Babyboom

Ja die met die korte haren, Sanne of Sandra of zo geloof ik. Maar zie daar niks meer van terug.

Was er erg benieuwd naar, dus dat wordt gewoon de serie volgen :mrgreen:



(heel veel rijkdom hebben we)

Argh, dat wordt “uitzending gemist” kijken! Ik was ook een trouwe kijker bij de vorige serie. Ik wist niet dat het weer kwam. Nou ja, vrijdagmorgen dus maar even terug kijken…

Maar waarom dan zo massaal een test doen. Ik vind het maar nep 8)

Wat ik wel leuk vond is dat ze met een aantal mensen die ze volgenden wel de test deden.



@mayo28 wrote:

En ik zag Quintus en Anouschka uit de 1e serie ook, ze gingen nu voor een 3e :mrgreen:



de 2e was pas 4 maanden (met echte hapslikspekkies :inlove: )
:shock: zoooo jaaa, die zag ik ook, echt megadikke benen :shock:

Hier nog een Babyboomfan :thumbup: Al huil ik bijna een uur lang geloof ik :shifty: Ik heb 3 jaar geleden ook gekeken.

En idd Jeroen en Diana waren meteen weer bekend en het stel dat nu voor een derde ging ook.

Leuk dat ze daar weer bij langgaan ook.



Vanavond vond ik alleen behoorlijk confronterend,



ff gequote uit m’n eigen topic:

Ik heb net de 1ste aflevering van babyboom gezien en de ogen uit m’n kop gehuild

Het stel (Oscar en Joyce) dat hun kindje bij 22 weken zw.schap verloren, werden gefilmd in het ziekenhuis waar ze elkaar leerden kennen, het ziekenhuis waar hun dochtertje geboren werd en overleed…het ziekenhuis waar ik 19 november met spoed werd binnen gebracht en waar Floris werd geboren. Dezelfde ingang, de zelfde gangen, dezelfde verloskamer…jeetje wat was dat confronterend :cry: :cry: (Meander Medisch Centrum A’foort).

Ik had het gevoel alsof m’n keel werd dichtgeknepen, had zweethanden en m’n hart klopte als een razende.

(gisteravond las ik de BUBmelding nog eens die Kim toen plaatste en toen gebeurde hetzelfde, 't komt nog zo heftig binnen )

En dan ook omdat zij hun kindje verloren Ik moet aan zoveel lieve meiden hier denken.

Pff, maakt echt even veel bij me los
:frowning: .




Maar goed, ik kijk de komende weken weer!

Ik las een stukje in onze tvgids over dat stel met die 20 jaar oudere man. Beetje jammer dat daar al in stond hoe het ging aflopen :?



O ja, Matsjo, je was me net een stap voor, wilde net kijken of er al een topic was van Babyboom :slight_smile: :-*

Tjee Marietje, dat is inderdaar erg confronterend zeg! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kan me voorstellen dat alles dan ineens weer op je netvlies staat. Mijn collega heeft iets soortgelijks gehad (niet helemaal maar bij haar kwam met het breken van de vliezen de navelstreng naar buiten) en heeft nog steeds heel veel moeite om het een plek te geven. Kindje wordt in juni 1. Ze is laatst bewust teruggegaan naar het zkh voor de verwerking maar heeft tranen met tuiten gehuild.

Dikke knuf voor jou :hug: :-*

ohhh ik wist niet dat het vanavond al begon :wall: morgen maar uitzending gemist kijken :slight_smile:



Ja leuk he van Diana en Jeroen. Kindje heeft ook een hele leuke naam :inlove:

wat ik me afvraag… wie van kok heeft er aan meegedaan.



ik weet nog dat er een topic was en iemand zei dat ze er aan meededen…

He daar ben ik dan ook wel benieuwd naar :slight_smile:



Matsjo :-*

ik heb ze gevonden… lang leve google en wat speurwerk… :mrgreen:

Het geboortekaartje van Diane en Jeroen is ook wel origineel :lol: .

