Babyboom

Dank je Cin!

op uitzending gemist?

hier ook weer gekeken…heftig hoor…al die verhalen…

jaaa ik kan hem zien!!

morgenmiddag is de herhaling… :wink:

Ik kan me niet herinneren dat ik bij de vorige serie zoveel gehuild heb :frowning: :shifty:

Leuk om te zien dat dat stel (ben hun naam even kwijt, maar zij heeft MS en ze hadden al een dochtertje, Jasmijn) weer een kindje hebben gekregen, Bente.

@Marietje wrote:

Ik kan me niet herinneren dat ik bij de vorige serie zoveel gehuild heb :frowning: :shifty:

Leuk om te zien dat dat stel (ben hun naam even kwijt, maar zij heeft MS en ze hadden al een dochtertje, Jasmijn) weer een kindje hebben gekregen, Bente.

roy en rene.

Ja, ik zag het idd op de website :slight_smile:

Ik vind Martijn en Suzanna echt heel heftig. Ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen met hem…

@Tante Soesa wrote:

Ik vind Martijn en Suzanna echt heel heftig. Ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen met hem…

Vind ik idd ook heftig. Zo dubbel hoe dicht het dan bij elkaar ligt :frowning: maar wel een heel mooi en sterk stel!

Ach gut die jongetjes van Rebecca en Vikash.

‘gaat deze baby ook dood’

‘waar gaat deze baby dan naartoe als ie niet dood gaat’

:frowning:

ja… triest he… :frowning:

@ollie wrote:

Ach gut die jongetjes van Rebecca en Vikash.

‘gaat deze baby ook dood’

‘waar gaat deze baby dan naartoe als ie niet dood gaat’

:frowning:

:cry:

pfff wat een aflevering weer…

had het toch wel zowat de gehele aflevering moeilijk om mijn tranen binnen te houden…

diep respect voor martijn en suzanne… wat een sterk, liefdevol stel is dat!

Pff, wat vind ik die Marianne (van Alex) toch een arrogant mens :sick:

Denkt volgens mij alleen maar aan haar zelf en het feit dat ze een kind móét hebben. Om vervolgens 5 dagen per week te willen werken omdat ze zegt dat het alleen maar goed is om van je kind weg te zijn… :sick:

Maar sowieso die houding die van haar afstraalt…

@Selena wrote:

Pff, wat vind ik die Marianne (van Alex) toch een arrogant mens :sick:

Denkt volgens mij alleen maar aan haar zelf en het feit dat ze een kind móét hebben. Om vervolgens 5 dagen per week te willen werken omdat ze zegt dat het alleen maar goed is om van je kind weg te zijn… :sick:

Maar sowieso die houding die van haar afstraalt…

blij dat ik niet de enige ben die dat denkt…

ze straalt (sorry dat ik het zelf) behoorlijk wat arrogantie uit… :silenced:

Ik vind het vooral heel vervelend dat zij hem zo openlijk de schuld geeft…bah…

Nou, dat was echt lomp :shock:

Wij zijn echt heel direct naar elkaar toe en kunnen dus ook echt heel wat hebben, maar hiervan zei zelfs mijn man van jeetje… dat zeg je toch niet zo.

Vooral haar opmerking met:als ik een jongere man had gehad, had ik misschien al 2kinderen gehad.

Ze staat er niet bij stil dat ook haar lichaam het werk nog moet doen…