mee, wij willen hem ook gaan kopen.

Lijkt me zoooooooo leuk :lol:

Ja hij lijkt mij ook heel leuk :mrgreen:

Ik lees ook mee. Ben benieuwd.

Ik heb hem niet, maar mijn zusje wel. Of het help, geen idee, maar ik heb blauw gelegen om de filmpjes die ze gemaakt heeft toen zij en mijn andere zusje hem aan het uitproberen waren :lol: :mrgreen:

vriending van me heeft hem. Schijnt wel dat die erg streng is :mrgreen:

Ik heb em…en ik vind het superleuk…als je cht goed meedoet dan krijg het best warm ja…en spierpijn :oops: …en hij is idd streng… :oops: …zo moet je ook opdrukken,nou nou wat ging dat goed :naughty: …nee ik vind het echt superleuk om te doen…helemaal als je gaat joggen heb je het idee dat het wat gedaan hebt :thumbup: en hij berekent ook je BMI en je kunt een doel stellen voor afvallen…werkt mij bij wel motiverend nml… :mrgreen: :oops: :roll:

ik lees ook ff mee…want ik wil 'm ook (als 'ie ooit weer leverbaar is tenminste :roll: )

Ik heb hem ook en je wordt er inderdaad erg moe en bezweet van. Helemaal als je hem al een aantal keer gebruikt hebt en er steeds meer oefeningen vrij komen. Bij cardio komt er dan een combinatie van steps en boksen. Daar krijg ik het elke keer wel erg warm van.

mij lijkt ie ook super maarja moet eerst nog een wii hebben :lol:





is dat ding ook nog tot en bepaald gewicht ?

ow heb het net gelezen tot 136 kg das een aardig gewicht dan dat ie kan houden wel fijn voor de wat vollere vrouwen onder ons :smiley:

Tsja, maf hé Ilse?! Maken ze een ding om af te vallen en fit te worden… gaat ie maar tot een beperkt aantal kilo’s :wall: !! Natuurlijk is 136 kilo prima voor de meesten van ons, maar ik zou het logischer vinden als je er met 200 kilo ook nog gewoon op zou kunnen, hoor!



En hier konden we de aanschaf van de WII niet weerstaan hoor :mrgreen: ! Vooral manlief is er helemaal weg van en zit er iedere avond wel even achter :lol: .



Naast alle spelletjes die hij leuk vindt om te spelen (en accesoires die je nodig hebt, zoals een ‘pistool’, ‘tennisraket’ en what ever) komt er dus straks ook een fit-plaat. Fijn om hier te lezen dat het echt motiverend is en helpt om af te vallen!



Want;

Hier nog 4 kilo uit deze en 4 kilo uit de vorige zwangerschap te gaan en ik weeg weer 70 kilo. Voor een lengte van 1,65 vind ik dat prima, hoef geen botjes te kunnen tellen :wink: .



xKarin

Wij hebben hem ook en zijn erg tevreden!



Je kunt een echte workout doen, en je gaat er goed van zweten en krijgt spierpijn. Het is qua inspanningen echt vergelijkbaar met de sportschool. Het apparaat houdt je gewicht bij (en BMI), je zwaartepunt en je inspanningen. Dat wordt allemaal in een mooi schemaatje gezet.

Hij geeft bij de spieroefeningen tips over doorademen, of je goed belast of niet, enz, dat meet hij allemaal door de druk die op het bord komt. Je kunt oefeningen doen terwijl je staat, ligt, enz.

En dan zijn er dus cardioprogramma’s, zoals inderdaad steppen, boksen, hardlopen (op de plaats, werkt prima), enz, waar je goed van gaat zweten. Je kunt de duur van de oefeningen zelf bepalen, dus je kunt rustig beginnen en langzaam opbouwen.

Verder zijn er nog yogaposes (zwaarder dan je zou denken ben ik achter :lol: ), en balansspellen (skiën bijvoorbeeld)

Je kunt dus echt je eigen training samenstellen, hij telt de minuten die je aan elke oefening kwijt bent op, en zo kun je doorgaan tot je je doel van die dag hebt bereikt. Je kunt dus 5 minuten, maar ook 1,5 uur sporten :wink: En daarbij zelf je volgorde bepalen.



Het moge duidelijk zijn, wij zijn tevreden :wink:

Wij vinden het ook allebei geweldig…



Alleen heb ik het vaak te druk om erop te gaan staan :mrgreen:



gr patricia

Ik heb hem ook.

Vind hem helemaal super.

Zoals al eerder is gezegd, hij houdt alles bij en is mega streng. (wat ik wel kan gebruiken)

En ik ben nu in 2 weken thuis 2½ kilo kwijt.

Natuurlijk niet alleen maar door de wii, maar wel mede dankzij de wii.

Dus voor mij kan hij niet meer stuk. :thumbup:

ik begrijp er niks van… wat kan je met die board doen dan??

is dat in een soort spelvorm, die workouts die je moet doen…?

of is t net zoals in de sportschool???

Hebben hem pas sinds kort. Maar het ziet er allemaal top uit, manlief heeft zijn eerste spierpijntje al te pakken :lol: en hij rekent van alles voor je uit. Ook hoeveel verantwoord is om af te vallen, wat een goed BMI is etc.

Afwisseling genoeg, voor mij is het alleen yoga en een beetje spelen nu natuurlijk. Maar manlief is nu zelfs dusdanig gemotiveerd geraakt dat hij een fiets wil zodat we langere stukken kunnen fietsen.

Ik heb hem en kan zeggen dat het erg leuk is.

Het board is btw te betreden tot 150 kg, niet 136 kg.



Spierpijn is zeker het effect van intensief wii-en. De oefeningen zijn lekker afwisselend en iedere keer is het weer een uitdaging om nieuwe dingen vrij te spelen. Kan hem echt iedereen aanraden :thumbup:

ohhh ik wilde hem al, maar nu helemaal :pray: :pray: :pray:



is ie duur?? vrees t wel he?

ik wil um, ik wil um ,ik wl um :mrgreen: