balance board voor de WII; ervaringen gevraagd...

@Coba wrote:

Ik heb hem in eerste instantie bij de Wehkamp besteld. Kan ik hem voor die tijd ergens anders kopen, dan annulleer ik de Wehkamp toch? Maar het blijft een vreemd verhaal hoor. Leveren de fabrieken niet meer ofzo?




Nintendo heeft 'gewoon; :roll: produktie-tekort. Zij leveren ook niet uit aan distributiecentra van bedrijven als Mediamarkt, Intertoys, Dixons e.d. maar er gaat elke week een lading per koerier vanuit Nintendo naar een filiaal van die bedrijven. ER schijnt ook geen pijl op te trekken te zijn, hoeveel Wii’s een verkoper binnenkrijgt. Het lijkt dus zo dat Nintendo zelf het succes van de Wii sterk onderschat heeft.

Wij hebben er 1 gekocht bij de Saturn vandaag. Die hadden net 24 stuks binnengehad na 2 weken zonder gezeten te hebben. Net al fanatiek staan tennissen :dance:



Nu nog de Wii Fit. Die staat in bestelling bij Intertoys, maar ik hoor net van mijn buurjongen dat ze ze bij hem op de zaak waarschijnlijk nog hebben. Dan mag hij 'm maandag meenemen :thumbup:

Ik heb er net eentje bij Wehkamp besteld !



De gewone Wii is pas leverbaar over 4 weken, nu is er iets nieuws … De Wii inclusief die Fit Balance, het is dan wel een stuk duurder, maar die is meteen leverbaar.



Dus heb hem ook meteen besteld, ze ‘zeggen’ dat ze hem dinsdagavond komen bezorgen, ik ben dus heel erg benieuwd …



Want ja, als ze hem toch komen bezorgen, moeten de mensen die gewoon de Wii hebben besteld bij de Wehkamp nog wel erg lang wachten …



Nog twee daagjes … ben benieuwd :wink:

Zo, ik heb mijn balance board gereserveerd bij mediamarkt. Voorlopig dus nog maar even verder met “gewoon” tennissen, bowlen en boksen 8) :mrgreen:

@Femke, mama van Jelle wrote:

Ik heb er net eentje bij Wehkamp besteld !



De gewone Wii is pas leverbaar over 4 weken, nu is er iets nieuws … De Wii inclusief die Fit Balance, het is dan wel een stuk duurder, maar die is meteen leverbaar.



Dus heb hem ook meteen besteld, ze ‘zeggen’ dat ze hem dinsdagavond komen bezorgen, ik ben dus heel erg benieuwd …



Want ja, als ze hem toch komen bezorgen, moeten de mensen die gewoon de Wii hebben besteld bij de Wehkamp nog wel erg lang wachten …



Nog twee daagjes … ben benieuwd :wink:




En heb je m gisteravond nog gekregen?

Nee, ze komen vanavond :dance:



Als de Selekvracht niet voor 21.00 uur kon leveren, zou het dus vandaag komen, maar het was wel al onderweg … :inlove:

veel plezier!!



(ikwilmookikwilmookikwilmook…grrrrr)

Ik heb hem!!!

Voor mensen in de buurt van Groningen…

Saturn heeft ze nog te koop!

Ik heb hem ook al een tijdje, is wel leuk dat je met je lichaam gewoon zoiets kan besturen en ook leuk dat je ook echt ziet dat je gaat verbeteren in bepaalde dingen :smiley:

@Femke, mama van Jelle wrote:

Ik heb er net eentje bij Wehkamp besteld !



De gewone Wii is pas leverbaar over 4 weken, nu is er iets nieuws … De Wii inclusief die Fit Balance, het is dan wel een stuk duurder, maar die is meteen leverbaar.



Dus heb hem ook meteen besteld, ze ‘zeggen’ dat ze hem dinsdagavond komen bezorgen, ik ben dus heel erg benieuwd …



Want ja, als ze hem toch komen bezorgen, moeten de mensen die gewoon de Wii hebben besteld bij de Wehkamp nog wel erg lang wachten …



Nog twee daagjes … ben benieuwd :wink:




Ik heb er ook eentje bij Wehkamp in bestelling staan, maar deze optie (gecombineerd met balance board) kan ik helemaal niet op de site vinden :think:

Is uitverkocht …



Maar heb hem nog niet :evil:

Paar x contact gehad met Wehkamp.

Ze hebben hem wel opgestuurd, dus naar Selektvracht gemaild.

Ze hebben geen pakketje op mijn naam en adres.



Dus weer Wehkamp emailen, of ze hebben vertraging of er is sprake van vermissing :evil:



Nou baal ik er wel van, had ik hem besteld omdat hij leverbaar is, en nu is hij uitverkocht :wall:

he wat jammer femke!!!

Ik had hem eerst bij Wehkamp besteld in de veronderstelling dat als hij daar als eerst binnen kwam ik die zou nemen. Zou een leverancier bij ons in Emmen dan eerder zijn zou ik Wehkamp afzeggen. Nadat ik de bestelling had gedaan kreeg ik 2 dagen later een acceptgirokaart in de brievenbus. Ik moest hem dus vooruit betalen en de levertijd was onbekend :shock:

Die acceptgirokaart heb ik dus verscheurd en de order gecancelled. Ik heb er nu wel 1 omdat mijn zwager gisteren aan het shoppen was in Groningen en daar lagen er nog genoeg.



We zijn de hele dag al WII Fitten met elkaar. Om de beurt een half uur. Dit is echt superverslavend! :shock: (we zijn met z’n vieren)

Ik heb hem dus vorige week gekocht bij de Wehkamp, toen hij met de Wii Fit in 1 pakket zat. Zondag waren ze leverbaar, heb hem direct besteld, maandag waren ze alweer uitverkocht, maar dinsdag hebben ze hem hier bezorgd. Hier gewoon met acceptgiro achteraf, wilde geen risico lopen dat ze opeens uitverkocht waren en ik hem al betaald had. Maar dat is gelukkig goedgekomen. Elke dag spelen we er wel, zelfs de kleine staat te zwaaien met de remote. :lol:

Fijn dat het toch goedgekopen is :thumbup:



Hier ga ik hem helemaal annuleren, nadat 2x gezegd was dat het onderweg was en ook door de telefoon (vriendin ging bellen voor mij) en verzekerd dat wel verzonden is maar vertraagd of vermist is kreeg ik vandaag een email dat de Wii’s al op waren …



Nou was ik flink ff pissig omdat mij al 3x verzekerd was dat hij wel onderweg was, had netter gevonden dat ze dat even lieten weten … :snooty:

Ik heb nu zowel bij de Wehkamp als bij de Neckermann een bestelling voor de Wii en de Wii Fit openstaan. Maar als ik dat allemaal zo lees, heb ik er weinig hoop op dat het ooit goed gaat komen. Ik ga maar eens op Marktplaats shoppen denk ik :frowning:

Ja denk ik ook … ben zelfs al begonnen met zoeken en heb een interessante gevonden, nu ff goed over denken of ik het doe (ga wel eerst bij degene uittesten etc)

ik wil hier wel in de winkel kijken morgen voorj ullie? zag ze zaterdag nog liggen nml :think:

issie waar was dat? en welke winkel? :pray:

ik heb mijn wii binnen :dance: :dance: :dance: :dance:



nu dalijk nog de balance en dat spel wat erbij hoort