YES YES YES Heb de wii fit net op laten halen door vriend lief. :dance: :dance:
Heb daarstraks ff naar de saturn in Groningen gebeld en ja hoor daar hadden ze hem op voorraad. (Coba bedankt :thumbup: )
En aangezien ik nu niet weg kan omdat kereltje ligt te slapen is vriendlief hem even wezen halen.
Was nog wel een palet met 100 wii fits dus als je hem wilt hebben hij ligt in gronigen bij de saturn.
@neirod wrote:
YES YES YES Heb de wii fit net op laten halen door vriend lief. :dance: :dance:
Heb daarstraks ff naar de saturn in Groningen gebeld en ja hoor daar hadden ze hem op voorraad. (Coba bedankt :thumbup: )
En aangezien ik nu niet weg kan omdat kereltje ligt te slapen is vriendlief hem even wezen halen.
Was nog wel een palet met 100 wii fits dus als je hem wilt hebben hij ligt in gronigen bij de saturn.
Graag gedaan hoor :lol:
Pas op! Want het is superverslavend als je er eenmaal aan begint!
Voor nog geen Wii heeft:
De Intertoys (online) heeft ze op voorraad, althans, dat zeggen ze! Ik heb er één besteld, en ze zeggen dat hij binnen 2 á 3 werkdagen wordt afgeleverd!
Als ze niet op voorraad zouden zijn, zouden ze dat niet laten weten ?
Heb ze ook meteen maar daar besteld … bedankt voor je tip :mrgreen:
Bij Neckermann zijn ze overigens ook per direct leverbaar! Aangezien ik bij Neckermann ook een bestelling uit had staan en ik die net te laat annuleerde, krijg ik er van de week twee geleverd… dus die van Neckermann kan meteen weer terug
Hahahahaha Jenni,
Heb hetzelfde, alleen de Wii is vandaag bezorgd bij mij van de Neckermann. Wij houden deze, die van intertoys sturen we dan terug, krijgen we deze week ook binnen.
Het is een heerlijk spel … wil nou gauw nog meer spelletjes hebben :roll: :lol:
Femke: Kan je hem richting Intertoys ook nog retourneren dan? Want die van Neckerman zal ik wel als eerste krijgen, en die wil ik natuurlijk meteen gaan proberen. :mrgreen: Maar bij Neckerman kun je makkelijk ruilen… kan dat bij intertoys ook of jij weet?
op[ interoys.nl staat niks meer
kan hem nergens vinden kwa bestellen staat alleen los de wii fit maar die is uitverkocht staat erbij
Jenni :
Dit heb ik gevonden :
Vraag:
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord:
Wanneer u niet tevreden bent over uw bestelling, of het product voldoet niet aan uw eisen, is het mogelijk om het bestelde artikel binnen 7 werkdagen na ontvangst op het afleveradres te retourneren, mits in originele verpakking en in verkoopbare staat. Hardware, games, dvd’s en overige software dienen in de orginele gesealde verpakking te zitten.Wij kunnen uw retourzending alléén in behandeling nemen wanneer u uw gegevens op het retourformulier volledig heeft ingevuld en vooraf melding heeft gemaakt van uw retour bij de servicedesk webshop. U vindt dit formulier bij uw verzending.
U verstuurt het pakket via het postkantoor, waar u een verzendbewijs zal ontvangen die ervoor zorgt dat het pakket terug te vinden is wanneer het zoek raakt. Alleen als u in het bezit bent van die code kan Intertoys.nl verantwoording nemen voor een zoekgeraakt pakket.
Ilse :
De Wii fit is ook alleen nog maar los te verkrijgen en ook inderdaad erg uitverkocht … bij de Intertoys is dat helaas ook zo. Wij bedoelden ook alleen ff puur de Wii
owkee sorry even overheen gelezen :oops:
stond namenlijk vandaag in de folder van bart smith de wii fit met balance board voor 89.95
heb hem gereserveert misschien kwam er morgen een lading binnen
Ik heb hem!!! :mrgreen: :mrgreen: Ben hem nu aant installeren, ervaringen volgen snel
Dano staat nu te boxen met de wii, ik lach me slap :mrgreen:
Hebben de mensen die al een wii hebben ook een sdkaart erbij besteld trouwens? Want anders kan je de spellen niet opslaan… ik heb er nu eentje besteld bij bol.com.
Ikke bij Wehkamp …
Heb zelfs 2 gb gekocht.
Jij ?
Je kan toch gewoon opslaan op de WII? Ik heb geen SD kaart erbij :?
Ik ook 2 gb… moet genoeg zijn, volgens mij.
@ Coba: ik kreeg de melding dat ik niet kan opslaan…
Ik ben er al uit… je kunt wii spellen inderdaad op het wii-geheugen opslaan. Maar als je gamecube spellen (die je er ook op kunt spelen) wil opslaan, heb je wel een sd-kaart nodig. En ik wil ook Mario Sunshine voor de gamecube erop spelen, dus dan heb ik hem evengoed nodig.
Voor de dames die nog een Wii Fit balance board willen hebben… de Intertoys heeft ze nu op voorraad! Ik heb er net één besteld, en die wordt over 2 werkdagen afgeleverd…
Jaaaa wij hebben hem ook eindelijk :dance: :dance: :dance: :thumbup: :inlove:
Ik heb hem vrijdag opgehaald.
Super ding zeg,echt helemaal geweldig!!
Heb al spierpijn :? :lol:
ik sta 2e op de wachtlijst hier bij bartsmit dus het kan niet lang meer duren