Babyboom

heb je inmiddels gevonden susanne en Han

@Karin1981 wrote:

ja die lucas die niet oud gaat worden :cry:

ik moet het nog kijken, maar als ik jullie reacties lees, weet ik niet of ik dat nu al trek… heb toch al zon last van mijn emoties de laatste dagen…

Ik vond het ook weer heftig…zeker de verhalen van de mensen, maar toch ook wel voor mij persoonlijk…Genevieve die trots met haar zoontje zit (56 uur weeen :shock: :shock: :shock:), dan zie ik in gedachte Cas na 1 minuut afgevoerd worden :cry:…doet toch nog pijn merk ik.

Maar toch, de heftige verhalen maken het voor mij ‘makkelijker’ om onze eigen situatie te accepteren en dankbaar te zijn dat ons manneke uiteindelijk lekker in zijn bedje ligt te knorren.

Idd een hele heftige aflevering :cry:

Kippevel toen ik hoorde dat Vivian overleden is. Ik wist meteen wie dat stel was en dan hoor je ineens dat de mama plotseling is overleden :cry: :kaars:

Ik heb weer zo zitten janken bij Oscar en Joyce, die mooie echo met een kloppend hartje :frowning: :inlove: (blijft ook komen door de locatie/ziekenhuis dat ik bij hen snel in tranen ben)

Wie zijn Denise en Peter dan? Ik kan hun ook niet vinden nl.

Ik ga zo nog even op de site kijken.

Oh Mayo, dat gevoel herken ik zo :cry: :hug:

Ja stom hè, dan is het een hele heftige aflevering met veel ellende…en dan 1 lichtpuntje met geluk en dà t raakt me dan zo…

Ahhh wat traantjes gelaten zeg met deze aflevering :cry:

En dan zo’n vers beebje, ahhhhhh als ik dat zo zie wil ik ook weer zo’n prachtig kindje op mijn borst :inlove: . Vraag me echt af of dat gevoel oooooit eens stopt zucht.

@bianca&? wrote:

@Karin1981 wrote:

ja die lucas die niet oud gaat worden :cry:

Ik kan het niet vinden???

@Marietje wrote:

Wie zijn Denise en Peter dan? Ik kan hun ook niet vinden nl.

Volgens mij is dat een stel van de vorige serie, en die kitty en marinjo (schrijf je dat zo?) die hebben daar gister een blog over geschreven… Dat het dus niet goed gaat…

ooow wat erg…dit is een kopie van het blog:

Hoi allemaal.

Het gaat niet goed hier. Denise is vannacht in Nijmegen opgenomen met gebroken vliezen. Het kindje ligt achter op de groei en weegt ongeveer 500 gram. De kleine zit nog in de buik, maar wat er gaat gebeuren weet niemand. Ik zit nu te huilen want ik voel me heel machteloos.

Het enige wat we kunnen doen met z’n allen is bidden en hopen dat het goed gaat komen, maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik hou jullie op de hoogte.

brrrrr…koude rillingen…

Denise en Peter:

http://babyboom.ncrv.nl/node/2863146

Onvoorstelbaar dat mensen dit moeten doormaken… en dan nog wel voor de 2e keer… :cry:

:kaars:

Ik heb net uitzending gemist gekeken. Wat een heftige aflevering :cry: Ik zat alleen thuis, kindjes op bed en manlief is op pad. Goed moment om te kijken. Wilde daarna naar bed gaan, bij slapen na een paar gebroken nachten. Maar na dit verhaal… Even nog ontspanning zoeken. PFF

Ik vind het ondertussen wel een beetje irritante sensatie-tv worden. Ze volgen zogenaamd 100 stellen, maar volgensmij zijn 90 van die stellen uberhaupt nog niet in beeld geweest? :?

HEftig programma zeg… Pff zo dicht kan alles bij elkaar liggen.

Ik dacht eerst, he wat leuk een baby programma! Had het nog nooit gezien…hmm kwam ik snel van terug :cry: wat een ellende zeg…maar stug blijven kijken natuurlijk. Zo zie je maar weer dat niets vanzelf sprekend is.

Ben ook heel erg benieuwd naar de volgende week!

Naar dat stel, met een kindje met dodelijke spierziekte :cry:

Van mij mogen ze ook wel wat meer leuke, positieve, niet zo verdrietige verhalen in beeld brengen. Je krijgt nu haast de indruk dat het altijd ellende is, als je je kinderwens wilt laten uitkomen.

Natuurlijk weet iedereen wel dat zwanger raken niet vanzelfsprekend is. En dat een ongecompliceerde zwangerschap en een gezond kindje niet vanzelfsprekend is. En natuurlijk moet je ruimte bieden aan de verhalen waarbij dit nogmaals blijkt.

Maar het is nu 90% ‘ellende’.

En zelfs bij de meer positieve verhalen zoals Ricky en Genevieve, gaan ze steeds weer in op de zelfmoord van haar moeder.(ik snap het wel, wat is nou mooier dan sensatie-tv?)

Hoe dan ook, ik blijf het programma wel kijken. Maar zou toch liever wat vaker met een glimlach kijken, dan steeds met tranen.

@miro wrote:

Van mij mogen ze ook wel wat meer leuke, positieve, niet zo verdrietige verhalen in beeld brengen. Je krijgt nu haast de indruk dat het altijd ellende is, als je je kinderwens wilt laten uitkomen.

Natuurlijk weet iedereen wel dat zwanger raken niet vanzelfsprekend is. En dat een ongecompliceerde zwangerschap en een gezond kindje niet vanzelfsprekend is. En natuurlijk moet je ruimte bieden aan de verhalen waarbij dit nogmaals blijkt.

Maar het is nu 90% ‘ellende’.

En zelfs bij de meer positieve verhalen zoals Ricky en Genevieve, gaan ze steeds weer in op de zelfmoord van haar moeder.(ik snap het wel, wat is nou mooier dan sensatie-tv?)

Hoe dan ook, ik blijf het programma wel kijken. Maar zou toch liever wat vaker met een glimlach kijken, dan steeds met tranen.

Eens! Het is prachtig om te kijken maar niet echt werkelijkheidsgebonden.

In dit programma heeft bijvoorbeeld bijna de helft van de stellen vruchtbaarheidsproblemen, wat gelukkig in de realiteit niet het geval is!! De stellen die ze tot nu toe uitgebreid gevolgd hebben, hebben allen iets ‘bijzonders’ wat vaak niet veel voorkomt meestal in negatieve zin.