Babyboom

Ik vind het ook maar een vreemde opmerking hoor!

Mooi programma trouwens, had er voorheen al eens van gehoord maar nog nooit gevolgd. Wel heel confronterend, er komt ook weer teveel ellende langs bij sommige stellen.

lees dit maar eens…

http://babyboom.ncrv.nl/uitzendinggemist/fragment/caroline-over-marianne-en-alex

geloof dat wij niet de enige zijn die dit zeggen…

@Pitje27 wrote:

lees dit maar eens…

http://babyboom.ncrv.nl/uitzendinggemist/fragment/caroline-over-marianne-en-alex

geloof dat wij niet de enige zijn die dit zeggen…

Zeer kloppend!

ik vind het behoorlijk heftig…

ook voor haar, zij houd van hem, maar de kans op een kindje is veel kleiner…

de letterlijke uitspraken zijn natuurlijk iets te hard van haar…

ze heeft ook gezegd in de uitzending (de eerste geloof ik),

mocht het niet lukken ga ik niet bij hem weg… ???

als je wens zo groot is…

ene kant vindt ik het best wel sneu/zielig voor haar…

je houd van iemand die 20 jaar ouder is…

[quote=“Gab”

ene kant vindt ik het best wel sneu/zielig voor haar…

je houd van iemand die 20 jaar ouder is…[/quote]

Dat ze houd van iemand die 20 jaar ouder is, is toch niet sneu?

Ik ken meerdere stellen die zoveel schelen en al jaren gelukkig zijn met elkaar.

Ik denk dat Marianne niet weet wat ze met haar gevoelens moet. Volgens mij is zij een type die graag de controle over alles heeft. Zwanger worden heb je niet in de hand en dat vind zij, volgens mij, extreem moeilijk. Ik heb met haar te doen, ook met haar man.

Als ik terug denk aan die tijd dat ik heel graag een kindje wilde en mijn man (nog) niet, was ik in staat om van hem weg te gaan. Ik wilde zo graag.

@Moosje wrote:

Ik denk dat Marianne niet weet wat ze met haar gevoelens moet. Volgens mij is zij een type die graag de controle over alles heeft. Zwanger worden heb je niet in de hand en dat vind zij, volgens mij, extreem moeilijk. Ik heb met haar te doen, ook met haar man.

Ik heb ook vooral medelijden met haar. Ik krijg het gevoel dat ze eraan gewend is om alles te krijgen wat ze wil, en nu deze keer gaat het dus niet zo gemakkelijk :? Nou is dit uiteraard iets wat bij het leven hoort(iedereen moet tenslotte leren dat je niet alles kunt hebben wat je wilt… ) maar dit is wel een heel belangrijk punt en als je daar nu pas tegenaan loopt is het eigenlijk wel erg sneu :slight_smile:

Ik vind Marianne zo hard overkomen dat ik niet kan geloven dat ze echt zo is.

Ze hebben al alles voor een baby, ik denk dat dat haar gewoon afgeleid heeft van alle gevoelens die erbij komen kijken als het niet makkelijk is om zwanger te worden.

Ik denk dat hard zijn haar manier is van ermee omgaan.

jeetje wat erg zeg van vivian :cry:

Pff. Wat heftig zeg… Wat heeft die man het zwaar. :cry:

Zit weer babyboom te kijken, maar hallo zeg :shock: : Vivian (van het vorig seizoen) is overleden… laat man en 3 kinderen achter. Pfff… heftig hoor, zo plotseling :cry: :shock: …

En er schijnt ook iets aan de hand te zijn met het zoontje van die alleenstaande moeder (ben effe haar naam kwijt :think: ) bij de geboorte… ben benieuwd, wordt zo dadelijk uitgezonden.

Sorry, tijdens mijn typwerk zijn de vorige berichtjes geplaatst :shifty: …

Dat komt pas in een volgende uitzending, was een voorstukje,

Ik vind Carolien niet zo heel leuk met de mensen om gaan, veel te gemaakt en overdreven qua reactie allemaal. Viel me de vorige keren ook al op.

En ik had me nog zo voorgenomen om niet te gaan huilen :doh:

Heftig weer zeg :cry:

ik lees net dat het stel die een kindje verloren hebben (denise en peter) weer zwanger zijn maar dat ze in zkh ligt met gebroken vliezen, kindje weegt ongeveer 500 gram :cry: :cry: volgens mi is ze 23/24 week zwanger

Pfff dit was een echte tranentrekker…

over welk stel gaat het volgende week, heb dat even niet meegekregen?

Ja heftig aflevering :cry:

Jeetje… zoveel mensen, zoveel verdriet… wat erg toch… :cry:

@AnneK wrote:

Zit weer babyboom te kijken, maar hallo zeg :shock: : Vivian (van het vorig seizoen) is overleden… laat man en 3 kinderen achter. Pfff… heftig hoor, zo plotseling :cry: :shock: …

En er schijnt ook iets aan de hand te zijn met het zoontje van die alleenstaande moeder (ben effe haar naam kwijt :think: ) bij de geboorte… ben benieuwd, wordt zo dadelijk uitgezonden.

geen idee wat er fout gaat, maar het gaat nu wel goed met haar zoontje… ik was zo nieuwsgierig…

vond dit ook echt een heel heftige aflevering :cry:

@Karin1981 wrote:

ik lees net dat het stel die een kindje verloren hebben (denise en peter) weer zwanger zijn maar dat ze in zkh ligt met gebroken vliezen, kindje weegt ongeveer 500 gram :cry: :cry: volgens mi is ze 23/24 week zwanger

ik kan hun niet vinden, zijn die van het 1e deel?