Babyboom

Klopt, dat had ik dus ook. Maar ik heb wel vaker het idee dat de zoekmachine niet alle resultaten laat zien, en dan met name de oude topics niet… vandaar mijn vraag… :wink:

link naar andere topic babyboom 2010

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=91274&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

morgen aflevering twee…

ben benieuwd!

weet iemand trouwens ook hoeveel weken de serie is?

Net aflevering 1 even gekeken. Super leuk via het Ajax stel zeg! Blijf ze sympathiek vinden. Denk dat er nu ook wel weer een aantal leuke stellen tussen zitten.

Het oud/jonge stel vind ik ook leuk. Ja, zij is er enorm mee bezig, maar weet jij veel? Wie weet is het shoppen van babyspullen voor haar wel een manier om de teleurstelling van een mislukte poging te verwerken. Geeft het haar hoop…

Ik vind dat stel ook wel wat vreemd overkomen. Zij wil dolgraag en van hem hoeft het eigenlijk niet, maar hij doet het allemaal voor haar. Ik vind het overkomen als een ietwat vreemde relatie.

Ik wil bijvoorbeeld ook al jaren een kindje, maar mijn vriend nog niet en dat vind ik ook erg moeilijk, maar ik ga niet alles al helemaal tot in de puntjes klaar zetten ofzo. Ik ben momenteel gastouder en heb dus wel een babykamertje in huis en soms sta ik ook wel eens in dat kamertje een beetje te kijken, meestal als ik in een verdrietige bui ben, alleen dan maakt het het eigenlijk nog erger. Ook vind ik het soms erg moeilijk met de gastkindjes, het zijn niet mijn kindjes, maar ik ben wel ontzettend gek op ze en soms is het dan wel moeilijk als je zelf zo graag een kindje wilt.

Dus ja, aan de ene kant begrijp ik wel dat dat voor haar kan helpen, maar ik denk dat het toch net even te obsessief is en het juist ook moeilijker kan maken.

Pfiew net op tijd om het niet te missen vandaag… en wilde nog wel even gaan douchen… Of ik zet hem even op pauze dan kan ik doorspoelen bij de feitjes, die hoef ik niet meer te weten…

het is er dus wel op?!

ik was al in de gids aan het zoeken, maar daar stond op dat knevel en van brink zou komen…

thanks voor het melden!

Lief stel, dat jonge stel :inlove:

wat een verdriet voor het ajax stel… een prachtige zoon, op het moment dat je moeder op sterven ligt… moest gwoon mee huilen… :cry:

hier ook traantjes :cry:

@Eppo wrote:

Lief stel, dat jonge stel :inlove:

Ja dat vond ik ook :inlove: weten heel goed wat ze willen

@knipoogje1983 wrote:

wat een verdriet voor het ajax stel… een prachtige zoon, op het moment dat je moeder op sterven ligt… moest gwoon mee huilen… :cry:

Ja toen de papa met zijn zus belde en begon te huilen, hield ik het ook niet droog. :frowning:

Pfff… Ik blijf huilen. En wat prachtig dat Jeroen iedereen bedankt op zo’n moment. Wat een persoonlijkheid zeg! :inlove:

gosh…wat kunnen vreugde en verdriet dicht bij elkaar liggen… :cry:

Saar en Moos :inlove: :mrgreen:

ooow en dat lieve stel…een jochie :inlove:

@Eppo wrote:

Pfff… Ik blijf huilen. En wat prachtig dat Jeroen iedereen bedankt op zo’n moment. Wat een persoonlijkheid zeg! :inlove:

hier ook zo… ben blij dat ik home alone ben!

wauw :cry: :inlove:

Wel heel mooi dat de moeder van Jeroen haar kleinzoon nog vast heeft kunnen houden, dat ze hem nog heeft kunnen knuffelen. Dat is een mooi herinnering voor Jeroen en Diana. Vind het echt een geweldig leuk stel.

Ook weer gekeken net :slight_smile: Jonge stel is inderdaad een erg leuk en lief stel!

hier ook weer gekeken

dat ajax stel prachtig stel!! en wat ligt leven en dood dicht bij mekaar :cry:

hier ook tranen met tuiten gehuild :cry: :cry:

Wat zullen ze een slopende, strressvolle zwangerschap gaan ervaren zeg! Prachtig dat het meteen gelukt is!