balance board voor de WII; ervaringen gevraagd...

ikkeookikkeookikkeook

Nou weet ik het helemaal zeker!! Ik ga hem kopen :dance:

Zit hier gewoon zwaar enthousiast te worden achter de computer :mrgreen:

Is 'ie nog ergens verkrijgbaar?

Prijs van het board is gemiddeld €90,-. Kan zeggen dat ie het echt waard is!!!

Nintendo heeft al aangegeven dat er nieuwe spellen in ontwikkeling zijn die je moet spelen in combinatie met het board. Voorbeeld hiervan is skieen.

Maar heb je bij dat board dan ook de complete spelcomputer nodig?

:?

Dat wilde ik dus net vragen! :thumbup:

@tommienicole wrote:

Maar heb je bij dat board dan ook de complete spelcomputer nodig?

:?




tja… ja dat denk ik wel he :think: :wink:

@tommienicole wrote:

Maar heb je bij dat board dan ook de complete spelcomputer nodig?

:?




Ja, die heb je nodig, dat balance board communiceert met de WII, het bijbehorende programma (waar dus alle gegevens en spellen op staan) gaat dus ook de spelcomputer in.



Ik heb begrepen dat zowel de WII zelf als WII-fit niet leverbaar zijn momenteel. Tipje: Marktplaats :mrgreen: Er zijn mensen die na een week hun WII alweer te koop aanbieden, omdat ze er niks aanvinden. Zo hebben wij WII-fit van MP. Het was die vrijdag dat het uitkwam meteen uitverkocht overal, en toen ben ik eens op MP gaan kijken. Daar vond ik (na regelmatig kijken) een jongen die hem de dag van aankoop te koop aanbood, met de mededeling dat het niet beviel. Manlief heeft het meteen overgenomen, gewoon voor de winkelprijs. Op de bijbehorende bon stond dat het om 12.15 was aangeschaft door die jongen, en om 15.45 stonden wij te oefenen :mrgreen:

Pas wel op voor oplichters. Je hebt niks aan kopietjes, je hebt immers de balance board nodig. En pas ook op voor mensen die misbruik maken van de situatie en opeens 30,- meer gaan vragen dan in de winkel. Dan kun je beter bestellen en even geduld hebben. Of je moet heeeel enthousiast zijn en het er voor over hebben :wink:



Ik ben benieuwd wie het nu allemaal gaat kopen en hoe het jullie bevalt :smiley:

hijs echt overal uitverkocht

shit, ik heb 'm vorige week nog bij de Bart Smit hier in de stad zien staan…die zal 'm nu ook vast niet meer hebben.



ga vanmiddag toch even kijken :mrgreen:

misschien eens kijken bij mediamakrt doe hadden vorige week een flinke stapel staan hier in breda

Nou ik ben in de pauze even langs de Bart Smit gefietst, hier hebben ze 'm niet meer :wall: !



De WII zelf stond er wèl, da’s ook wel verrassend!

weet je wat ik altijd doe als ik iets zoek en het is bijna overal uitverkocht



gewoon rondbellen naar de winkels scheelt je een hoop rijden voor niks en mochten ze het hebben vragen of ze het kunnen reserveren zodat je het kan komen ophalen :smiley:

:eh: heb em ook en bevalt super…maarre hier liggen ze gewoon in de winkels :eh:

Nou mijn man wilt m mij cadeau doen…maar nergens meer te koop :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:



We kunnen evt Duitsland kijken, maar ja ons duits is niet zo goed…



ik wil m ik wil m ik wil m En wel vandaag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik krijg ook een wii :dance:



volgende week dinsdag wordt ie gebracht en mocht er naar de verhuizing nog geld over zijn dan komt er snel zo’n balance board :smiley:

wii heb ik al , maar wil de wii fit

ik ook…en er is momenteel niet aan te komen :wall:



Volgende week nog maar 'ns een rondje internet afspeuren, zo heb ik de WII ook gevonden 8)

@mayo28 wrote:

ik ook…en er is momenteel niet aan te komen :wall:



Volgende week nog maar 'ns een rondje internet afspeuren, zo heb ik de WII ook gevonden 8)




Het enige wat je hebt is bij *******



alleen de balanche bord…



maar wel duur





edit beheer; link verwijderd

Yeyyyyy I 've got it :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



net in Duitsland geweest…daar lag ie in de etalage



Hij is zo gaaf… heb net al gehoelahoept… ( schrijf je vast niet zo !!!)





:dance: :dance:

ikke wil ook een wii :shifty:





Alleen de centen zijn niet toereikend … ja strakkies de belastingcenten 8)