balance board voor de WII; ervaringen gevraagd...

Wat kost een we?

Sluit je we fit aan op de we, of is het een heel andere computer?

Je sluit een Wii aan op je televisie. Daarbij zit een soort van ‘afstandsbediening’ waarmee je het geheel bedient. Hoe de Wii-fit werkt weet ik niet, maar de centen zijn al binnen :mrgreen: Nu nog op zoek naar een shop die ze verkoopt!

IK WIL OOK HOELAHOEPEN :mrgreen:



( :wall: misschien een weekendje duitsland boeken om zo’n ding te gaan scoren…)

vaag hoor…hier liggen ze gewoon in de winkel…kunne ze toch gewoon bestellen dan naar een ander filiaal laten komen?

Wij hebben ook vorige week de Wii gekocht,en dat dans spel erbij,helemaal geweldig :dance:

De Fit is besteld,daarvan krijgen we een belletje als hij er is,waarschijnlijk half Juni pas.Hij is hier verder ook nergens te krijgen :frowning:

Ik wil hem ook graag hebben, maar ach… met een beetje geduld komt dat vast goed. Over 3 maanden ligt het weer gewoon in de winkel 8)

ik heb m nu een kleine 2 weekjes, en hij bevalt super! ben er nu zelfs al 2,7 kg mee afgevallen :dance:

kijk dat zijn opbeurende berichten, laat ik nou nog 2,7 kilo moeten afvallen om weer op mijn oude gewicht te komen 8) …



't wordt tijd dat dat ding weer leverbaar is :wall:

Nou ik juli word ik lekker 30, dus ik ga dit maar eens vragen :inlove:



De hele Wii zelfs en natuurlijk ook die sportdingie :mrgreen:



Zei tegen man : ik kan beter zoiets gaan aanschaffen, ben ik misschien wel 400 euro kwijt, maar da’s nog beter dan dat ik elke maand naar de sportschool moet voor 40 euro per maand.



Plus er zijn genoeg spelletjes te koop die hij ook leuk kan vinden en Jelle ook :smiley:

Ik ga straks het centrum in en kijken of ze hier de WII Fit nog te koop hebben. De WII had ik al een tijdje, maar zo’n balanceboard lijkt me erg leuk. En nu maar hopen dat ze hier niet allemaal uitverkocht zijn.

Voor mensen die vlak aan de grens van Duitsland wonen of het niet erg vinden om een stukje te rijden , daar hebben ze m nog wel oa bij Media Markt.



of voor die gene die duits kunnen



www. amazon . de





ik heb m ook in Duitsland gekocht en heb gewone de Europese versie





succes!!!

Ik snap iets niet …



Zie op marktplaats genoeg mensen die zeggen : nooit gebruikt, waarom kopen ze hem dan eigenlijk ? Of krijgen ze hem :mrgreen:



Is echt veel te koop zie ik …

Heb wel een in gedachten, zitten lekker veel spelletjes bij, nu afwachten wat hij vraagt (en natuurlijk eerst uitproberen daar :wink: )

@Femke, mama van Jelle wrote:

Ik snap iets niet …



Zie op marktplaats genoeg mensen die zeggen : nooit gebruikt, waarom kopen ze hem dan eigenlijk ? Of krijgen ze hem :mrgreen:



Is echt veel te koop zie ik …

Heb wel een in gedachten, zitten lekker veel spelletjes bij, nu afwachten wat hij vraagt (en natuurlijk eerst uitproberen daar :wink: )






Kan ook zijn dat mensen m dubbel kopen en die andere voor meeer verkopen, want zoals de wii fit is in nederland nergens meer te verkrijgen en kan je natuurlijk nu winst op maken!

Ja dat is waar, maar kan hem net zo goed bij Wehkamp nog bestellen, is dan wel 4 weken levertijd, maar liever 4 weken dan 3 maanden :wink:

@Femke, mama van Jelle wrote:

Ja dat is waar, maar kan hem net zo goed bij Wehkamp nog bestellen, is dan wel 4 weken levertijd, maar liever 4 weken dan 3 maanden :wink:




Pas daarmee op, want soms beloven ze iets wat ze niet waar kunnen maken. Manlief kreeg met de feestmaanden een nunchuck (hoort bij de WII-controller :wink: ), en bij bol was de levertijd 3 weken, veel korter dan alle andere winkels. Dacht ik… Na 3 weken kreeg ik een mail dat het bij hun ook niet leverbaar was, en hij heeft dat ding in april uiteindelijk gekregen :roll:

Oeps :shock:



Da’s nog langer wachten dan… bedankt voor je tip ! :thumbup:

Ik dacht even 1 te gaan halen hier in het centrum. Maar hij is dus ECHT OVERAL uitverkocht en niet leverbaar. Bol.com heeft hem pas eind september weer. Wehkamp duurt 4 weken zeggen ze. Lastig hoor :frowning:

@nijntje wrote:

Voor mensen die vlak aan de grens van Duitsland wonen of het niet erg vinden om een stukje te rijden , daar hebben ze m nog wel oa bij Media Markt.



of voor die gene die duits kunnen



www. amazon . de





ik heb m ook in Duitsland gekocht en heb gewone de Europese versie





succes!!!


Gewöhnlich versandfertig in 5 bis 7 Wochen

Ik kan een beetje Duits, dit betekent volgens mij dat ik 5-7 weken zou moeten wachten? :think:

Ik wil hem eigenlijk niet kopen met ‘zoveel weken’ levertijd. Het werd hierboven ook al eens gezegd: je weet nooit of die bedrijven daar wel aan kunnen voldoen!

ik heb het Wii Balance Board ook, en het is helemaal geweldig! Ik ben ook al 3 Kilo kwijt in 1 maand (Ik kan er alleen in het weekend op)!

Je kan bij het Wii Board een Grafiek Bijhouden! Bevoorbeeld je zegt:‘ik wil 5 kilo kwijt in 3 maanden’, moet je dat aanduiden,en het board geeft aan, hoeveel kilo je nog moet verliezen voor je je doel Bereikt!



Persoonlijk vind ik ook Heel Goed dat je er een Slot kan opzetten, Mensen die nieuwsgierig zijn naar je gewicht, kunnen dat dus niet zomaar zien, heel handig!

Ik heb hem in eerste instantie bij de Wehkamp besteld. Kan ik hem voor die tijd ergens anders kopen, dan annulleer ik de Wehkamp toch? Maar het blijft een vreemd verhaal hoor. Leveren de fabrieken niet meer ofzo?