@Pitje27 wrote:

ik heb ze gevonden… lang leve google en wat speurwerk… :mrgreen:




Laat ons dan niet in spanning…wie?

@Tamma wrote:

@Pitje27 wrote:
ik heb ze gevonden… lang leve google en wat speurwerk… :mrgreen:




Laat ons dan niet in spanning…wie?


Sluit ik me helemaal bij aan :angel:

Ik ook.

Vertel!!!

wil de echte even opstaan ???

:mrgreen:

@Dtje wrote:

Heey mensen,

April 2011 wordt het uitgezonden. Ik weet dit omdat ik mee doe aan babyboom.

Vrouw met pcos, en 2e zwangerschapswens :smiley:



Het is wel zwaar :? :cry: maar heb veel steun van me mannetje en moeder. En ik hoop dat de mensen die niet durven er toch van kunnen leren. Ik bedoel er zijn er tegenwoordig aardig veel met pcos.



Groetjessss

Hier nog een fan van babyboom…

en ook hier tranen van herkenning…



heb de vorige afleveringen allemaal in mn zwangerschap gekeken…

met de allereerste begonnen en toen moest ik wel doorkijken…

toen ik destijds las dat het in mei 2011 er weer voor kwam dacht ik…

oh leuk, dan is ons wondertje er ook…



tsjah sommige dingen roepen herinneringen op hé…



ben benieuwd naar de volgende afleveringen!

enne idd maar niet teveel over die testen nadenken…

want tuurlijk weten de meeste zwangeren alwel dat ze zwanger zijn… helemaal de 3+

en ook degenen die nog niet zo ver zijn in hun cyclus…

vond de vorige afleveringen erg leuk…

denk dat deze serie wel bijdraagt aan wat meer herkenning en erkenning over het zwanger willen worden en dat dit niet vanzelfsprekend is…



op naar volgende week!!

Ook ik kijk ernaar.

Do vorige serie waren wij ook bezig voor een kindje. Toen was er een aflevering op van een iui behandeling. Die dag ervoor had ik net mijn 1e iui gehad. Vond het toen heel confronterend.

ook nu weer bezig voor een 2e. Als ik dan zie dat er veel stellen bezig zijn met ivf moet ik ook even slikken.

Wij zijn op dit moment bezig met de 1e icsi…



Al met al, de traantjes vloeiden weer gisteren :mrgreen:

ik kreeg dus geen berichtje. :think: vond het al vreemd dat nieman zich afvroeg wie het was.



ik heb trouwens vandaag de herhaling gezien… enne leuk en heftig zeg.



dat stel dat alles al in huis heeft… :think: voelt als de goden verzoeken… of dat zij steeds zegt… ja het ligt aan jouw, het is jouw schuld dat ik nog niet zwanger ben, als ik met een jongere vent was geweest had ik al kinderen gehad, misschien wel 2 :shock: ik vind dit toch wel heel lomp en gemeen van haar om te zeggen



pff en dat stel met het kindje dat ze met 22 wkn hebben verloren… :cry:



oja… onhulling…



het is d-tje… ik zag dat ze niet meer actief hier is.maar op babyboom is het debora en michel… :wink:

Ik heb via uitzending gemist gekeken, wist helemaal niet dat het weer kwam

(kijk meestal alleen de Belgische zenders ;))

Vind het ook een leuk en zeker ook emotioneel programma!



Leuk dat ze nu bij ‘oude babyboomers’ op bezoek gaan.

Grappig dat die Diana en Jeroen niks veranderd zijn.Zelfde petje nog op :mrgreen:

Heb even naar het filmpje van hen gekeken op de site… echt, dat pakje!! :thumbup::inlove:



Ik ben benieuwd of ze ook bij dat ene stel nog komen… weet even niet meer hoe ze heten, hij heet geloof ik iets van Maurice of Maurits ofzo?

Die maakten zoveel indruk op mij toen, dat was dat stel waarvan ze bij een ivf-poging in het ziekenhuis sperma verwisseld hadden :shock:

Hadden ze het laten afbreken… vond het zo zielig :cry: