Babyboom

Vanavond begint er weer een serie van Babyboom. Ik heb het de vorige keer ook helemaal gevolgd. Dat ga ik nu zeker weer doen :inlove:



Wie kijkt er ook?

Oooeeehhh ja ikkke!!! :smiley:



Hoe laat begint het eigenlijk>? :think: Zit nu gtst te kijken…

20.30 op nederland 1 :dance:

@Alette wrote:

Oooeeehhh ja ikkke!!! :smiley:



Hoe laat begint het eigenlijk>? :think: Zit nu gtst te kijken…


Half9

keek het ook altijd, maar vrees dat mijn emoties het nog niet helemaal aankunnen :oops:

Ik zag t op tv gids ja! Super!!!

Ik weet nog niet of ik het kan kijken, want manlief is er niet zo blij mee geloof ik, maar hij staat in ieder geval ingepland om opgenomen te worden! :smiley:

Ik kan mij voorstellen dat het voor een hoop mensen een heel confronterend programma is :hug:

Ik zit er klaar voor.

Manlief is er niet, dus heeft hij ook nergens last van :wink: .



knipoogje :hug: :hug:

Ik zit er ook klaar voor! Er zijn veel stellen die ik van vorige keer nog wel onthouden heb. Die blijven je toch bij.

Kijken of dat nu weer lukt :wink:

Hóe leuk, Jeroen&Diane zwanger van nr2!

Erg leuk die terugblik op het vorige seizoen.

leuk dat man-vrouw-symbool bij het lesbische stel… :?

Ik wist even niet waar jullie het over hadden - babyboom :think: - maar zapte er net langs en dacht toen oh ja. Dat ajax stel - met dat petje en toen wist ik het wel weer.



Maar het eerste stel waar ik inviel met een of ander blond grietje - zo van het ligt aan hem en hij moet het dagelijks horen - had ik wel zoiets van :roll:

@fiep klophout wrote:

leuk dat man-vrouw-symbool bij het lesbische stel… :?




Whaha, dat is dus precies wat ik dacht…

Niet echt over nagedacht.

@Tamma wrote:

Ik zit er klaar voor.

Manlief is er niet, dus heeft hij ook nergens last van :wink:


Precies :mrgreen:



Knipoogje :hug:

@Tamma wrote:

@fiep klophout wrote:
leuk dat man-vrouw-symbool bij het lesbische stel… :?




Whaha, dat is dus precies wat ik dacht…

Niet echt over nagedacht.


Nou ja: lesbisch of niet je hebt voor een baby toch echt van allebei een gedeelte nodig :wink: , al is’t misschien niet heel er tactisch

Ik heb gekeken. En werd een beetje…ehm…huilerig bij de testen. Zo’n mooi moment :inlove:

leuk programma :inlove:

Zo, dat was weer even een uurtje zwijmelen :inlove:

Inderdaad leuk van Jeroen en Diana!



Al die testen vond ik wel even emo hoor. Zeker voor dat stel dat net hun kindje verloor. Toen moest ik wel even slikken :frowning:



Nou ja, ik heb de komende tijd weer wat te doen op woensdagavond :mrgreen:

Het was weer leuk :thumbup: ; ik ga kijken elke week!



Dat stel (met die oudere man) wat alles al had uitgezocht en het kamertje al aan het inrichten was… jee, kijk eerst eens of je het geluk hebt dat je zwanger kan worden :eh: .

Heb echt wel moeten huilen hoor :cry:

Oh wat een verhalen, wat een emoties allemaal…