Babyboom

wat ik nou gek vind hè…die stellen moeten allemaal tegelijk een test doen, hebben ze dan allemaal ongeveer dezelfde cyclus :think: Lijkt me stug…



En die stellen met een positieve test van 3+…da’s dan meer als een week overtijd toch? Als je zo met zwanger worden bezig bent, dan maak je mij niet wijs dat je niet al eerder een test gedaan hebt :angel:



Inderdaad, dat stel wat al helemaal ‘klaar’ was, wist niet goed wat ik er van moest denken eigenlijk…

@AnneK wrote:

Het was weer leuk :thumbup: ; ik ga kijken elke week!



Dat stel (met die oudere man) wat alles al had uitgezocht en het kamertje al aan het inrichten was… jee, kijk eerst eens of je het geluk hebt dat je zwanger kan worden :eh: .




Ja daar zou ik (denk ik) ook niet snel voor kiezen. Om alles al te kopen. Want stel dat het lang duurt (als je uberhaupt al het geluk hebt om zwanger te worden) dan vind je misschien weer iets heel anders mooi. Aan de andere kant, ik kan me het van neutrale kleertjes nog wel voorstellen. Toch een beetje voorpret. Een misschien een manier om de teleurstelling dat het nog niet gelukt is een beetje weg te nemen. Zo van, dat kindje komt er hoe dan ook. Als je maar blijft geloven. Om jezelf moed in te blijven praten ofzo. Dus ja… als je het zo bekijkt.

@mayo28 wrote:

wat ik nou gek vind hè…die stellen moeten allemaal tegelijk een test doen, hebben ze dan allemaal ongeveer dezelfde cyclus :think: Lijkt me stug…



En die stellen met een positieve test van 3+…da’s dan meer als een week overtijd toch? Als je zo met zwanger worden bezig bent, dan maak je mij niet wijs dat je niet al eerder een test gedaan hebt :angel:



Inderdaad, dat stel wat al helemaal ‘klaar’ was, wist niet goed wat ik er van moest denken eigenlijk…




Ja dat vraag ik mij ook af. Maar ja… zo’n test blijft spannend, ook als je het al weet denk ik.

Ja Mayo, dat vond ik ook al zo raar :think: … ik denk dat er al veel stiekem een testje hebben gedaan. En er zullen toch ook wel vrouwen zijn die op dat moment gewoon hun menstruatie hadden :think: ?



Heb net op de site van Babyboom het filmpje gekeken van Jeroen en Diane :inlove: ! Ik zal niks verklappen :silenced: .

Wel heel sneu dat zijn moeder op sterven lag op dat moment… heel zielig hoor :frowning: .

@mayo28 wrote:

wat ik nou gek vind hè…die stellen moeten allemaal tegelijk een test doen, hebben ze dan allemaal ongeveer dezelfde cyclus :think: Lijkt me stug…



En die stellen met een positieve test van 3+…da’s dan meer als een week overtijd toch? Als je zo met zwanger worden bezig bent, dan maak je mij niet wijs dat je niet al eerder een test gedaan hebt :angel:



Inderdaad, dat stel wat al helemaal ‘klaar’ was, wist niet goed wat ik er van moest denken eigenlijk…


Dat vond ik dus ook een beetje vreemd :think:

op het moment van testen waren er al een aantal stellen zwanger. Vrienden van mijn broer hebben ook meegedaan. Zij moest haar buik al een beetje wegmoffelen op het moment van testen…



Ik ga het weer volgen. Ik vind het best een heftig programma, je wordt echt met je neus op de feiten gedrukt.

@mayo28 wrote:

wat ik nou gek vind hè…die stellen moeten allemaal tegelijk een test doen, hebben ze dan allemaal ongeveer dezelfde cyclus :think: Lijkt me stug…


Sja, dat slaat ook nergens op. Al die 3+jes wisten het natuurlijk al lang..
Maar ach.

Sjong, wat ben ik een emo muts tegenwoordig. Ik moet werkelijk bij alles janken. Dat stel dat hun kindje was verloren, al die mensen die er zo lang op moeten wachten zwanger te raken.. dat wordt flink janken de komende weken op woensdagavond... :roll:

@Tierrr wrote:

Sjong, wat ben ik een emo muts tegenwoordig. Ik moet werkelijk bij alles janken. Dat stel dat hun kindje was verloren, al die mensen die er zo lang op moeten wachten zwanger te raken… dat wordt flink janken de komende weken op woensdagavond… :roll:




Haha denk dat er wel meer dames zitten te janken op de woensdagavonden hoor :angel:

Tis sowieso raar. Caroline had het erover dat het zomer 2010 was toen ze gingen testen.

Het kindje dat met 22 weken is overleden is van 15 juni, en het was 3 maanden eerder gebeurd zeiden ze. Dan zou het dus september 2010 zijn.

Ik zie kinderen die in januari 2011 al geboren zijn (op de geboortekaartjes, ik heb ze niet allemaal teruggekeken, misschien zijn er nog wel eerder kinderen geboren)…

Dan zouden er dus al een heleboel echt flink zwanger zijn tijdens die gezamenlijke test :think:



(Beetje nep :silenced:)

En toch vind ik het leuk :angel:

Ik denk ook niet dat het je ‘echt’ kunt maken…

Op het moment van inschrijven voor zo’n programma hadden alle mensen een zwangerschapswens. er gaat een periode overheen voor dat ze daadwerkelijk beginnen met het programma. Ik denk niet dat je van de stellen kunt verwachten dat ze vanaf het moment van inschrijven en de opnames van elkaar af moeten blijven…

Enne ik vind het ook leuk, hihi…

Ik ga er lekker niet teveel bij nadenken. Gewoon onderuit op de bank, meeleven en meejanken.

@Matsjo wrote:

Ik ga er lekker niet teveel bij nadenken. Gewoon onderuit op de bank, meeleven en meejanken.


Ik doe met je mee!

Precies, het gaat ook helemaal niet om die test natuurlijk. Al hadden ze die van mij dus ook over kunnen slaan… het voegt toch niks toe… :roll:

Ach, die testsfeer hoort er gewoon bij. Of het nu helemaal echt was of niet. Ik proefde de spanning er toch in en daar gaat het toch om? Bovendien begin en vier je een zwangerschap meestal met een test. Dus ja, dan zo’n serie ook. Ik snap de keus wel.

Heb de geboortekaartjes gevonden.



Maar er was toch ook een alleenstaande vrouw, die met haar zus daar was?

Of heb ik het mis? :think:

Volgens mij staat het geboortekaartje van die alleenstaande vrouw er wel bij…



ik vond die testsfeer super spannend… heerlijk programma…

Ja, die was ook 3+ zwanger…tenminste als je die vrouw bedoelt die er niet meer zo jong uitzag denk ik :think:



Ik vind het ook echt een programma om te gaan volgen, en dan zal er inderdaad ook wel flink gejankt gaan worden :angel:



Ik had het nu al lastig met het verhaal van het overleden kindje, ik heb me snel laten afleiden door mijn kleine ventje in de wipstoel :shifty:

(en dan besef je toch meteen wat een rijkdom we eigenlijk hebben…)

En ik zag Quintus en Anouschka uit de 1e serie ook, ze gingen nu voor een 3e :mrgreen:



de 2e was pas 4 maanden (met echte hapslikspekkies :inlove: )